Dnes jsme shrnuli a probereme některé opravy chyb a vylepšení, které jsme ve hře provedli dnes a v průběhu několika posledních týdnů. Pokud chcete dohnat každou opravenou chybu, určitě se podívejte do sekce changelog na našich webových stránkách.
Pokud jste našli chybu, kterou byste chtěli nahlásit, můžete tak učinit na naší komunitní platformě pro hlášení chyb.
Víte, jak v akčních filmech auta obvykle po srážce z jakéhokoli důvodu vybuchují, i když není nic, co by mohlo způsobit jejich explozi? Tanky rozhodně mají munici, která může explodovat, nicméně kvůli chybě munice, která nebyla chráněná nebo inertní, v některých vozidlech občas nevybuchla nebo se nevznítila, když byla zcela zničena.
Munice nevybuchující po úplném zničení byla opravena u následujících vozidel: T20, M4A4 (SA50), P.7.T (AA), Lorraine 37L, Flakpanzer 38, Flakpanzer I, Kugelblitz, Wirbelwind, Zerstorer 45, Panzerjager I, Sd.Kfz.140./1, Pz.II F, Sd.Kfz.221 (s.Pz.B.41), Pvkv III, Pvlvv fm/42, AEC AA, M2A2, GAZ-MM (72-K), T-60, ZiS-12 (94-KM) a všechny varianty M51.
Nedávno byla ve hře objevena chyba, která se týkala kamufláží, zejména kamufláží Market a vlastních kamufláží. Tato chyba způsobovala, že kamufláže vypadaly navzdory nastavení příliš bitevně zjizvené a v některých případech se zobrazovaly zcela nesprávně. Tato chyba byla nyní opravena, takže se můžete opět těšit z krásy svých kamufláží!
Technologie Ray Tracing byla do War Thunderu přidána poměrně nedávno a my nadále pracujeme na tom, aby byla tato technologie implementována co nejúplněji a nejsprávněji. Zejména jsme opravili všechny nepřesnosti a hrubky s ní spojené. Například hráči používající Ray Tracing si mohli všimnout žlutých odlesků na stěnách budov a jasně růžových záblesků na skle při střelbě, jako by stříleli nějakým laserem místo běžnou municí. Tyto problémy jsme nyní odstranili, stejně jako další, který nesouvisel s Ray Tracingem, kdy objekty mohly někdy blikat těsně po jejich zničení.
V posledních týdnech bylo také opraveno několik problémů souvisejících s radarem a provedena vylepšení. Například byly zvýšeny maximální radiální rychlosti cílů pro režimy vyhledávání a sledování letadlových pulzně-dopplerovských radarů, což umožňuje detekovat a zachytit například střely letící směrem k radarovému nosiči. Je užitečné vědět, odkud přesně hrozba přichází!
Zde je několik dalších oprav chyb radaru: V první řadě byla odstraněna chyba, kdy v režimu sledování během skenování nebylo možné posunout oblast skenování radaru horizontálně nebo vertikálně. Za druhé se vyskytla řada chyb, kdy se radar po opuštění stopy cíle zasekl v paměťových režimech sledování. Za třetí, radar Kopyo-25 na Su-39 již nezaměřuje „prázdný prostor“ při pokusu o zaměření pozemních cílů. A konečně, u všech radarových nosičů AN/APG-65Q chyběla indikace hráčových vlastních raket vzduch-vzduch ARH na radarovém indikátoru.
Chyba byla objevena u řady sovětských letadel (Su-25, Su-25K, Su-17M2, Su-17M4, Su-22M3, MiG-21S). Při pohledu na cíl z pilotní kabiny přes průzor a přes zasklení pilotní kabiny se vozidla zobrazovala v různých vzdálenostech. Bylo například možné spatřit nepřítele někde stranou, začít se k němu přibližovat, abyste zamířili, a přes průzor nevidět nic, protože vozidla byla zobrazena v mnohem menší vzdálenosti.
Tato chyba byla nyní opravena. Vozidla se budou zobrazovat správně ve stejné vzdálenosti bez ohledu na to, přes kterou část kokpitu je vidíte.
Úplný seznam vylepšení najdete v samostatných poznámkách k aktualizaci. Například vozidla se již nezobrazují mokrá, diváci v leteckých realistických bitvách opět vidí spojence a nepřátele a byly opraveny chyby v nových kartách statistik zbraní.
Dnešní aktualizace 2.45.1.40:
- Byla opravena chyba, která způsobovala zmenšení poloměru rozptylu fragmentů u leteckých bomb s velkým množstvím výbušniny (více než 100 kg) s nízkým faktorem naplnění (méně než 30 % hmotnosti munice). To se týkalo například bomb GBU-27, PC 1400 X (Fritz X), KAB-500Kr, UPAB-1500B atd.
- Brimstone (SAL) – maximální úhel startu byl zvýšen z 11° na 40°. (Zpráva).
- Su-39 – byla opravena chyba, kdy radar Kopyo-25 získával „prázdný prostor“.
- Byla opravena chyba, která někdy způsobovala zaseknutí radaru v režimu TRK MEM při pokusu o upuštění od sledování cíle.
- Byla opravena chyba, která způsobovala, že se název režimu radaru v režimu GMTI při sledování cílů nezměnil z ACQ GMTI na TRK GMTI.
- Byla opravena chyba, která způsobovala, že se radar zasekl v režimu MEM poté, co byla opuštěna stopa cíle v režimu GMTI a poté v některém z režimů AA.
- AN/APG-65Q – byla opravena chyba, která způsobovala, že se v rentgenu nezobrazoval počet dostupných datových kanálů.
- AN/APG-65Q – byla opravena chyba, která způsobovala, že se na radarovém ukazateli nezobrazovaly hráči odpálené střely ARH. (Zpráva).
- AM-1 – byla opravena chyba, kdy při odtržení klapek zůstávaly části vzduchové brzdy plavat ve vzduchu.
- F/A-18A – byla opravena chyba, kdy se při výběru raket AIM-7M, bomb Mk 83 nebo Mk 83 AIR, zápalných bomb Mk 77 a raket Zuni zobrazovaly na HUD v kokpitu textové klávesy. (Hlášení, Hlášení).
- Su-30SM – byla opravena chyba, kdy byl pro zaměřovací modul T220 použit nesprávný pylon, který způsoboval jejich křížení. (Zpráva).
- Su-30SM – byla opravena chyba, která způsobovala, že v HUD v simulátoru bitvy chyběly ukazatele vedení střely a NCTR. (Zpráva).
- Su-30SM – bylo opraveno rozlišení termovizní kamery střely Kh-38MT, které se lišilo od rozlišení stejné střely na Su-34 a Su-25SM3.
- F-15I Ra’am – byla opravena chyba, kvůli které nebylo možné zapnout termovizi v kameře střely AGM-65D. (Zpráva).
- P-51D-20-NA (Izrael) – chybně zvýšený zpětný ráz kulometu byl snížen. (Zpráva).
- Do 217 E-2, Do 217 E-4, Do 217 K-1, Do 217 M-1 – při použití torpéd bylo přidáno omezení uvolnění klapek do polohy „přistání“. (Zpráva).
- Tornado (všechny varianty) – byla opravena chyba, kdy bylo možné pokračovat v používání protiopatření, i když bylo utrženo křídlo, na kterém byl umístěn modul s protiopatřením.
- F-104C – bylo opraveno zobrazování chybějících senzorů RWR. (Zpráva).
- F8F-1 (všechny varianty ) – byla opravena chyba, která způsobovala prudkou ztrátu účinnosti kormidel při vysokých rychlostech.
- Ki-43-III (všechny varianty ) – palivové nádrže se staly samouzavíracími. (Zpráva).
- 30 mm kanóny Ho-155, typ 5 – byla zvýšena nesprávně podhodnocená citlivost pojistky střely HEF (práh byl snížen z 0,8 mm na 0,1 mm). Tento problém by mohl způsobit, že proniknou letadlem, aniž by explodovaly.
- Rapier – byla opravena chyba, která způsobovala, že hlavice střely způsobovala příliš malé poškození. Rádi bychom upozornili, že hmotnost výbušniny v raketách Rapier je výrazně nižší než v jiných raketách SACLOS, proto rakety Rapier stále způsobují menší poškození než jiné rakety podobné ráže. (Zpráva).
- Churchill NA75 – počet kouřových granátů byl zvýšen na 30. (Zpráva).
- KV-1 (L-11 ) – materiál suknic byl změněn z válcovaného homogenního pancíře na konstrukční ocel. (Zpráva).
- 2S19, 2S19M1 – byla opravena tloušťka a materiál pancéřových krabic na sukních. Materiál byl změněn ze 4 mm silné konstrukční oceli na 10 mm silnou pancéřovou ocel.
- R3 T106 FA, FIROS 6 – zkušební pohon byl nahrazen modernějším.
- 90 mm kouřový granát M313 – byla opravena chyba, kdy se v záhlaví karty granátu místo poloměru kouřové clony zobrazovala výbušná hmota.
- Byla opravena chyba, kdy se na časové ose při zobrazení přehrávání z okna pro debreifing nezobrazovaly značky průběhu přehrávání a rychlého posunu vpřed.
- Byla opravena chyba, kdy se v radiální nabídce gamepadu nezobrazovala možnost vyvolat dělostřelecký úder. (Zpráva).
Poznámky k opravám odrážejí pouze klíčové změny, což znamená, že nemusí obsahovat úplný seznam všech provedených vylepšení. War Thunder je navíc neustále aktualizován a některé změny nemusí vyžadovat aktualizaci. Změny uvedené v poznámkách k opravám vznikají na základě reakcí a požadavků komunity ze služby hlášení chyb, fór a dalších oficiálních platforem. Opravy chyb a změny jsou implementovány v pořadí podle důležitosti, například na chybě, která zlomí hru, se bude pracovat a bude implementována dříve.