- Byla opravena chyba, která způsobovala, že podržení ovládacího prvku „Fire flares“ blokovalo použití ovládacího prvku „Fire chaff“ a naopak.
- Byla opravena chyba, která způsobovala, že bod zájmu zmizel při jeho nastavení prostřednictvím zobrazení Optical Seeker View.
- Ke snížení FoV vyhledávače pro infračervené vyhledávače AAM nyní dochází po zaměření cíle, a nikoli až po odpálení. (Zpráva).
- Byla opravena chyba, kdy funkce „Reset Radar/IRST direction to boresight“ nefungovala správně u radarů s vertikálně asymetrickou oblastí skenování. (Rеpоrt).
- Byla opravena chyba, která způsobovala otáčení tankových věží dozadu, pokud hra zůstala při pohybu v bitvě dlouho minimalizovaná. (Zpráva).
- Byla opravena chyba, která způsobovala, že hráč v letadle někdy slyšel pozemní vozidla bez ohledu na vzdálenost. (Zpráva).
- Byla opravena chyba, která způsobovala, že siréna atomové bomby někdy začala hrát mnohem později po spawnu letadla nesoucího atomovou bombu. (Zpráva).
- Pravidla pro výpočet průměrného bitevního hodnocení v leteckých arkádových bitvách byla zjednodušena. Dříve mohlo zaokrouhlování hodnocení záviset na počtu letadel v osádkách, pokud hráč používal méně než tři letadla. Další podrobnosti o sestavování zápasů na základě průměrného bojového hodnocení naleznete v článku na Wiki.
- Japonsko – byla opravena chyba, která způsobovala, že budova ve čtvercích sítě E6/E7 (na záchytném bodě C v misi „Domination“) občas zmizela.
- Oznámení o zapnutém cyklickém přepínání cílů radaru se již nezobrazuje na vstupu z „Horizontální řídicí osy radaru/IRST cíle“. (Zpráva).
- Byla opravena chyba, která způsobovala, že se přezdívky některých hráčů v přehrávání změnily na přezdívku hráče, který přehrávání sledoval. (Zpráva).
Poznámky k opravám odrážejí pouze klíčové změny, což znamená, že nemusí obsahovat úplný seznam všech provedených vylepšení. War Thunder je navíc neustále aktualizován a některé změny nemusí vyžadovat aktualizaci. Změny uvedené v poznámkách k opravám vznikají na základě reakcí a požadavků komunity ze služby hlášení chyb, fór a dalších oficiálních platforem. Opravy chyb a změny jsou implementovány v pořadí podle důležitosti, například na chybě, která zlomí hru, se bude pracovat a bude implementována dříve.