Odstávka aktualizace THRONE AND LIBERTY 2.6.0 začne 16. dubna ve 22:30 našeho času (5:30 UTC) a potrvá až 8 hodin. Na základě dokončení dalších úkolů údržby v tomto týdnu může odstávka skončit podstatně dříve! Zahrnuje barvící se skiny zbraní, nové bossy sólo dungeonů a další. Úplný seznam změn najdete níže.
- Herba Village: Haize upravil hlasové linky, aby omezil opakující se hlášení. Nebojte se. Pokud jste v odboji, je to stále zdarma.
- Stupně obtížnosti Síně iluzí byly sníženy z pěti na tři.
- Do rotace přibyli noví bossové Síně iluzí! Verence a Marta se poprvé objeví 17. dubna.
- Tato nová sada bossů ze Síně iluzí nabízí jako možné odměny náhrdelníky a opasky z Ostrova mlhovin. Doplňky v podobě prstenů a náramků se vrátí do tabulky potenciálních dropů po návratu předchozí sady bossů!
Možná se vám líbí kůže na zbraň, ale chtěli byste ji mít v jiné barvě? Styloví Solisiané se radují; přidáváme možnost obarvit si zbraně prostřednictvím butiku Mirror. I když ne každý skin zbraně bude možné obarvit hned, časem do tohoto systému přidáme další.
Několik řad skinů zbraní je nyní možné obarvit, včetně:
- Stormcaller Weapons
- Abyssalské zbraně
- Sangvinické zbraně
- Zbraně štěstí
Dodejte svému oblečení větší šmrnc díky novým stylovým vzorům potisků, které lze použít v různých úpravách oblečení v Mirror Boutique.
- Rozměrové zkoušky: Z odměn za dokončení dimenzionálních zkoušek byly dočasně odstraněny krabice s odměnami, které se vrátí v některé z budoucích aktualizací.
- Do fondu odměn v dungeonech byly přidány tříhvězdičkové zbraně. Tyto zbraně lze nyní získat také u obchodníka s veškerým zbožím.
- Časový rozvrh událostí na ostrově Nebula se nyní řídí regionálním časem serveru, takže časy bossů a dalších událostí jsou ve všech regionech ve stejný den v týdnu.
- Dimenzionální zkoušky: Kaple šílenství, síně tragédie: V arénách s bossy byly opraveny úpravy kolizí, aby se zabránilo útokům hráčů bez odvety.
- Bossové: Šéfové v režimu Dominion a Guild vs. Guild nyní dávají vyšší hodnoty bodů aktivity a šéfové v režimu Peace o něco nižší.
- Polní boss: Opraven problém, který způsoboval, že se Daigon při útoku z vyššího terénu, kdy nebyl přítomen žádný jiný cíl, náležitě neresetoval.
- Boj – Hůlka – Požehnaná bariéra: Opraven problém, který způsoboval, že specializace Zvýšení doby trvání nefungovala, pokud byla použita na hráče, který nemá aktivní stejnou specializaci.
- Mistrovství ve zbrani: Výrazně vylepšeny textové popisy několika uzlů Mistrovství ve zbrani, aby lépe vyjadřovaly jejich funkčnost.
- Battle Pass: Zvýšilo se množství ovoce hojnosti a zprávy o mistrovství, které získáte v obchodě Abyssal Star Battle Pass.
- Kodex průzkumu: Upraveny požadavky kodexu Mučírna výkřiků tak, aby byly dosažitelné s předchozími změnami mechaniky dungeonu.
- Kodex průzkumu: Kapitola 3: Opraven problém, který hráčům znemožňoval interakci s NPC vyžadovanou pro úkol „Střežit ruiny hvězdné observatoře“.
- Boj: Zvýšeny hodnoty zdraví tréninkových figurín, aby odpovídaly zvýšenému poškození hráčů.
- Boj: Opraven případ, kdy se při použití určitých dovedností mohly vrátit vlastní barvy oblečení na výchozí.
- Strážci: Píseň divočiny u Feral Wolfer Aranky byla trvale aktivní.
- Morfy: Opraven problém, který způsoboval, že morf Armored Diatrima Dash nebyl sdílen pro všechny postavy na účtu.
- Cechy: Opraven problém, který bránil přidávání nebo úpravě štítků cechů.
- Kosmetika: Opraven problém, který způsoboval nesprávné zobrazení skinů Darkfire Ember a Lucid Weapon.
- Transmutace materiálu: Opraven problém způsobující výběr materiálů při použití filtrů vzácnosti v Material Transmutation.
- Opraven problém, který způsoboval, že statistiky zobrazené u různých kusů vybavení neodpovídaly skutečně uděleným statistikám. Většinou se jednalo o vzácné předměty 2. úrovně.
- Opraven problém, který hráčům znemožňoval vyrobit korunu Icebound Infinity.
- Opraven problém, který způsoboval, že bonus ke zbrani Black Anvil Passion zvyšoval Sollant Bonus při každém vybavení o jinou hodnotu.
- Synchronizace: Opraven problém způsobující, že vybavení se po synchronizaci s jiným kusem výstroje stalo dočasně neobchodovatelným.
- UI – Transmutace materiálu: Sloučení záložek zbraně, zbroje a příslušenství do jedné sekce vybavení.
- UŽIVATELSKÉ ROZHRANÍ: Opraven problém, kdy po otevření a zavření jiného celoobrazovkového uživatelského rozhraní zmizelo tlačítko Vzkříšení.
- Vanguards: Přidány nové barvy jmenovek pro lepší rozlišení členů vlastní a ostatních stran v rámci předvoje.
- Předvoje: Opraven problém, který způsoboval, že ukazatele zdraví v uživatelském rozhraní Vanguardů blikaly a zobrazovaly nesprávné hodnoty HP.
- Ovladač: Opraven problém, který znemožňoval navigaci v nabídce Nastavení, když jste vybaveni rybářským prutem a míříte na vodní plochu.
- Ovladač: Opraven problém, který způsoboval, že se oblast náhledu cíle dovednosti zobrazovala vlevo nebo vpravo od cíle místo přímo na nich.
- Runy: Opraven problém, který způsoboval, že se při náhledu zbraní jiného hráče zobrazoval korejský text a nesprávné runy.
Děkujeme za podporu! Uvidíme se v Solisiu.