Preloader
Ray Tracing Keeps Improving!
0

Tento článek se zabývá některými body týmu VFX o vylepšeních technologií Ray Tracing v aktualizaci Hornet’s Sting.
Jak bylo slíbeno na konci minulého roku, práce na vylepšování Ray Tracingu neustávají! Za prvé, Ray Tracing je nyní povolen na všech počítačích bez ohledu na dodavatele GPU. Uživatelé AMD Radeon a Intel Arc mohou nyní využívat všechny funkce RT. Stále pracujeme na zpřístupnění RT na konzolích řady Xbox a PlayStation 5.
Provedením několika změn v kódu jsme výrazně zlepšili výkon RT.

  • Přepracovali jsme způsob, jakým paprsky procházejí listím, což pomáhá při průchodu lesem.
  • Aktualizovali jsme denoiser, který používáme ke zpracování výsledků RT. Nová verze se vyznačuje větší rychlostí při zachování stejné kvality.
  • Máme nové nastavení kvality stínů. Jedná se o velkou novinku. Nízká nám umožňuje snímat o polovinu méně paprsků než dříve, zatímco střední je kontextová, ale obvykle odstraní 30-50 % paprsků v plně osvětlených nebo zastíněných oblastech. To je vážné zlepšení a měli byste si uvědomit, že i při nastavení Low je rozdíl oproti nastavení High velmi malý, pokud používáte některou z pokročilých metod časového vyhlazování, jako je TSR, DLSS, XeSS z FSR. Jsou jistě náročnější než méně pokročilé metody, ale předčí je kvalitou obrazu jak v nativním rozlišení, tak při provádění upscalingu. Nastavení Low je také méně náchylné k poklesu výkonu ve vysoce zatížených scénách.

 

Nevidíte velký rozdíl? Přesně tak. A jak už bylo řečeno, Low vyžaduje dvakrát méně prostředků než High (který se používal před aktualizací).
Všechna tato vylepšení mohou vést k celkovému snížení nákladů na GPU pro RT efekty o 20-25 %.
Pracovali jsme na oknech budov se zapnutým Ray Tracingem. Při spuštění byla příliš zrcadlová, ale po troše lásky nyní vypadají mnohem přirozeněji a fyzikálně správněji.
Okna před a po

Identifikovali jsme také několik cest kódu, kde se RT stával nestabilním, což vedlo k pádům GPU nebo dokonce hry. Ty jsou nyní výrazně omezeny a RT je nyní mnohem stabilnější.
To je prozatím vše! Chystáme ještě další skvělá vylepšení, takže zůstaňte s námi.

Původní nepřeložená novinka

Štítky:
Vyberte si svou reakci!
Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude nikde zveřejněna.

Chat Icon

Informace o dostupnosti webových stránek Aktualizace 02.05.2025

🔧 Blížíme se do finále!
Spuštění našeho webu je už téměř za rohem. Většina stránek je již přístupná, kromě některých komunitních funkcí – jako jsou uživatelské profily, které zatím mohou vyžadovat přihlášení.

📱 Spustili jsme také oficiální WhatsApp kanál, kde najdete novinky, soutěže a oznámení o důležitých akcích.

⚠️ Web stále ladíme, takže se mohou některé části měnit nebo dočasně mizet. Naším cílem je vše dokončit do konce května.

📝 Registrace zatím není aktivní, ale brzy spustíme předregistrace – první možnost vytvořit si účet před oficiálním startem.

Díky, že jste u toho s námi!
– Tým Gamers Crew