Preloader
DevBlog #57
0
Filipe – Hlavní programátor

Dokončil jsem hlavní nastavení pro Rexovy montáže. Deinosuchus potřebuje speciální úpravu kvůli svému nastavení a animacím morfů. Základní systémy pro Rexe a Trika jsou nyní z větší části hotové, schopnost Crush prochází opravou některých chyb a jako poslední krok pro plné vydání zůstává sparing.
jsem pracoval na různých systémech. Nyní jsou k dispozici interaktivní zvuky listí, které se spustí, když se zvířata pohybují ve větším porostu. To opravdu pomáhá sdělit hráčům aktivitu dinosaurů, která jim dříve chyběla jen proto, že se navzájem neviděli.
Kromě toho jsem také pracoval na alosaurech, především na jejich speciální schopnosti, která jim umožňuje stáhnout oběť dolů nebo se na ni přitáhnout, v závislosti na velikosti oběti. Hlavní nastavení této funkce je hotové, což umožňuje nastavit vyváženost, než se přesuneme k opravám chyb a vizuální stránce.
A na straně serveru byly provedeny další změny, které mají zlepšit jeho stabilitu a výkon, zatím s dobrými výsledky. Plus několik oprav chyb obecně. Uvidíme se!

Ariel – programátor

Většinu měsíce jsem strávil prací na triceratopsovi, opravováním různých problémů, které se objevily, a také vylepšováním sparingu obecně. Zejména úkrok stranou je citlivější a je nyní snazší navázat na něj dalšími schopnostmi nebo se od něj odpoutat. Útok thrash se nyní aktivuje dvojklikem na LMB a lze jej provést ze všech forem pohybu. Zpočátku si na to možná budete muset zvyknout, ale poskytuje to mnohem lepší ovládání.
Také jsem tu a tam provedl různá vylepšení a opravy. Mnoho dinosaurů je opraveno tak, aby lépe reagovali, od toho, jak rychle se mohou pohybovat z klidového stavu, až po pohyby po použití některých útoků. Také jsem zajistil plynulejší pohyb kamery při sezení nebo stání. Nakonec jsem také trochu zapracoval na šplhání hypsilofodona.

VisualTech48 – Výtvarník prostředí

Tento měsíc byl ve znamení tunelů alias GUTS. Kdo by to byl řekl? Tento měsíc jsem celou konstrukci postavil tak, aby se dala používat převážně jednoduše a zároveň aby počet dílků byl co nejmenší, abychom nezaváděli zbytečné složitosti tam, kde je ve skutečnosti nepotřebujeme.
To neznamená, že by tunely byly jednoduché ve své podstatě, ale spíše to, že jejich sestavení bylo sníženo tak, aby bylo co nejjednodušší na sestavení, což dává Jaceovi, našemu designérovi úrovní, spoustu prostoru a volnosti k manévrování a zároveň mu dává dostatek času na výzdobu skutečného interiéru spojů GUTS.
Těmto modelům se prozatím říká „opravné kusy“, protože zajišťují, abychom při stavbě umožnili plné měřítko vertikality a horizontality, jako jsou různé kusy schodišť, diagonální místnosti, rampy atd.
Vedle nich jsem vytvořil krátké dílky tunelů, které umožňují velmi zajímavé míchání, například 2 tunely nebo dokonce X tunelů vedle sebe, aniž by se porušila mřížka.

Velmi jednoduchý plán tunelů vyrobený za méně než 20 minut s našimi dílky:

Některé diagonální dílky:


Nový dílek výtahové haly pro tunely:


A nakonec jsem začal pracovat na novém masivním HUBu, který není ten průmyslový, který zatím nebudu moc prozrazovat a bohužel bude muset počkat na další dev blog.
Zanechám však toto:

To je pro mě tento měsíc vše!

Wedge – zvukový designér

Tento měsíc jsem dokončoval zvuky vokálů Triceratopse, nejprve jsem pracoval na finálních úpravách designu vokálů dospělých jedinců a poté jsem pracoval na mixu pro každý z nich a zajistil, aby každý z nich zněl silně a mohutně jak ve fázi plného dechu, tak ve fázi výdechu.
Dokončil jsem také vokály subadultních a juvenilních jedinců a ujistil jsem se, že každý z nich má podobnou délku, aby odpovídal novým animacím a vokálům dospělých jedinců, a také že nese estetický design vokálů dospělých jedinců, ale odráží fázi jejich růstu.
Dokončil jsem také implementaci vokálů a ujistil se, že vokály čistě přecházejí napříč všemi růstovými stádii a že modulace výšky tónu pro každý vokál jednotlivých růstových stádií je upravena tak, aby přechod u každé jednotlivé hodnoty růstu byl čistý, jasný a zněl přiměřeně.
Nakonec jsem nyní přešel k práci na zbytku vokální sady Trike, počínaje jeho směrovými útočnými zvuky. těším se na práci na zbytku jeho sady a na oživení Trike.

KissenKitten – Producent

Tohle bude krátké a sladké, protože hordetest z velké části dominuje našemu zaměření. Ještě jednou děkujeme těm z vás, kteří se zúčastnili. Trávili jsme čas opravami chyb a bedlivě sledovali, jak si triceratops vede. Tu a tam je třeba provést nějaké úpravy, například u nočního vidění, ale z velké části jsme u triceratopse celkem spokojeni s tím, jak tvor přistál. Je však třeba ještě zapracovat na tom, aby se triceratops a tyranosaurus mohli utkat v epickém souboji, jak se na dva nejpopulárnější dinosaury všech dob sluší a patří.
Zatímco se rozbíjejí brouci, zbytek týmu pracuje na jiných věcech. Od vytváření skinů pro Acrocanthosaura a Suchomima až po práci na Spinosaurovi, Quetzalcoatlusovi a Parasaurolofovi. Dělal jsem přípravné animace pro věci, jako je obranný postoj baryonyxe, útoky avaceratopse, finalizace šplhání hypsilofodona, odrazový skok dryosaura, obranný postoj kentrosaura, návrat parasaurolofuse, pronásledování omniraptora v přikrčení, skok s nábojem a další. Austroraptor se trochu bouří, ale nic, co bychom nezvládli. Celkově se chystáme upravit poměrně velkou část současné soupisky, aby se všichni mohli v dohledné době uhnízdit ve svých nikách a mechanikách.

That’s pretty much it for this month. Bugs, changes, tweaks and the steady standard. I’ll drop some pics and clips though. See ya!




































Původní nepřeložená novinka

Štítky:
Vyberte si svou reakci!
Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude nikde zveřejněna.

Chat Icon

Informace o dostupnosti webových stránek Aktualizace 02.05.2025

🔧 Blížíme se do finále!
Spuštění našeho webu je už téměř za rohem. Většina stránek je již přístupná, kromě některých komunitních funkcí – jako jsou uživatelské profily, které zatím mohou vyžadovat přihlášení.

📱 Spustili jsme také oficiální WhatsApp kanál, kde najdete novinky, soutěže a oznámení o důležitých akcích.

⚠️ Web stále ladíme, takže se mohou některé části měnit nebo dočasně mizet. Naším cílem je vše dokončit do konce května.

📝 Registrace zatím není aktivní, ale brzy spustíme předregistrace – první možnost vytvořit si účet před oficiálním startem.

Díky, že jste u toho s námi!
– Tým Gamers Crew