Preloader

Space Engineers: Práce v terénu Live Now!

Space Engineers: Fieldwork Live Now!
0


Dobrý den, inženýři!
Aktuální informace o práci v terénu jsou zde! Vylepšili jsme PvE setkání, včetně kompletního přepracování setkání s nákladní lodí a neznámým signálem. Tato aktualizace také přidává nový Prototech Fúzní reaktor, Malou kyslíkovou nádrž a Velkou síťovou malou spojku – spolu s celou řadou oprav a vylepšení kvality života.
Balíček Polní práce obsahuje nové dekorativní bloky s vizuálními efekty ideálními pro stavbu tajných bunkrů, laboratoří šílených vědců, mobilních výzkumných základen a dalších. Ideální pro inženýry pracující mimo síť.

  • Celý příspěvek na blogu: https://www.spaceengineersgame.com/space-engineers-fieldwork-live-now/
  • Průvodce modifikací Encounters: https://www.spaceengineersgame.com/modding-guides/encounter-modding-guide

Všechna setkání s nákladními loděmi a všechny neznámé signály byly přepracovány. Nemusíte začínat nový svět, abyste si je mohli vyzkoušet.

Generální oprava nákladních lodí

Nákladní lodě NPC byly kompletně přepracovány a aktualizovány pro nový zážitek. Tyto lodě nyní využívají moderní zbraňové systémy, bloky umělé inteligence a komunikují pomocí vysílacích ovladačů. Jsou navrženy tak, aby se nacházely mezi jednoduššími střety s Neznámým signálem a nebezpečnějšími hrozbami Factorum – nabízejí výzvu a odměny střední úrovně.
Frakce jsou náhodně generovány při vytváření světa. Patří mezi ně obchodníci, stavitelé, horníci, vojenské skupiny, pirátské frakce a dvě speciální globální frakce: Factorum a Neznámý. Tento systém se v této aktualizaci nezměnil – změnily se však lodě, které používají. Nákladní lodě nyní používají stejný systém založený na frakcích a barvách. To znamená, že lodě zdědí barvy frakce, ke které patří, což zvyšuje vizuální rozmanitost. Pirátské frakce jsou výjimkou – namísto obvyklé černé barvy nyní používají náhodná barevná schémata, která odrážejí jejich mrchožroutskou povahu, což naznačuje, že spíše kradou součástky a lodě z jiných frakcí, než aby stavěli vlastní.

Nákladní lodě nyní mohou prostřednictvím svých antén přivolat posily, pokud je vaše reputace u dané frakce negativní. Některé lodě se mohou zpočátku zdát lehce bráněné, ale jakmile se stanete nepřátelskými, vyšlou další drony, aby odpověděly. Každý typ frakce má individuální chování a 2 až 4 jedinečné varianty dronů, což těmto střetnutím dodává větší taktickou hloubku a rozmanitost.

  • Obchodní frakce: Nejméně nepřátelské. Na první pohled mají tendenci utéct. Lehce ozbrojeni.
  • Těžební frakce: Tolerují okolní hráče, ale mohou se stát nepřátelskými, pokud se k nim přiblíží. Často raději utečou, než aby bojovali.
  • Frakce stavitelů: Chovají se podobně jako těžební frakce.
  • Vojenské frakce: Nemají rády, když se k nim někdo přibližuje. Pronásleduje hráče, kteří se k němu příliš přiblíží.
  • Pirátské frakce: Nepřátelské na první pohled. Zaútočí, kdykoli to bude možné. Některé větší lodě mohou vypouštět záchranné drony.
  • Neznámá frakce: Vzácné a jedinečné spawny.
Přepracování neznámých signálů

Nové mřížky pro všechny neznámé signály. Stejně jako nákladní lodě i tyto mřížky nyní využívají moderní bloky a upravili jsme také jejich kořist.

Generální oprava silných neznámých signálů

Silné neznámé signály se nyní skládají výhradně z bloků Velké mřížky. Jejich poloha je viditelná pro všechny hráče na serveru a mají šanci, že obsahují špičkovou kořist a záchranu – jsou tedy cenným cílem, který stojí za to zničit ve spolupráci… nebo o něj soupeřit.

Vylepšení spawnování planetárních setkání

Vylepšili jsme systém spawnování planetárních setkání, díky čemuž by se tato setkání měla spawnovat spolehlivěji a častěji, což hráčům zajistí pravidelný obsah k prozkoumání na povrchu planet.

Počínaje dneškem a do 30. května jsme výrazně zvýšili míru dropování všech skinů ve službě Steam z Neznámých signálů. Silné Neznámé signály, u kterých je šance na shození nejvzácnějších skinů, jsou v tomto období obzvláště výhodné. Zkrátili jsme také dobu odezvy mezi možnými shozy skinů, takže budete mít během hraní více šancí získat kosmetické odměny.
Šťastný lov, inženýři!


Režim přežití. V další aktualizaci rozšíříme zážitek z přežití o nové herní systémy. Nebezpečí prostředí ovlivní způsob, jakým budete prozkoumávat a stavět, zatímco správa zásob jídla a udržování zemědělských pozemků se stanou klíčem k přežití ve vesmírném pohraničí.
Všechny tyto funkce budou volitelné a konfigurovatelné při vytváření vašeho světa, takže si budete moci přizpůsobit přežití svému hernímu stylu – ať už hledáte hardcore výzvu, nebo klidnější zážitek. Těšíme se, až se s vámi brzy podělíme o další informace!


Prototech Fusion Reactor (1 blok, L mřížka) – Vysoce účinný generátor energie, který jako zdroj paliva využívá vodík. Může dodávat velké množství energie do sítí. Vyzvěte Factorum a získejte ho pro sebe!

 

Malá kyslíková nádrž (1 blok, mřížka S) – Kompaktní kyslíková nádrž ideální pro průzkum prostředí s nízkým obsahem kyslíku.

 

Malý konektor velké mřížky (1 blok, mřížka L) – Tento blok slouží jako adaptér, který umožňuje připojit malé mřížky využívající malý konektor přímo k velkým mřížkám.

 

Doplňovací stanice (2 bloky, L grid + 1 blok, S grid) – Tento blok umožňuje inženýrům rychle doplnit kyslík, vodík a energii do jejich obleku. Z těchto stanic může doplňovat palivo každý hráč bez ohledu na postavení nebo vlastnictví frakce.



Neustále hledáme způsoby, jak je vylepšovat, což zahrnuje i přidávání hodnoty do předchozích verzí. Během této aktualizace přidáváme nový obsah do balíčku Contact Pack.
Ti, kteří již balíček Contact Pack vlastní, získají tento obsah v rámci aktualizace zdarma.

Další bloky mostu (7 bloků, mřížka L) – další bloky se zesílenými okny, které jsou navrženy tak, aby se daly zkombinovat do ideálního mostu pro velkou loď s mřížkou.



Podobně jako u předchozích velkých vydání doufáme, že využijete této příležitosti a podpoříte další vývoj hry Space Engineers. Tento balíček DLC se skládá z kosmetických předmětů, které vizuálně obohatí vaši hru. Žádný z prvků v tomto balíčku neposkytuje hráčům, kteří si toto DLC zakoupí, žádnou výhodu.
Cena balíčku Fieldwork Pack je 4,99 USD nebo váš regionální ekvivalent. Vyjádřete svou trvalou podporu hře Space Engineers a vyzkoušejte si balíček Fieldwork Pack.

Laboratorní stoly (6 bloků, L mřížka) – Sbírka modulárních pracovních stanic, které jsou ideální pro laboratoře a výzkumná pracoviště.

 

Laboratorní experimenty (3 bloky, L mřížka) – Tyto dekorativní bloky, které jsou nezbytné pro každé vědecké pracoviště, vykazují známky aktivního experimentování a probíhajícího výzkumného úsilí.

 

Laboratorní kádě (1 blok, mřížka L) – Jedinečná varianta bloku kryokomory, tato uzavřená izolační jednotka uchovává hráče v režimu offline.

 

Laboratorní mrazicí box (1 blok, mřížka L) – Skladovací jednotka ideální pro uchování vzorků a lékařských potřeb.

 

Laboratorní dveře (2 bloky, L mřížka) – úzké skleněné dveře, které zajišťují bezpečný přístup do různých částí laboratoře.

 

Laboratorní generátor O2/H2 (1 blok, L mřížka + 1 blok, S mřížka) – Tento blok generuje kyslík a vodík s viditelným elektrolýzním zařízením, které ukazuje proces při práci.

 

Laboratorní malá vodíková nádrž (1 blok, mřížka L) – přenosné úložiště vodíku pro malé systémy.

 

Laboratorní malá nádrž na kyslík (1 blok, L mřížka) – Nádrže na kyslík vhodné pro laboratoře a podpůrné moduly.

 

Laboratorní nádrž na vodík (1 blok, mřížka S) – Vysokokapacitní zásobník vodíku pro malé mřížky.

 

Kruhové chodby (7 bloků, mřížka L) – úseky tunelů. Ideální pro interiéry bunkrů a modulární laboratoře.

 

Trubky (7 bloků, L mřížka) – Sada dekorativních bloků trubek užitečná pro doplnění detailů užitkových prostor.

 

Dekorativní podlahy (5 bloků, mřížka L + 2 bloky, mřížka S) – sada podlahových bloků, které přidávají obložení a texturu do chodníků, oblastí údržby a místností.

 

Přístupový terminál pro náklad (2 bloky, mřížka L) – Zabezpečené přístupové body pro správu nákladu.

 

Kryt výfuku (1 blok, L mřížka + 1 blok, S mřížka) – Nízkoprofilový výfukový otvor s různými možnostmi vizuálních efektů.

Space Engineers - Fieldwork Pack
Space Engineers - Fieldwork Pack
Vývojář: Keen Software House
Cena: 4,99 €

  • Kompletní generální oprava nákladních lodí
  • Kompletní generální oprava neznámých signálů
  • Nové ovládání AI pro nákladní lodě
  • Přidány další akce s nastavenou hodnotou
    • Trysky (ovládání trysek)
    • Kola (ovládání pohonu a ovládání řízení)
    • Světla (interval blikání, poloměr a RGB)
    • Blok AI letu (rychlost)
  • Přidána podpora pro další modifikátory vazby na klávesnici. Výchozí ovládací schéma nyní umožňuje podobné ovládání jako ve Space Engineers 2. Do nabídky možností klávesových vazeb byly přidány následující možnosti:
    • Ctrl+Z – Přepínání relativních tlumičů
    • Shift+K – Vzdálený přístup
    • Otáčení bloků Druhá varianta klávesnice – Ctrl+ WASDQE (pouze pohyby o 90 stupňů
    • ) Ctrl+Y – Zapnutí/vypnutí napájení (mřížka)
    • Shift+P – Rychlý výběr barvy
    • Ctrl+Alt+E – Export modelu (kategorie Různé
    • ) F5 a Shift+F5 – Rychlé načtení/připojení, Rychlé uložení (kategorie Různé.
    • kategorie)
    • Shift+F1 – Výstražná obrazovka
    • F3 – Obrazovka hráčů
    • F10 – Obrazovka modrotisků
    • Alt+F10 – Nabídka správce
    • Shift+F10 – Nabídka Spawn
    • Ctrl+B – Vytvořit modrotisk
    • Ctrl+Shift+B – Vytvořit modrotisk odděleně
    • Ctrl+Alt+B – Modrotisk se zámky
    • Ctrl+C – Kopírovat objekt
    • Ctrl+Shift+C – Kopírovat objekt odděleně
    • Ctrl+Alt+C – Kopírovat se zámky
    • Ctrl+V – Vložit objekt
    • Ctrl+X – Vložit
    • objekt
    • Vyjmout objekt
    • Ctrl+Shift+X – Vyjmout oddělený objekt
    • Ctrl+Alt+X – Vyjmout se zámky
    • Ctrl+Delete – Odstranit objekt
    • Ctrl+Shift+Delete – Odstranit oddělený objekt
    • Ctrl+Shift+Alt+Delete – Odstranit objekt se zámky
    • Přidána kategorie Obrazovky a menu do nabídky možností
    • Přidána kategorie Stránky panelu nástrojů do nabídky možností
    • Přidána kategorie Mřížky a objekty do nabídky možností
  • Změny v experimentálním režimu
    • Módy již nejsou experimentální.
    • Hráči, kteří chtějí hrát s mody, nemusí zapínat experimentální režim, pokud ho nepotřebují
    • . K dispozici jsou tři nová experimentální nastavení:
    • Povolit sdílení tenzoru setrvačnosti, Povolit nebezpečné impulsy pístů a Povolit nebezpečné impulsy rotorů.
    • Tyto funkce byly dříve přítomny ve všech relacích experimentálního režimu.
    • Ve výchozím nastavení jsou vypnuty
    • . Experimentální režim se zapíná/vypíná automaticky na základě aktuálního nastavení světa a/nebo hardwaru serveru.
    • Do grafického rozhraní dedikovaného serveru byla přidána nová kategorie Experimental.
    • Maximální počet PCU Totalsafe v experimentálním režimu na Xboxu snížen na 400k (Xbox Series X) a 150k (ostatní varianty Xboxu
    • ) Kompatibilita s konzolí je v grafickém rozhraní dedikovaného serveru automaticky vypnuta, pokud celková velikost módu přesáhne 3GB.
    • Kompatibilita s konzolí je v grafickém uživatelském rozhraní vyhrazeného serveru automaticky vypnuta, pokud nejsou nastaveny limity bloků PCU
    • . Experimentální vyhrazené servery již nejsou v prohlížeči serverů na konzolích v bezpečném režimu viditelné.
    • Abyste je mohli vidět, musíte zapnout experimentální režim.
  • Vylepšení spawnování planetárních setkání
  • Vylepšení uživatelského rozhraní akčních slotů
  • Přidána podpora pro vícenásobný výběr GPS
  • Vylepšení modelu a funkčnosti projektoru
    • Přidána možnost označit chybějící/nedokončené bloky v ovládacím panelu projektoru
  • Přidána možnost režimu vyčištění terénu do lodních vrtáků
  • Přidána pole pro vyhledávání v nabídkách správce (seznam entit, nabídka Spawn)
  • Přidány možnosti vyhledávání v ovládacím panelu Skoková jednotka, Třídič dopravníků
  • Přidáno kolotočové rolování v radiálních nabídkách
  • Vylepšení menu správce a přidání nástrojů PCU správce
  • Přidány nové obrázky načítací obrazovky, videa na pozadí
  • Nákladní lodě jsou nyní povoleny na oficiálních serverech

Vylepšení a změny

  • Do ovladače událostí byla přidána desátá karta panelu nástrojů, aby byla konzistentní s ostatními bloky akcí.
  • Do souboru SpawnGroups_CargoShips.sbc byl přidán příklad, jak by měla vypadat definice nové modifikované nákladní lodi.
  • Přidány některé informace o světě do PB API
  • Přidány popisky k aktuálně zařazeným akcím na panelech nástrojů nastavení akcí (Senzor, Vzduchová ventilace, Kokpit, RC,CTC,AI Defensive,EC)
  • Upraveno PCU bloku pancíře tak, aby bylo konzistentně 2 na kompatibilitě s konzolí
  • Upraveny tabulky kořisti pro munici, aby poskytovaly větší rozmanitost
  • Upraveny funkce Multiselect na obrazovce Load Game, aby byly konzistentnější.
  • Úprava doby odezvy při spawnu válečné lodi Factorum z antény z 1 hodiny na 1 týden.
  • Upraven jazyk používaný v ekonomických smlouvách, aby byl konzistentnější.
  • Upravena maximální hmotnost skoku z 50k na 120k pro malý mřížkový prototechnický skokový pohon.
  • Upraven popis projektoru tak, aby obsahoval informace o promítaných blocích, z nichž každý stojí 1 PCU.
  • Upraveno množství kyslíku a vodíku prodávaného v ekonomických obchodních stanicích.
  • Upraveno vizuální zobrazení hlavy malého závěsu připojené k velkému závěsu, který má být připojen
  • Upraveno ultraširoké a superširoké škálování pro videa na pozadí a obrázky načítání obrazovky
  • Změněno „Použít dopravní systém“ na „Automatické tlačení/tažení“ a přidán tip nástroje
  • Změnil bloky zbrojnice a skříňky zbrojnice tak, aby nezobrazovaly zbraně a nástroje, aby nedocházelo k záměně, když se v nich tyto předměty ve skutečnosti nenacházejí
  • Změna vnitřních vyzařovacích materiálů bloku Postel ze zelené na bílou.
  • Změna zvýraznění dopravníku konektoru ze čtvercového na kulatý
  • Změnil kontrolér událostí tak, aby se spouštěl pouze tehdy, když dojde k události, když je zapnutý a funkční
  • Změněn efekt skokové jednotky tak, aby používal částice spojené s jednotkou, která byla aktivována z panelu nástrojů
  • Změna názvu možnosti Extrémní kvalita na Foto režim, aby lépe vyjadřovala, že není určena k použití během hry
  • Změna názvu Pirátské PCU na NPC PCU v DSGUI
  • Vylepšen prostorový zvuk pro nastavení 5.1 a 7.1
  • Vylepšené časy načítání světa
  • Odstranění částečných nebo chybných prvků z definic

Výkonnost

  • Opraven problém, při kterém byl AI Recorder schopen uchovat více než 500 bodů trasy.

Stabilita

  • Opraven problém, kdy neplatná definice FactionType bránila načtení světa.
  • Opraven pád, když se mod pokusil přidat více než 256 materiálů voxelů celkem. Takové světy se nyní nenačtou.
  • Opraven pád při pokusu o poškození odstraněného bloku.
  • Opraven pád při odstranění bodu cesty v editoru scén.
  • Opraven pád při přejmenování BP na znak s bílými znaky
  • Opraven pád při teleportaci od saberoidů
  • Opraven problém, kdy hra s vysokou hustotou trávy a vzdáleností kreslení spotřebovávala příliš mnoho VRAM.
  • Opraven pád, kdy zásuvný modul mohl vytvořit příliš mnoho ladicích zpráv o kreslení, zatímco hra byla minimalizována. Limit je nyní 1000.
  • Opraven pád při načítání světa se zplozenými a zahrabanými saberoidy.

Funkční

  • Byl opraven problém, kdy akční relé nevysílalo přes připojení laserové antény.
  • Opraven problém, při kterém docházelo k desynchronizaci stavu ruční brzdy a parkování v systému DS, což vedlo k zaseknutí závěsů.
  • Opraven problém, při kterém se náhodně odděloval magnetický štítek nebo připojení podvozku.
  • Opraven problém, kdy projektor při zastavení projekce odečítal z mřížky nesprávné množství PCU.
  • Opraven problém, kdy bylo možné použít funkci uzamčení cíle na dílčích mřížkách sebe sama (rotor, píst, závěs, konektor).
  • Opraven problém, při kterém docházelo k uzamčení Kola, když jiná mřížka opustila stejný fyzikální klastr.
  • Opraven problém, kdy se pokus o reklamaci nevztahoval na mechanicky připojené dílčí mřížky (píst/kloub/rotor).
  • Opraven problém, kdy se klient pokoušel znovu připojit k přetíženému serveru EOS rychleji, než mohl zpracovat odpojení.
  • Opraven problém, kdy se síť připojená k jiné síti prostřednictvím žlutého atraktivního konektoru přerušila.
  • Opraven problém, kdy se hlava Závěsu pohybovala přes svou Základnu, aby dosáhla cíle
  • Byl opraven problém, při kterém došla munice ve spawnované mřížce NPC.
  • Opraven problém, při kterém došlo ke ztrátě zaměření cíle na loď, když postava opustila kokpit.
  • Opraven problém, kdy výfukové potrubí nereagovalo na závislost na napájení po kopírování a vkládání/novém načtení.
  • Opraven problém, kdy nebylo možné zpětně změnit existující akci nastavené hodnoty na panelu nástrojů.
  • Opraven problém, kdy předdefinované asteroidy nebyly vráceny zpět prostřednictvím odstranění voxelového odpadu
  • Opraven problém, kdy byly některé ikony frakcí duplikovány.
  • Opraven problém, kdy bylo obtížné odemknout úspěch „Mám pro tebe dárek“.
  • Opraven problém, při kterém se při rozpojování mřížky pomocí projektoru objevovala nekonečná zpráva „Chyba: Nelze najít soubor s plánem“
  • Opraven problém, kdy základna Advanced Rotor 3×3 měla velikost montážních bodů 4×4, což bránilo správnému umístění do prostoru 3×3.
  • Opraven problém, kdy útočná umělá inteligence zachovávala cíl mimo svůj dosah.
  • Opraven problém, kdy útočná umělá inteligence zachovávala cíl v průběhu vypnutého/zapnutého cyklu
  • Opraven problém, kdy se stav baterie rychle aktualizoval jinou rychlostí, což vedlo k nesprávnému vyčerpání baterie
  • Opraven problém, při kterém byly kolize malých mřížkových pohonů H2 větší, než bylo potřeba.
  • Opraven problém, kdy kolize kompaktní antény s velkou mřížkou byla větší, než bylo potřeba.
  • Opraven problém, kdy kolize rotoru s malou mřížkou byla větší, než bylo potřeba.
  • Opraven problém, kdy připojení ke vzdálenému dálkovému ovladači odblokovalo vše ostatní v okolí.
  • Opraven problém, kdy nebylo možné zcela vyjmout obsah dočasného kontejneru a zůstalo jen velmi malé množství.
  • Opraven problém, kdy smrt nebo zničení pilota způsobilo, že poslední příkaz přetrvával ve smyčce (runaway grid).
  • Opraven problém, kdy bylo zabráněno výbuchu bojové hlavice v blízkosti bezpečné zóny. Exploze protínající zónu nyní neprořízne voxel.
  • Opraven problém, kdy se opatření proti válečným lodím Factorum zapínala ihned.
  • Opraven problém, kdy bylo nastavení globálních setkání ve výchozím nastavení scénářů nastaveno na více než 0.
  • Opraven problém, kdy závěs přijímal hlavu rotoru jako přídavné zařízení.
  • Byl opraven problém, kdy se hlava závěsu/rotoru okamžitě otáčela, když se na DS nacházela mimo své limity.
  • Opraven problém, při kterém se nevyplňoval seznam aktuálních nebo známých přijímačů laserových antén.
  • Opraven problém, kdy nebylo možné dokončit nepovinný úkol Frostbite „Aktivujte lékařskou stanici“.
  • Opraven problém, kdy se planetární setkání spawnovala do dynamických mřížek.
  • Opraven problém, kdy se otáčení/rotace gyroskopu Prototech desynchronizovala s ostatními klienty, když ji člověk změnil.
  • Opraven problém, kdy se dílčí části otočného bloku se stavem Otevřeno/Zavřeno otáčely o 360 stupňů.
  • Opraven problém, kdy rotor přijímal jako přídavné zařízení hlavu závěsu.
  • Opraven problém, kdy senzor detekoval vztahy jinak než zaměřovací věž.
  • Opraven problém, kdy senzor nesprávně vyhodnocoval vztah k podsíti držené přes podvozek.
  • Opraven problém, kdy lodní vrtáky soupeřily o stejný výřez voxelu a přestaly vrtat.
  • Opraven problém, kdy následná změna cílového referenčního majáku v zapisovači AI způsobovala přerušení autopilota.
  • Opraven problém, kdy blok časovače mohl po odpojení spustit akci skupiny mezi sítěmi
  • Opraven problém, kdy mohlo dojít k dvojímu dosažení prahové hodnoty pro podmínku kontroléru událostí při jedné změně
  • Opraven problém, kdy nastavení Voxel Hand nebylo trvalé při ukládání/novém načtení.
  • Opraven problém, kdy se neznámé signální mřížky odstraňovaly, i když byly deklarovány
  • Opraven problém, kdy se barva indikátoru vyzařování vyřazeného gyroskopu pohybem posuvníku napájení změnila na zelenou.
  • Opraven problém, kdy se promítnutý blok časovače stále pokoušel tikat a aktualizovat se
  • Opraven problém, kdy indikátor naplnění nádrže vždy zobrazoval všechny 4 modré čtverečky při skladování zásob.
  • Opraven problém, kdy se ve scénáři Jiskry budoucnosti objevovala dodatečná GPS lokace těla.
  • Opraven problém, kdy byla funkce „vrátit se k ručnímu mlýnku“ na gamepadu použitelná i uvnitř kokpitu
  • Opraven problém, kdy funkce „Číslo 5 je naživu“ fungovala pouze v lékařské místnosti a ne v kokpitu nebo v sadě pro přežití.
  • Opraven problém, kdy příkaz /gps umožňoval zadání neplatných názvů GPS.
  • Opraven problém, kdy se po použití Jump Drive resetoval zoom kamery třetí osoby.
  • Opraven problém, kdy přístupové panely nebyly konzistentně použitelné pro postavy s různými přístupovými právy.
  • Opraven problém, kdy administrátor s Ignore PCU nemohl nakupovat lodě z ekonomických stanic.
  • Opraven problém, při kterém se po dokování přestala vykreslovat cesta umělé inteligence.
  • Byl opraven problém, kdy funkce AI Recorder Show on HUD pro sledování trasy AI závisela na aktivní anténě.
  • Opraven problém, kdy aplikace Umělý horizont nebyla zcela invertována na otočeném LCD displeji.
  • Opraven problém, kdy aplikace Umělý horizont nebyla synchronizována s HUD a zobrazovala se v různých výškách nad planetou.
  • Opraven problém, kdy byla životnost nákladní lodi ovlivněna posunem denního času (posuvník Slunce).
  • Opraven problém, kdy systém nákladních lodí používal pro výpočet spawnu pouze umístění 1. až n-1. postavy a ignoroval n-tou.
  • Opraven problém, kdy kolize malých mřížek Control Seat byly větší, než bylo potřeba.
  • Opraven problém, kdy nebyla sjednocena tloušťka kolizí skříněk Armor Lockers a Lockers a dalších.
  • Opraven problém, kdy kolize věží Gatling s velkou mřížkou byly větší, než bylo nutné
  • Opraven problém, kdy kolize vrtáku Prototech byly větší, než bylo potřeba.
  • Opraven problém, kdy kolize věží s malou mřížkou byly větší, než bylo nutné
  • Opraven problém, kdy kopírovaná mřížka NPC zachovávala časovač nároku
  • Opraven problém, kdy byly texty na rohovém LCD displeji ve scénáři Ztracená kolonie příliš malé.
  • Opraven problém, kdy funkce pro výběr barvy kapátka (výchozí Shift+P) kopírovala místo toho barvu/skin zrcadlené strany
  • Opraven problém, kdy nastavení Ignorovat bezpečné zóny nefungovalo při umisťování bloků uvnitř bezpečných zón.
  • Opraven problém, kdy byl vložený gauč považován za zcela neprodyšný a dusil sedící postavy.
  • Opraven problém, při kterém byly hodnoty maximálního točivého momentu a síly pro malé rotory a závěsy nekonzistentní.
  • Opraven problém, kdy trvalá smrt způsobovala, že nově zrozená postava neměla bankovní účet.
  • Opraven problém, kdy se při planetárních setkáních nebo ekonomických stanicích na povrchu spawnovaly stromy.
  • Opraven problém, kdy skript Programovatelný blok mohl spotřebovat více než 1 GB paměti nebo běžet déle než 3 sekundy.
  • Opraven problém, kdy se dílčí část Prototech Gyroscope nepohybovala, když byl blok sestaven v režimu přežití.
  • Opraven problém, kdy bylo k dispozici tlačítko Ovládání obrazovky vzdáleného přístupu, ale nic nedělalo.
  • Opraven problém, kdy obrazovka Vzdálený přístup nebyla vyplněna mřížkami při přístupu přes interaktivní část.
  • Opraven problém, kdy byly v režimu jednosměrného přístupu odstraněny navigační body autopilota dálkového ovládání.
  • Opraven problém, kdy byli Saberoidi a Vlci viděni jako hráči pro logiku spawnu nákladní lodi.
  • Opraven problém, kdy bezpečná zóna odsunula mřížku, i když nebyla obsažena v poli
  • Opraven problém, kdy u žebříku z lešenářských bloků chyběly montážní body na vrcholu.
  • Opraven problém, kdy světlomet nesledoval cíl na DS.
  • Opraven problém, kdy planetární setkání na lodní plošině mělo modul výnosu místo modulu energetické účinnosti.
  • Opraven problém, kdy malá mřížka Velký plochý atmosférický tryskač tvaru D měla nekonzistentní poškození plamenem s jiným tvarem než D.
  • Opraven problém, kdy LCD displeje s malou mřížkou měly nekonzistentní spotřebu energie v porovnání se svými protějšky s velkou mřížkou.
  • Opraven problém, při kterém nebylo možné převést vlastnictví hodnosti Space Master na jiné osoby
  • Opraven problém, kdy nebylo možné použít funkci uzamčení cíle ihned po spuštění světa.
  • Opraven problém, kdy počasí na Europě neprobíhalo organicky a muselo být vynuceno přes menu správce.

Vykreslování

  • Opraven problém, kdy počasí s větrem časem způsobovalo artefakty při vykreslování na konzolích (Rozsvícená světla, černé osmiúhelníky).
  • Opraven problém, kdy byl vizuál bezpečné zóny na velmi vzdálených souřadnicích posunutý od skutečné polohy.
  • Opraven problém, při kterém docházelo k desynchronizaci dveří kuchyňských bloků a vnitřního zvýraznění při broušení a svařování.
  • Opraven problém, kdy se hra pokoušela přidat a odebrat neviditelnou část hlavně promítané věže.
  • Opraven problém, kdy se zvolený materiál spawnovaného předdefinovaného asteroidu nesynchronizoval s ostatními v MP.
  • Opraven problém, kdy byla vnitřní stěna považována za neviditelnou ve fázi výstavby a byla vyřazena vykreslováním
  • Opraven problém, kdy byl úvodní film na obrazovkách UW roztažen.
  • Opraven problém, kdy se světlo vytvořené ručním nástrojem zobrazovalo na 0,0,0 světa.
  • Opraven problém, kdy se textura promítaná blokem Searchlight otáčela.
  • Opraven problém, při kterém se tloušťka čar ohraničujícího rámečku škálovala příliš vysoko.

Umění

  • Opraven problém, kdy těla panelů Světlo, Kamera, Zvuk, Senzor, Ovládání pronikala příliš hluboko do tenkých bloků.
  • Opraven problém, kdy u malého síťového bojového reaktoru chybělo zvýraznění na spodním ovládacím panelu.
  • Opraven problém, kdy se vnitřní obtisky Willisova kanálu nezarovnávaly.
  • Opraven problém, kdy u věže s autokanónem chyběla vyzařovací barva na jejím indikátoru na nejbližším LoD.
  • Opraven problém, kdy obtisk na zásobníku kuchyňských bloků vyčníval.
  • Opraven problém, kdy byly výchozí obrazovky lékařské místnosti s velkou mřížkou, programovatelného bloku a soupravy pro přežití vzhůru nohama.
  • Opraven problém, kdy se barva vyzařování tepelného ventilu měnila na bílou při dalších LoD.
  • Opraven problém, kdy model interiéru zapuštěné kabiny neměl stěnu za sedadlem.
  • Opraven problém, kdy mřížové části lávek nebyly barevné.
  • Opraven problém, kdy byla mříž na velkém mřížovém válečném reaktoru roztažená.
  • Opraven problém, kdy se nohy postavy ořezávaly do modelu ovládacího sedadla.
  • Opraven problém, kdy byl v průmyslové kabině pokřivený displej LCD, což způsobovalo zkreslení obsahu.
  • Opraven problém, kdy u několika bloků s touto funkcí chyběla ikona žárovky.
  • Opraven problém, kdy u gyroskopu Prototech mizel obtisk na spodní straně.
  • Opraven problém, kdy ovládací panel posuvných dveří Sci-Fi nebyl interaktivní, když byly dveře vypnuté (panel se přesunul do rámu).
  • Opraven problém, kdy bloky senzorů překrývaly boky starších šikmých bloků.
  • Opraven problém, kdy malá zakřivená dopravní trubka měla ve svém modelu díru
  • Opraven problém, kdy Malá mřížová kabina měla na spodní straně nějaké Z-bojování (blikání mezi materiály).
  • Opraven problém, kdy raketová věž s malou mřížkou měla průhledný konec hlavně.
  • Opraven problém, kdy byla oblast průhledné obrazovky LCD s malou mřížkou zakryta rohy rámu.
  • Opraven problém, kdy objem uvedený na plovoucích objektech Clang Cola a Cosmic coffee neodpovídal objemu v inventáři.
  • Opraven problém, kdy měl Willisův kanál částečně nesprávné materiály a zkreslené UV záření
  • Opraven problém, při kterém mělo okno 1×2 Svah nekonzistentní stínování v rozích.
  • Opraven problém s obkládáním skinu Camo při použití na panelech Armor.

Částice

  • Opraven problém, kdy byly částice sněhového prachu příliš velké a zakrývaly kameru třetí osoby při jízdě.
  • Odstraněny nepoužívané částice skokového pohonu WelderFlame_Prototech a Warp_2 z definic
  • Opraven problém, kdy se na postavách nezobrazovaly částicové efekty nárazu kulky
  • Opraven problém, kdy se částice kroků nezobrazovaly při nenulové umělé gravitaci.
  • Opraven problém, při kterém se částice plamene Prototech Thruster ořezávala o model

Zvuk

  • Opraven problém, kdy přidání bloku na panel nástrojů nevydávalo zvuk.
  • Opraven problém, kdy se zvuk těžkého dýchání zasekl ve smyčce po respawnu v režimu realistického zvuku.
  • Byl opraven problém, kdy se zvuková smyčka nečinného Jetpacku přehrávala pouze v jednom kanálu.
  • Opraven problém, kdy se hudba ve hře přehrávala pouze v jednom kanálu.
  • Opraven problém, kdy bylo možné slyšet zvuky trysek i u směrů bez přítomnosti skutečných trysek.

UŽIVATELSKÉ ROZHRANÍ

  • Opraven problém, kdy kurzor myši Xbox částečně zakrýval popisky nástrojů.
  • Opraven problém, kdy nastavení možnosti „Povolit otřesy nástrojů“ na hodnotu Vypnuto způsobilo, že na obrazovce Nová hra byla místo toho nastavena možnost „Povolit respawn skafandru“ na hodnotu Vypnuto.
  • Opraven problém, kdy zpráva o kontrole inventáře smlouvy o získání mluvila o lodi při výběru postavy.
  • Opraven problém, kdy se obrazovky ekonomiky nesprávně škálovaly v rozlišeních Ultrawide, Super Ultrawide a High.
  • Opraven problém, kdy možnost Povolit kopírování/vkládání / Povolit neznámé signály nebyla závislá na možnosti Kreativní / Přežití na obrazovce Nová hra.
  • Opraven problém, kdy akce Depower a Remove v seznamu entit ovlivňovaly mřížky připojené přes podvozek.
  • Opraven problém, kdy se úvodní text pro První skok během načítání nezobrazoval, pokud byl načten jako lokální mód
  • Opraven problém, kdy nebylo možné kliknout na přepínač Bezpečná zóna přistávacího zařízení, protože byl odsunut textem.
  • Opraven problém, kdy radiální nabídka neumožňovala změnu velikosti mřížky zvýrazněného bloku.
  • Opraven problém, při kterém nebyl plyšák Saberoid uveden v Radiální nabídce, nyní je v části Dekorace č. 2 vedle svého přítele.
  • Opraven problém, kdy se u skupin bloků nezobrazoval popisek Nastavit akci.
  • Byl opraven problém, kdy v uživatelském rozhraní Nastavit akci chyběly nápovědy pro ovládání gamepadem.
  • Opraven problém, kdy se při použití gamepadu nezobrazoval indikátor vedení zámku cíle.
  • Opraven problém, při kterém se nastavení času a množství dočasného kontejneru pro vysypání koše při odesílání změn resetovalo na 0.
  • Upravena barva nápisu „Tuto loď používá někdo jiný!“ na červenou, aby bylo jasnější, proč nelze mřížku ovládat.
  • Opraven problém, při kterém se po recyklaci položky inventáře služby Steam do žetonů a opuštění zátoky Med Bay zobrazoval nefunkční dialog.
  • Opraven problém, kdy se zcela zničená nebo odstraněná zbraň nezobrazovala na panelu nástrojů jako šedá.
  • Opraven problém, kdy se text popisu smlouvy GPS nyní obaloval slovy
  • Opraven problém, kdy se při přijetí smlouvy bez těchto údajů zobrazovalo vyskakovací okno o časovém limitu a potenciální pokutě.
  • Opraven problém, kdy se na panelu nepřátelských tlačítek stále zobrazovaly nápovědy k ovládání vyzývající k interakci za účelem nastavení akcí
  • Opraven problém, kdy byly některé nápovědy k ovládání radiální nabídky špatně zarovnané.
  • Opraven problém, kdy se při použití Gamepadu nezobrazovala nápověda k ovládání „Uložit všechny rudy, ingoty a komponenty“.
  • Opraven problém, kdy nebyly k dispozici poměry stran 21:9 a 32:9. Pozor, nastavení FoV je v SE vertikální, nižší hodnoty vypadají na UW lépe.
  • Opraven problém, kdy se lokalizace překrývala na kartě Informace, v seznamu komponent bloků a v části plánovače stavby na obrazovce G.
  • Opraven problém, kdy byly ikony požadovaných materiálů v Assembleru spojeny s Neprůhledností pozadí uživatelského rozhraní místo s Neprůhledností uživatelského rozhraní.
  • Opraven problém, při kterém funkce automatického dokončování příkazu pro šeptání chatu neprováděla cyklické doplňování jmen hráčů s mezerami.
  • Opraven problém, při kterém byly ikony „ingotů“ na pozadí horního inventáře sestavovače přepsány na prázdné pozadí.
  • Opraven problém, kdy popis baterie nebyl výstižný.
  • Byl opraven problém, kdy se čísla hodnot posuvníku Interval blikání při pohybu rychle měnila kvůli chybám zaokrouhlování.
  • Opraven problém, při kterém se při návratu z herní dílny nezvýraznil ukazatel BP na obrazovce BP.
  • Opraven problém, při kterém se neukládalo nastavení nástroje pro výběr barev.
  • Opraven problém, kdy nebylo možné posouvat kartu chatu Comms pomocí gamepadu.
  • Opraven problém, kdy uživatelské rozhraní správy smluvních bloků obsahovalo některé překlepy a nekonzistentní texty.
  • Opraven problém, kdy bylo uživatelské rozhraní přizpůsobení pro ruční nástroje/zbraně povoleno, i když se tyto předměty nenacházely v inventáři postavy.
  • Opraven problém, kdy odpojení hlavy rotoru způsobilo, že v terminálu nebyl rotor vybrán.
  • Opraven problém, kdy bloky DLC Economy Deluxe nebyly uvedeny v celkové kategorii DLC v Konfiguraci panelu nástrojů (obrazovka G).
  • Opraven problém, kdy dialogové okno pro povolení experimentálního režimu mělo nekonzistentní formátování.
  • Opraven problém, kdy přímé zadání závislosti výkonu výfukového potrubí vyžadovalo hodnoty 0-1 místo 0-100.
  • Opraven problém, kdy bylo možné měnit experimentální nastavení na obrazovce Nová hra>Přizpůsobit v nouzovém režimu.
  • Opraven problém, kdy byly experimentální světy dostupné v nouzovém režimu.
  • Opraven problém, kdy se při vytváření nové frakce seznam frakcí na chvíli zaplnil neobjevenými frakcemi.
  • Opraven problém, kdy se při použití gamepadu nezobrazoval tooltip přátel/nepřátel ekonomické frakce.
  • Opraven problém, kdy se název scénáře Frostbite v podrobnostech o světě zobrazoval jako „jméno“.
  • Opraven problém, kdy se vybraná kategorie na obrazovce G nepřepnula na domovskou obrazovku při použití pole Hledat.
  • Opraven problém, kdy nápověda ovládání gamepadu pro jednosměrné přepnutí z umístění bloku zpět na mlýnek uváděla obousměrnou funkci.
  • Opraven problém, kdy nápověda ovládání gamepadu pro otevření inventáře kokpitu obsahovala nadbytečný text.
  • Opraven problém, při kterém byl ve vysílání globálních setkání Skladovací zařízení varianta A a Skladovací zařízení varianta B překlep.
  • Opraven problém, kdy se počet nábojů pro ruční zbraně zobrazený na panelu nástrojů nevešel na místo ikony
  • Opraven problém, kdy kůže postav poskytované DLC umožňovaly recyklaci za žetony, i když je ve skutečnosti recyklovatelné
  • Opraven problém, kdy radiální nabídka D-padu postavy zachovávala stavový text dříve obsazené radiální nabídky D-padu mřížky.
  • Opraven problém, kdy logo KSH na obrazovce F1>Uvítání nebylo ovlivněno nastavením neprůhlednosti uživatelského rozhraní.
  • Opraven problém, kdy se při vyhledávání na obrazovce Načíst hru nezobrazoval uložený soubor, pokud se nacházel ve složce.
  • Opraven problém, kdy obrazovka Načíst hru nezvýrazňovala výchozí vybrané uložení.
  • Opraven problém, kdy tipy načítací obrazovky obsahovaly překlepy.
  • Opraven problém, kdy lokalizace zbývajícího prostoru v cloudu na konzoli Xbox neodpovídala uživatelskému rozhraní.
  • Opraven problém, kdy lokalizace konkrétních nastavení terminálu neodpovídala rozsahu uživatelského rozhraní.
  • Opraven problém, kdy se překrývaly lokalizace jednotlivých ovládacích prvků na obrazovce nápovědy.
  • Opraven problém, kdy nastavení Maximální počet objektů neodráželo v uživatelském rozhraní horní hranici na konzolích a verzi MS store.
  • Opraven problém, kdy nastavení Max. hráčů nově spuštěného světa dílny nebylo zohledněno.
  • Opraven problém, kdy byla ignorována změna nastavení citlivosti mikrofonu při přepínání upozornění HUD.
  • Opraven problém, kdy filtry kategorií na obrazovce Mod nebyly jasně označeny stavem přepnutí.
  • Opraven problém, kdy název sloupce ztlumení obrazovky Hráči znamenal také ztlumení psaného chatu na Xbox/MS.
  • Opraven problém, kdy tlačítko Volby>Výchozí ovládání neresetovalo několik nastavení.
  • Opraven problém, kdy v Terminálu nefungovala vazba klávesy Pauza.
  • Opraven problém, kdy se na obrazovce Hráči zobrazovaly různé nápovědy k ovladači v závislosti na způsobu zadání použitém k jejímu otevření.
  • Opraven problém, kdy byly klávesa Quickload a relativní tlumiče uvedeny jako stejný ovládací prvek na gamepadu. Funkce Quickload není na gamepadech k dispozici a byla z nápovědy odstraněna.
  • Byl opraven problém, kdy se běžný zaměřovací kříž objevoval uvnitř překryvu ovládání věže.
  • Opraven problém, kdy uživatelské rozhraní pro vzdálené odstranění PCU nepočítalo konst. fáze bloků jako 1 PCU.
  • Opraven problém, kdy nastavení terminálu bezpečné zóny bylo posunuto o proměnnou délku lokalizace
  • Opraven problém, kdy kategorie světa scénáře nebyla zahrnuta do herní dílny.
  • Opraven problém, kdy se po odstranění GPS vymazal filtr vyhledávání na obrazovce GPS.
  • Opraven problém, kdy bylo chování textového pole na obrazovce Odeslat protokol nekonzistentní.
  • Opraven problém, kdy sloupec „Mods“ v Průzkumníku serveru nebyl řazen podle velikosti, ale pouze alfanumericky.
  • Opraven problém, kdy se na panelu nástrojů Nastavit akci nezobrazovaly popisky pro bloky, které nejsou v kokpitu.
  • Opraven problém, kdy se při najetí myší na skupinu nezobrazovala nápověda k nastavené akci.
  • Opraven problém, kdy se kamera diváka při použití gamepadu nebo šipek nepřesunula na vybranou položku v seznamu entit.
  • Opraven problém, při kterém byly na panelu nástrojů Spotlight k dispozici akce Zvýšit/snížit rychlost otáčení
  • Opraven problém, kdy překryvné okno Statistiky nemělo správné měřítko podle nastavení měřítka uživatelského rozhraní.
  • Opraven problém, kdy byl přepínač velikosti uživatelského rozhraní konfigurace panelu nástrojů dostupný i pro bloky bez alternativní velikosti mřížky.
  • Opraven problém, kdy ikony panelu nástrojů dosud neprozkoumaných bloků nebyly šedé.
  • Opraven problém, kdy se při zobrazení na obrazovce nezobrazovaly popisky nástrojů pro nepřepisovatelné GPS.
  • Opraven problém, kdy výběr dílčí obrazovky správce pro odstranění koše nebyl trvalý při zavření/znovuotevření.
  • Opraven problém, kdy hodnota na posuvníku nemohla dosáhnout maxima, protože se nezaokrouhlovala nahoru.
  • Opraven problém, kdy se dialogové okno Nesoulad verzí mohlo hromadit přes sebe, když byl klient ponechán připojený k DS
  • Opraven problém, kdy popisy v oknech Viewport 1 a 2 používaly směs britské a americké angličtiny.
  • Opraven problém, kdy se při přejmenování BP pomocí gamepadu na konzolích neaktivovala virtuální klávesnice.
  • Opraven problém, kdy štětce Voxel Hand neměly žádné popisy.
  • Opraven problém, kdy nápověda/nápovědy k nastavení Voxel Hand nereagovaly na změnu typu vstupu kb/gamepad.
  • Opraven problém, kdy nápověda/nápovědy k nastavení Voxel Hand nebyly při použití gamepadu posouvatelné.


Upoutávka Kredity

  • https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1801427066
    Rocket Booster Printer created by ApologiesSE
  • https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2706072297
  • https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1949048730
  • https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2331918692
  • https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2612554711
  • https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2780527345
  • https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2754241217
  • https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2880426342
  • https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1595159719


🛠️ Zpětná vazba a podpora – https://support.keenswh.com/
🛰️ Discord: https://discord.gg/keenswh
📫 Newsletter: https://www.keenswh.com/newsletter
🚀 Komunitní centrum: https://www.spaceengineersgame.com/community-hub/
➡️ Připojte se a najděte nás na vybrané platformě: https://www.keenswh.com/connect/

https://steamcommunity.com/games/244850/announcements/detail/499443676732195877
https://steamcommunity.com/games/244850/announcements/detail/499443676732195934
https://steamcommunity.com/games/244850/announcements/detail/528710736912843959

Původní nepřeložená novinka

Štítky:
Vyberte si svou reakci!
Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude nikde zveřejněna.

Chat Icon

Informace o dostupnosti webových stránek Aktualizace 02.05.2025

🔧 Blížíme se do finále!
Spuštění našeho webu je už téměř za rohem. Většina stránek je již přístupná, kromě některých komunitních funkcí – jako jsou uživatelské profily, které zatím mohou vyžadovat přihlášení.

📱 Spustili jsme také oficiální WhatsApp kanál, kde najdete novinky, soutěže a oznámení o důležitých akcích.

⚠️ Web stále ladíme, takže se mohou některé části měnit nebo dočasně mizet. Naším cílem je vše dokončit do konce května.

📝 Registrace zatím není aktivní, ale brzy spustíme předregistrace – první možnost vytvořit si účet před oficiálním startem.

Díky, že jste u toho s námi!
– Tým Gamers Crew