- Tornado GR.4 – byla opravena chyba, kdy se při výběru střel AIM-9 a protiopatření BOL na HUD v kokpitu zobrazovaly textové klávesy. (Zpráva).
- F/A-18C Early – byla opravena chyba, která znemožňovala aktivaci vyhledávače střel AIM-7P při zaměření jakéhokoli cíle zaměřovacím modulem. (Zpráva).
- Byla opravena chyba, která vedla k desynchronizaci polohy pohybujících se pozemních vozidel. (Zpráva).
- Následující změny povedou mimo jiné k tomu, že zvuk pozemních vozidel bude celkově konzistentnější, stabilnější a předvídatelnější, zejména by se již nemělo stávat, že pozemní vozidla ve vzdálenosti do 215 metrů, která jsou za překážkami, nevydávají zvuky motoru a kolejí:
- Byl změněn princip absolutní detekce nepřátel u pozemních vozidel. Parametr „absolutní detekce“ již nezávisí na úrovni dovednosti „Ostrý zrak“ posádky vozidla a rovná se hodnotě, která byla dříve maximální pro plně vylepšenou posádku „Eso“ – 215 metrů (u vozidel s modifikací „Vylepšená optika“ je tento parametr 280 metrů). Tento parametr je zodpovědný za dosah, na který jsou informace o nepřátelských vozidlech přenášeny serverem klientovi bez ohledu na to, zda hráč vozidlo vidí nebo zda mu v tom brání terén či objekty v dané lokaci. Změna byla provedena z důvodu přehlednosti – přestože byl parametr popsán v parametrech posádky „Keen Vision“, jeho přítomnost, vliv na hru a souvislost se zvukem v případech, kdy je vozidlo mimo přímou viditelnost, nebyly zřejmé.
- Byla opravena chyba, při níž se zvuk motoru a stop průzkumného cíle mohl ozývat z větší vzdálenosti než zvuk motoru a stop cíle zjištěného jiným způsobem.
- Teoretický poloměr slyšitelnosti motoru a stop pozemních vozidel byl snížen ze 400 na 215 metrů. Ve skutečnosti to nemělo znatelný vliv na slyšitelnost v boji, protože dříve byla vozidla vzdálenější než 215 metrů kvůli nastavení hlasitosti slyšet pouze v ideálních podmínkách (v tichu) podél linie dohledu, zatímco za překážkami mohla být vozidla slyšet na vzdálenost větší než 215 metrů pouze kvůli chybě se zvětšeným rozsahem přehrávání zvuku pro průzkumné cíle.
- Tyto změny mimo jiné povedou k tomu, že se nyní informace o nepřátelských pozemních vozidlech budou na klientovi zobrazovat buď ve vzdálenosti, ve které se zvuky motoru a pásů teprve začínají přehrávat (s minimální hlasitostí), nebo dokonce ve větší vzdálenosti (v případě vozidel s modifikací „Improved Optics“), což eliminuje náhle se objevující zvuky motorů a pásů pozemních vozidel.
- Dosahy zvuků výstřelů ze zbraní nedoznaly žádných změn a jsou stále vždy reprodukovány, pokud k výstřelu došlo v okruhu 2 kilometrů
- . Byla opravena chyba, kdy zvuk nepřátelských motorů mohl zmizet za překážkami a zůstal pouze zvuk stop.
- Byla opravena chyba, která způsobovala, že věže v arkádových námořních bitvách nepřizpůsobovaly palbu zaměřovači a místo toho střílely na stejné místo na nepřátelské lodi. (Zpráva).
- Byla opravena chyba, která způsobovala, že moduly v rentgenu na plavidlech pobřežní flotily občas zmizely při testovací plavbě. (Zpráva).
- Hlasitost zvuku kritického úhlu náběhu byla u všech modifikací F/A-18 snížena, protože mohla být příliš častá, a tudíž nepříjemná.
Poznámky k opravám odrážejí pouze klíčové změny, což znamená, že nemusí obsahovat úplný seznam všech provedených vylepšení. War Thunder je navíc neustále aktualizován a některé změny nemusí vyžadovat aktualizaci. Změny uvedené v poznámkách k opravám vznikají na základě reakcí a požadavků komunity ze služby hlášení chyb, fór a dalších oficiálních platforem. Opravy chyb a změny jsou implementovány v pořadí podle důležitosti, například na chybě, která zlomí hru, se bude pracovat a bude implementována dříve.