Dnes jsme se vrátili s několika novinkami o tom, co můžete od hry očekávat v blízké budoucnosti. Dnes pro vás máme několik náhledů a zajímavých informací, takže se pohodlně usaďte, vezměte si svůj oblíbený nápoj a čtěte dál! Změnili jsme také název tohoto seriálu, aby lépe odrážel jeho obsah.
Upozornění: Ačkoli jsme rádi, že se můžeme podělit o informace o rozpracované hře před vývojářskými blogy, vývojářským serverem a úplným vydáním, mějte prosím na paměti, že nové funkce, vozidla a mapy zmíněné v těchto novinkách se mohou změnit, mohou být odloženy nebo zrušeny. Na hře War Thunder se neustále pracuje a stejně jako při vývoji každé hry může dojít k neočekávanému zpoždění nebo jiným nepředvídaným okolnostem. Děkujeme vám za váš zájem!
Nedávno jsme po dva dny testovali akci Potlačení nepřátelské protivzdušné obrany (SEAD) a viděli jsme vaše nadšení pro něco takového. Rádi bychom poděkovali všem, kteří ji testovali a zanechali nám své připomínky!
Vzali jsme na vědomí vaše připomínky k tomu, aby tento test začal v týdnu místo o víkendu. Protože se jednalo o něco nového, chtěli jsme být v pohotovosti, abychom mohli sledovat případné závažné problémy a opravit nebo změnit některý aspekt testu v reálném čase. To nám pomohlo, protože jsme po přečtení vašich připomínek a kontrole statistik skutečně snížili velikost týmu obránců z 16 na 12. Krátce po provedení této změny se procento vítězství útočníků zvýšilo na mnohem rozumnější úroveň.
Další problém, který někteří hráči vznesli, byla síla Shilky a S-75 střílejících na útočníky. Jejich síla je záměrná, protože chceme, aby to byla výzva a aby hráči používali taktiku, týmovou spolupráci a využívali různé typy zbraní k jejich likvidaci. Celkově je jejich likvidace obtížná, ale ne nemožná – na případné problémy budeme samozřejmě dohlížet, ale svou sílu si zatím zachovají.
Někteří hráči naopak vyjádřili obavu, že odměny za zničení stanovišť SAM jsou příliš nízké a ne tak motivující. Proto jsme zvýšili odměny a skóre misí za určité akce, podívejte se na odrážky níže, co přesně bylo změněno.
Vzhledem k popularitě akce SEAD jsme se rozhodli ji vrátit tento víkend od 2. května (14:00 GMT) do 5. května (04:00 GMT), aby si ji mohli vyzkoušet všichni, kteří jsou doma ze školství a práce, pokud ji poprvé nestihli. Cítíme se jistí, že ji nyní můžeme spustit o víkendu, protože jsme měli čas provést změny na základě prvního testu.
Způsob hraní bude stejný jako při prvním testu, s výjimkou následujících nových změn/doplnění:
- Hráči budou při spawnování na náhodném místě spawnu rozděleni vpředu trochu náhodněji.
- Nepřátelská letadla v blízkosti bodů spawnu spojenců budou na mapě zvýrazněna (jako v pozemních realistických bitvách).
- Afghánistán byl odstraněn a pravděpodobně budou přidány následující mapy: Sinaj, Španělsko, Skalnatý kaňon a Jihovýchodní město.
- V týmu obránců je nyní 12 hráčů místo 16 (to bylo změněno ke konci prvního testu).
- Odměna v podobě stříbrných lvů a výzkumných bodů za zničení sledovacího radaru SNR-75 byla zdvojnásobena.
- Skóre mise za zničení sledovacího radaru SNR-75 bylo ztrojnásobeno na 270 bodů.
- Skóre mise za zničení odpalovacích zařízení, Shilky a detekčních radarů (P-12) bylo sjednoceno pro Cobru a Phantoma a zvýšeno na 135 bodů.
V roce 2025 si připomínáme 80. výročí Dne vítězství! U této příležitosti uspořádáme tradiční oslavy a akci se sovětským tankem jako hlavní odměnou, která již byla oznámena. Poté budou moci zájemci o letadla ocenit jeden z návrhů Kurta Tanka v akci letadel. A na začátku června nás čeká akce věnovaná Dni D, kde bude hlavní odměnou americký tank. Po skončení této akce pak bude následovat zhruba měsíční pauza bez akce – poté se fanoušci námořnictva budou moci těšit na námořní vozidlo v námořní akci.
Sledujte novinky, kde se dozvíte veškeré informace týkající se všeho zde zmíněného!
Již v prosinci loňského roku jsme uvedli, že doufáme, že se o WWM podělíme na začátku roku 2025, a zmínili jsme WWM během testu SEAD. V současné době testujeme SEAD pro vzdušný boj, který je určen pro letadla. Po skončení SEAD provedeme další test pro misi, která bude v Aerial Warfare ve stejném formátu jako akce SEAD, takže ji sledujte. WWM je stále ve vývoji a doufáme, že se o ní v následujících měsících podělíme o další podrobnosti. Děkujeme vám za trpělivost s ním!
V prosincových otázkách a odpovědích jsme se zmínili, že v roce 2025 bude vydáno několik výkonných lodí. A to je rozhodně pravda, protože příští velká aktualizace přinese několik vynikajících, ikonických, velkých, rozlehlých a yottabajtových lodí.
K dispozici budou samozřejmě i letadla, včetně poměrně parádní helikoptéry pro USA a tryskáče pro Japonsko. V prosincových otázkách a odpovědích jsme také hovořili o pokročilejších vozidlech systému SAM na nejvyšší úrovni pro pozemní síly, která přijdou v roce 2025. V příští velké aktualizaci přijde do hry hned několik těchto nových systémů pro několik národů najednou.
V následujících týdnech začne sezóna dev blogů, takže se nezapomeňte podívat, co všechno jsme tam přichystali.
Zaznamenali jsme mnoho dotazů a žádostí o prémiový tank nejvyššího stupně pro francouzský strom a dnes jsme připraveni poskytnout několik informací a našich myšlenek týkajících se této problematiky.
Již dříve jsme se zmínili o problémech při hledání vhodného kandidáta, který by odpovídal zalidněnému bojovému hodnocení s dalšími možnými vozidly v jeho sestavě. To je důležité hledisko, když se zabýváme zařazením prémiového vozidla do hry – zkoumáme další vozidla, která by s ním mohla zapadnout do sestavy.
V příští velké aktualizaci máme v plánu přidat prototypovou variantu tanku Leclerc, nikoli však jako prémiové vozidlo. Důvodem je to, že jeho pancéřová ochrana je stále pod otázkou a my se obáváme přidávat prémiové vozidlo s pancířem, který by mohl velmi těžce podléhat změnám, pokud by se objevily nové informace. Na konkrétní variantě prototypu se stále pracuje a je plánována do hlavního výzkumného stromu, kde jsou případné drastické změny pancíře a bojového hodnocení tolerovatelnější, než kdyby se jednalo o prémiové vozidlo.
Zopakujme, že nechceme přidávat prémiová vozidla s nejvyšším možným bojovým hodnocením, takže prémiové vozidlo na úrovni 12,0 pro pozemní síly není v tuto chvíli možné. S ohledem na tuto skutečnost jsme se zabývali i další úvahou. Ta zahrnovala určitou formu sériového Leclercu jako prémii, ale bez horního kola, aby mohl být zařazen do nižšího bojového hodnocení. Toto vozidlo by však nemělo vlastní sestavu a bylo by platné pouze v nejvyšších sestavách 12.0, kde by bylo se slabším kolem v nevýhodě.
K jakému řešení jsme tedy dospěli? Plánujeme zavést Leopard 2A4 NL z Nizozemska jako prémii pro francouzský strom pozemních sil. Bude mít skvělé a výrazné vizuální prvky. Jedná se o spolehlivé a osvědčené MBT, které dobře poslouží v prémiové roli a zároveň nám umožní zachovat prototyp Leclerc MSC pro výzkumný strom a nabídnout další podporu pro méně osídlená bojová pásma. Oba tyto tanky se plánují spojit v příští velké aktualizaci.
V další velké aktualizaci pokračujeme v trendu vizuálních aktualizací starších map pozemních sil. Na řadě jsou Berlín a Kubáň a my se nemůžeme dočkat, až vám brzy ukážeme, jak vypadají.
S potěšením oznamujeme, že v příští velké aktualizaci přibude nová lokace pro letecké bitvy – Falklandské ostrovy. Víme, že mnozí z vás již nějakou dobu hovoří o myšlence mapy zasazené na tento ostrov. Od Port Stanley přes Port San Carlos až po Goose Green, sledujte další informace o tomto novém místě, které se brzy objeví.
V posledních několika velkých aktualizacích jsme pracovali na několika oblastech rozhraní a v další velké aktualizaci v tomto trendu pokračujeme. Za prvé, nápověda při najetí na jméno jakéhokoli hráče ve výsledkové tabulce nyní zobrazí jeho efektní hráčské pozadí, nikoli pouze jeho jméno napsané jako prostý text.
Dále se nyní při najetí na jméno vozidla ve výsledkové tabulce během bitvy zobrazí celé karty statistik vozidla. I zde můžete přidat vozidlo do seznamu přání z kontextové nabídky. A nakonec byly vylepšeny také všechny popisky v nabídce hlášení bitvy.
VFX hry War Thunder se neustále vyvíjejí a v příští velké aktualizaci dojde k vylepšení tohoto aspektu hry. Jedním z nich, které bychom rádi zmínili, je zejména efekt přídavného spalování letadel, kde jsme se snažili zdokonalit vnitřek trysky přidáním efektu plamene, čímž jsme jim dodali realističtější a hlubší vzhled. Toto vylepšení přijde pro všechna letadla, která mají přídavné spalování.
V příští velké aktualizaci přidáme možnost vypouštět palivo do letadel! Projdeme si, jak to bude fungovat. Po vypuštění paliva se hmotnost letadla sníží, takže můžete palivo vypustit například těsně před vstupem do boje.
Když motory běží v režimu přídavného spalování, palivo se může vznítit. Požár mohou způsobit i jiné zdroje, například letící rakety nebo blízké výbuchy. Dokonce i jiné letadlo letící v režimu přídavného spalování může způsobit vznícení paliva.
Hořící palivo vyzařuje intenzivní teplo, které umožňuje zaměřit infračerveně naváděné střely bez systémů proti rušení. Tuto schopnost můžete využít k výměně paliva za improvizovanou tepelnou past, která odkloní střelu od letadla. Tato funkce se však může stát návnadou pro střely v závislosti na úhlu letu.
Tato nová funkce bude k dispozici u těch letadel, která ji měla ve skutečnosti.
Ve velké aktualizaci se samozřejmě chystá více věcí, v této novince jsme nezmínili vše. Rádi bychom všem poděkovali za jejich neustálé komentáře a zájem o hru War Thunder. Uvidíme se příště!
From your CM and Dev Team