Dobrý den, inženýři!
Aktuální informace o práci v terénu jsou zde! Vylepšili jsme PvE setkání, včetně kompletního přepracování setkání s nákladní lodí a neznámým signálem. Tato aktualizace také přidává nový Prototech Fúzní reaktor, Malou kyslíkovou nádrž a Velkou síťovou malou spojku – spolu s celou řadou oprav a vylepšení kvality života.
Balíček Polní práce obsahuje nové dekorativní bloky s vizuálními efekty ideálními pro stavbu tajných bunkrů, laboratoří šílených vědců, mobilních výzkumných základen a dalších. Ideální pro inženýry pracující mimo síť.
- Celý příspěvek na blogu: https://www.spaceengineersgame.com/space-engineers-fieldwork-live-now/
- Průvodce modifikací Encounters: https://www.spaceengineersgame.com/modding-guides/encounter-modding-guide
Všechna setkání s nákladními loděmi a všechny neznámé signály byly přepracovány. Nemusíte začínat nový svět, abyste si je mohli vyzkoušet.
Nákladní lodě NPC byly kompletně přepracovány a aktualizovány pro nový zážitek. Tyto lodě nyní využívají moderní zbraňové systémy, bloky umělé inteligence a komunikují pomocí vysílacích ovladačů. Jsou navrženy tak, aby se nacházely mezi jednoduššími střety s Neznámým signálem a nebezpečnějšími hrozbami Factorum – nabízejí výzvu a odměny střední úrovně.
Frakce jsou náhodně generovány při vytváření světa. Patří mezi ně obchodníci, stavitelé, horníci, vojenské skupiny, pirátské frakce a dvě speciální globální frakce: Factorum a Neznámý. Tento systém se v této aktualizaci nezměnil – změnily se však lodě, které používají. Nákladní lodě nyní používají stejný systém založený na frakcích a barvách. To znamená, že lodě zdědí barvy frakce, ke které patří, což zvyšuje vizuální rozmanitost. Pirátské frakce jsou výjimkou – namísto obvyklé černé barvy nyní používají náhodná barevná schémata, která odrážejí jejich mrchožroutskou povahu, což naznačuje, že spíše kradou součástky a lodě z jiných frakcí, než aby stavěli vlastní.
Nákladní lodě nyní mohou prostřednictvím svých antén přivolat posily, pokud je vaše reputace u dané frakce negativní. Některé lodě se mohou zpočátku zdát lehce bráněné, ale jakmile se stanete nepřátelskými, vyšlou další drony, aby odpověděly. Každý typ frakce má individuální chování a 2 až 4 jedinečné varianty dronů, což těmto střetnutím dodává větší taktickou hloubku a rozmanitost.
- Obchodní frakce: Nejméně nepřátelské. Na první pohled mají tendenci utéct. Lehce ozbrojeni.
- Těžební frakce: Tolerují okolní hráče, ale mohou se stát nepřátelskými, pokud se k nim přiblíží. Často raději utečou, než aby bojovali.
- Frakce stavitelů: Chovají se podobně jako těžební frakce.
- Vojenské frakce: Nemají rády, když se k nim někdo přibližuje. Pronásleduje hráče, kteří se k němu příliš přiblíží.
- Pirátské frakce: Nepřátelské na první pohled. Zaútočí, kdykoli to bude možné. Některé větší lodě mohou vypouštět záchranné drony.
- Neznámá frakce: Vzácné a jedinečné spawny.
Nové mřížky pro všechny neznámé signály. Stejně jako nákladní lodě i tyto mřížky nyní využívají moderní bloky a upravili jsme také jejich kořist.
Silné neznámé signály se nyní skládají výhradně z bloků Velké mřížky. Jejich poloha je viditelná pro všechny hráče na serveru a mají šanci, že obsahují špičkovou kořist a záchranu – jsou tedy cenným cílem, který stojí za to zničit ve spolupráci… nebo o něj soupeřit.
Vylepšili jsme systém spawnování planetárních setkání, díky čemuž by se tato setkání měla spawnovat spolehlivěji a častěji, což hráčům zajistí pravidelný obsah k prozkoumání na povrchu planet.
Počínaje dneškem a do 30. května jsme výrazně zvýšili míru dropování všech skinů ve službě Steam z Neznámých signálů. Silné Neznámé signály, u kterých je šance na shození nejvzácnějších skinů, jsou v tomto období obzvláště výhodné. Zkrátili jsme také dobu odezvy mezi možnými shozy skinů, takže budete mít během hraní více šancí získat kosmetické odměny.
Šťastný lov, inženýři!
Režim přežití. V další aktualizaci rozšíříme zážitek z přežití o nové herní systémy. Nebezpečí prostředí ovlivní způsob, jakým budete prozkoumávat a stavět, zatímco správa zásob jídla a udržování zemědělských pozemků se stanou klíčem k přežití ve vesmírném pohraničí.
Všechny tyto funkce budou volitelné a konfigurovatelné při vytváření vašeho světa, takže si budete moci přizpůsobit přežití svému hernímu stylu – ať už hledáte hardcore výzvu, nebo klidnější zážitek. Těšíme se, až se s vámi brzy podělíme o další informace!




Neustále hledáme způsoby, jak je vylepšovat, což zahrnuje i přidávání hodnoty do předchozích verzí. Během této aktualizace přidáváme nový obsah do balíčku Contact Pack.
Ti, kteří již balíček Contact Pack vlastní, získají tento obsah v rámci aktualizace zdarma.

Podobně jako u předchozích velkých vydání doufáme, že využijete této příležitosti a podpoříte další vývoj hry Space Engineers. Tento balíček DLC se skládá z kosmetických předmětů, které vizuálně obohatí vaši hru. Žádný z prvků v tomto balíčku neposkytuje hráčům, kteří si toto DLC zakoupí, žádnou výhodu.
Cena balíčku Fieldwork Pack je 4,99 USD nebo váš regionální ekvivalent. Vyjádřete svou trvalou podporu hře Space Engineers a vyzkoušejte si balíček Fieldwork Pack.















- Kompletní generální oprava nákladních lodí
- Kompletní generální oprava neznámých signálů
- Nové ovládání AI pro nákladní lodě
- Přidány další akce s nastavenou hodnotou
- Trysky (ovládání trysek)
- Kola (ovládání pohonu a ovládání řízení)
- Světla (interval blikání, poloměr a RGB)
- Blok AI letu (rychlost)
- Přidána podpora pro další modifikátory vazby na klávesnici. Výchozí ovládací schéma nyní umožňuje podobné ovládání jako ve Space Engineers 2. Do nabídky možností klávesových vazeb byly přidány následující možnosti:
- Ctrl+Z – Přepínání relativních tlumičů
- Shift+K – Vzdálený přístup
- Otáčení bloků Druhá varianta klávesnice – Ctrl+ WASDQE (pouze pohyby o 90 stupňů
- ) Ctrl+Y – Zapnutí/vypnutí napájení (mřížka)
- Shift+P – Rychlý výběr barvy
- Ctrl+Alt+E – Export modelu (kategorie Různé
- ) F5 a Shift+F5 – Rychlé načtení/připojení, Rychlé uložení (kategorie Různé.
- kategorie)
- Shift+F1 – Výstražná obrazovka
- F3 – Obrazovka hráčů
- F10 – Obrazovka modrotisků
- Alt+F10 – Nabídka správce
- Shift+F10 – Nabídka Spawn
- Ctrl+B – Vytvořit modrotisk
- Ctrl+Shift+B – Vytvořit modrotisk odděleně
- Ctrl+Alt+B – Modrotisk se zámky
- Ctrl+C – Kopírovat objekt
- Ctrl+Shift+C – Kopírovat objekt odděleně
- Ctrl+Alt+C – Kopírovat se zámky
- Ctrl+V – Vložit objekt
- Ctrl+X – Vložit
- objekt
- Vyjmout objekt
- Ctrl+Shift+X – Vyjmout oddělený objekt
- Ctrl+Alt+X – Vyjmout se zámky
- Ctrl+Delete – Odstranit objekt
- Ctrl+Shift+Delete – Odstranit oddělený objekt
- Ctrl+Shift+Alt+Delete – Odstranit objekt se zámky
- Přidána kategorie Obrazovky a menu do nabídky možností
- Přidána kategorie Stránky panelu nástrojů do nabídky možností
- Přidána kategorie Mřížky a objekty do nabídky možností
- Změny v experimentálním režimu
- Módy již nejsou experimentální.
- Hráči, kteří chtějí hrát s mody, nemusí zapínat experimentální režim, pokud ho nepotřebují
- . K dispozici jsou tři nová experimentální nastavení:
- Povolit sdílení tenzoru setrvačnosti, Povolit nebezpečné impulsy pístů a Povolit nebezpečné impulsy rotorů.
- Tyto funkce byly dříve přítomny ve všech relacích experimentálního režimu.
- Ve výchozím nastavení jsou vypnuty
- . Experimentální režim se zapíná/vypíná automaticky na základě aktuálního nastavení světa a/nebo hardwaru serveru.
- Do grafického rozhraní dedikovaného serveru byla přidána nová kategorie Experimental.
- Maximální počet PCU Totalsafe v experimentálním režimu na Xboxu snížen na 400k (Xbox Series X) a 150k (ostatní varianty Xboxu
- ) Kompatibilita s konzolí je v grafickém rozhraní dedikovaného serveru automaticky vypnuta, pokud celková velikost módu přesáhne 3GB.
- Kompatibilita s konzolí je v grafickém uživatelském rozhraní vyhrazeného serveru automaticky vypnuta, pokud nejsou nastaveny limity bloků PCU
- . Experimentální vyhrazené servery již nejsou v prohlížeči serverů na konzolích v bezpečném režimu viditelné.
- Abyste je mohli vidět, musíte zapnout experimentální režim.
- Vylepšení spawnování planetárních setkání
- Vylepšení uživatelského rozhraní akčních slotů
- Přidána podpora pro vícenásobný výběr GPS
- Vylepšení modelu a funkčnosti projektoru
- Přidána možnost označit chybějící/nedokončené bloky v ovládacím panelu projektoru
- Přidána možnost režimu vyčištění terénu do lodních vrtáků
- Přidána pole pro vyhledávání v nabídkách správce (seznam entit, nabídka Spawn)
- Přidány možnosti vyhledávání v ovládacím panelu Skoková jednotka, Třídič dopravníků
- Přidáno kolotočové rolování v radiálních nabídkách
- Vylepšení menu správce a přidání nástrojů PCU správce
- Přidány nové obrázky načítací obrazovky, videa na pozadí
- Nákladní lodě jsou nyní povoleny na oficiálních serverech
Vylepšení a změny
- Do ovladače událostí byla přidána desátá karta panelu nástrojů, aby byla konzistentní s ostatními bloky akcí.
- Do souboru SpawnGroups_CargoShips.sbc byl přidán příklad, jak by měla vypadat definice nové modifikované nákladní lodi.
- Přidány některé informace o světě do PB API
- Přidány popisky k aktuálně zařazeným akcím na panelech nástrojů nastavení akcí (Senzor, Vzduchová ventilace, Kokpit, RC,CTC,AI Defensive,EC)
- Upraveno PCU bloku pancíře tak, aby bylo konzistentně 2 na kompatibilitě s konzolí
- Upraveny tabulky kořisti pro munici, aby poskytovaly větší rozmanitost
- Upraveny funkce Multiselect na obrazovce Load Game, aby byly konzistentnější.
- Úprava doby odezvy při spawnu válečné lodi Factorum z antény z 1 hodiny na 1 týden.
- Upraven jazyk používaný v ekonomických smlouvách, aby byl konzistentnější.
- Upravena maximální hmotnost skoku z 50k na 120k pro malý mřížkový prototechnický skokový pohon.
- Upraven popis projektoru tak, aby obsahoval informace o promítaných blocích, z nichž každý stojí 1 PCU.
- Upraveno množství kyslíku a vodíku prodávaného v ekonomických obchodních stanicích.
- Upraveno vizuální zobrazení hlavy malého závěsu připojené k velkému závěsu, který má být připojen
- Upraveno ultraširoké a superširoké škálování pro videa na pozadí a obrázky načítání obrazovky
- Změněno „Použít dopravní systém“ na „Automatické tlačení/tažení“ a přidán tip nástroje
- Změnil bloky zbrojnice a skříňky zbrojnice tak, aby nezobrazovaly zbraně a nástroje, aby nedocházelo k záměně, když se v nich tyto předměty ve skutečnosti nenacházejí
- Změna vnitřních vyzařovacích materiálů bloku Postel ze zelené na bílou.
- Změna zvýraznění dopravníku konektoru ze čtvercového na kulatý
Změnil kontrolér událostí tak, aby se spouštěl pouze tehdy, když dojde k události, když je zapnutý a funkční
- Změněn efekt skokové jednotky tak, aby používal částice spojené s jednotkou, která byla aktivována z panelu nástrojů
- Změna názvu možnosti Extrémní kvalita na Foto režim, aby lépe vyjadřovala, že není určena k použití během hry
- Změna názvu Pirátské PCU na NPC PCU v DSGUI
- Vylepšen prostorový zvuk pro nastavení 5.1 a 7.1
- Vylepšené časy načítání světa
- Odstranění částečných nebo chybných prvků z definic
Výkonnost
- Opraven problém, při kterém byl AI Recorder schopen uchovat více než 500 bodů trasy.
Stabilita
- Opraven problém, kdy neplatná definice FactionType bránila načtení světa.
- Opraven pád, když se mod pokusil přidat více než 256 materiálů voxelů celkem. Takové světy se nyní nenačtou.
- Opraven pád při pokusu o poškození odstraněného bloku.
- Opraven pád při odstranění bodu cesty v editoru scén.
Opraven pád při přejmenování BP na znak s bílými znaky
- Opraven pád při teleportaci od saberoidů
- Opraven problém, kdy hra s vysokou hustotou trávy a vzdáleností kreslení spotřebovávala příliš mnoho VRAM.
- Opraven pád, kdy zásuvný modul mohl vytvořit příliš mnoho ladicích zpráv o kreslení, zatímco hra byla minimalizována. Limit je nyní 1000.
- Opraven pád při načítání světa se zplozenými a zahrabanými saberoidy.
Funkční
Byl opraven problém, kdy akční relé nevysílalo přes připojení laserové antény.
Opraven problém, při kterém docházelo k desynchronizaci stavu ruční brzdy a parkování v systému DS, což vedlo k zaseknutí závěsů.
Opraven problém, při kterém se náhodně odděloval magnetický štítek nebo připojení podvozku.
Opraven problém, kdy projektor při zastavení projekce odečítal z mřížky nesprávné množství PCU.
Opraven problém, kdy bylo možné použít funkci uzamčení cíle na dílčích mřížkách sebe sama (rotor, píst, závěs, konektor).
Opraven problém, při kterém docházelo k uzamčení Kola, když jiná mřížka opustila stejný fyzikální klastr.
- Opraven problém, kdy se pokus o reklamaci nevztahoval na mechanicky připojené dílčí mřížky (píst/kloub/rotor).
- Opraven problém, kdy se klient pokoušel znovu připojit k přetíženému serveru EOS rychleji, než mohl zpracovat odpojení.
- Opraven problém, kdy se síť připojená k jiné síti prostřednictvím žlutého atraktivního konektoru přerušila.
- Opraven problém, kdy se hlava Závěsu pohybovala přes svou Základnu, aby dosáhla cíle
- Byl opraven problém, při kterém došla munice ve spawnované mřížce NPC.
- Opraven problém, při kterém došlo ke ztrátě zaměření cíle na loď, když postava opustila kokpit.
- Opraven problém, kdy výfukové potrubí nereagovalo na závislost na napájení po kopírování a vkládání/novém načtení.
- Opraven problém, kdy nebylo možné zpětně změnit existující akci nastavené hodnoty na panelu nástrojů.
- Opraven problém, kdy předdefinované asteroidy nebyly vráceny zpět prostřednictvím odstranění voxelového odpadu
- Opraven problém, kdy byly některé ikony frakcí duplikovány.
Opraven problém, kdy bylo obtížné odemknout úspěch „Mám pro tebe dárek“.
Opraven problém, při kterém se při rozpojování mřížky pomocí projektoru objevovala nekonečná zpráva „Chyba: Nelze najít soubor s plánem“
Opraven problém, kdy základna Advanced Rotor 3×3 měla velikost montážních bodů 4×4, což bránilo správnému umístění do prostoru 3×3.
- Opraven problém, kdy útočná umělá inteligence zachovávala cíl mimo svůj dosah.
- Opraven problém, kdy útočná umělá inteligence zachovávala cíl v průběhu vypnutého/zapnutého cyklu
Opraven problém, kdy se stav baterie rychle aktualizoval jinou rychlostí, což vedlo k nesprávnému vyčerpání baterie
- Opraven problém, při kterém byly kolize malých mřížkových pohonů H2 větší, než bylo potřeba.
- Opraven problém, kdy kolize kompaktní antény s velkou mřížkou byla větší, než bylo potřeba.
- Opraven problém, kdy kolize rotoru s malou mřížkou byla větší, než bylo potřeba.
- Opraven problém, kdy připojení ke vzdálenému dálkovému ovladači odblokovalo vše ostatní v okolí.
Opraven problém, kdy nebylo možné zcela vyjmout obsah dočasného kontejneru a zůstalo jen velmi malé množství.
Opraven problém, kdy smrt nebo zničení pilota způsobilo, že poslední příkaz přetrvával ve smyčce (runaway grid).
Opraven problém, kdy bylo zabráněno výbuchu bojové hlavice v blízkosti bezpečné zóny. Exploze protínající zónu nyní neprořízne voxel.
- Opraven problém, kdy se opatření proti válečným lodím Factorum zapínala ihned.
- Opraven problém, kdy bylo nastavení globálních setkání ve výchozím nastavení scénářů nastaveno na více než 0.
Opraven problém, kdy závěs přijímal hlavu rotoru jako přídavné zařízení.
- Byl opraven problém, kdy se hlava závěsu/rotoru okamžitě otáčela, když se na DS nacházela mimo své limity.
- Opraven problém, při kterém se nevyplňoval seznam aktuálních nebo známých přijímačů laserových antén.
Opraven problém, kdy nebylo možné dokončit nepovinný úkol Frostbite „Aktivujte lékařskou stanici“.
Opraven problém, kdy se planetární setkání spawnovala do dynamických mřížek.
- Opraven problém, kdy se otáčení/rotace gyroskopu Prototech desynchronizovala s ostatními klienty, když ji člověk změnil.
Opraven problém, kdy se dílčí části otočného bloku se stavem Otevřeno/Zavřeno otáčely o 360 stupňů.
Opraven problém, kdy rotor přijímal jako přídavné zařízení hlavu závěsu.
- Opraven problém, kdy senzor detekoval vztahy jinak než zaměřovací věž.
Opraven problém, kdy senzor nesprávně vyhodnocoval vztah k podsíti držené přes podvozek.
Opraven problém, kdy lodní vrtáky soupeřily o stejný výřez voxelu a přestaly vrtat.
- Opraven problém, kdy následná změna cílového referenčního majáku v zapisovači AI způsobovala přerušení autopilota.
Opraven problém, kdy blok časovače mohl po odpojení spustit akci skupiny mezi sítěmi
- Opraven problém, kdy mohlo dojít k dvojímu dosažení prahové hodnoty pro podmínku kontroléru událostí při jedné změně
- Opraven problém, kdy nastavení Voxel Hand nebylo trvalé při ukládání/novém načtení.
- Opraven problém, kdy se neznámé signální mřížky odstraňovaly, i když byly deklarovány
- Opraven problém, kdy se barva indikátoru vyzařování vyřazeného gyroskopu pohybem posuvníku napájení změnila na zelenou.
- Opraven problém, kdy se promítnutý blok časovače stále pokoušel tikat a aktualizovat se
- Opraven problém, kdy indikátor naplnění nádrže vždy zobrazoval všechny 4 modré čtverečky při skladování zásob.
- Opraven problém, kdy se ve scénáři Jiskry budoucnosti objevovala dodatečná GPS lokace těla.
- Opraven problém, kdy byla funkce „vrátit se k ručnímu mlýnku“ na gamepadu použitelná i uvnitř kokpitu
Opraven problém, kdy funkce „Číslo 5 je naživu“ fungovala pouze v lékařské místnosti a ne v kokpitu nebo v sadě pro přežití.
- Opraven problém, kdy příkaz /gps umožňoval zadání neplatných názvů GPS.
- Opraven problém, kdy se po použití Jump Drive resetoval zoom kamery třetí osoby.
- Opraven problém, kdy přístupové panely nebyly konzistentně použitelné pro postavy s různými přístupovými právy.
- Opraven problém, kdy administrátor s Ignore PCU nemohl nakupovat lodě z ekonomických stanic.
Opraven problém, při kterém se po dokování přestala vykreslovat cesta umělé inteligence.
- Byl opraven problém, kdy funkce AI Recorder Show on HUD pro sledování trasy AI závisela na aktivní anténě.
Opraven problém, kdy aplikace Umělý horizont nebyla zcela invertována na otočeném LCD displeji.
Opraven problém, kdy aplikace Umělý horizont nebyla synchronizována s HUD a zobrazovala se v různých výškách nad planetou.
- Opraven problém, kdy byla životnost nákladní lodi ovlivněna posunem denního času (posuvník Slunce).
- Opraven problém, kdy systém nákladních lodí používal pro výpočet spawnu pouze umístění 1. až n-1. postavy a ignoroval n-tou.
- Opraven problém, kdy kolize malých mřížek Control Seat byly větší, než bylo potřeba.
- Opraven problém, kdy nebyla sjednocena tloušťka kolizí skříněk Armor Lockers a Lockers a dalších.
- Opraven problém, kdy kolize věží Gatling s velkou mřížkou byly větší, než bylo nutné
Opraven problém, kdy kolize vrtáku Prototech byly větší, než bylo potřeba.
- Opraven problém, kdy kolize věží s malou mřížkou byly větší, než bylo nutné
Opraven problém, kdy kopírovaná mřížka NPC zachovávala časovač nároku
Opraven problém, kdy byly texty na rohovém LCD displeji ve scénáři Ztracená kolonie příliš malé.
Opraven problém, kdy funkce pro výběr barvy kapátka (výchozí Shift+P) kopírovala místo toho barvu/skin zrcadlené strany
Opraven problém, kdy nastavení Ignorovat bezpečné zóny nefungovalo při umisťování bloků uvnitř bezpečných zón.
Opraven problém, kdy byl vložený gauč považován za zcela neprodyšný a dusil sedící postavy.
- Opraven problém, při kterém byly hodnoty maximálního točivého momentu a síly pro malé rotory a závěsy nekonzistentní.
Opraven problém, kdy trvalá smrt způsobovala, že nově zrozená postava neměla bankovní účet.
- Opraven problém, kdy se při planetárních setkáních nebo ekonomických stanicích na povrchu spawnovaly stromy.
Opraven problém, kdy skript Programovatelný blok mohl spotřebovat více než 1 GB paměti nebo běžet déle než 3 sekundy.
- Opraven problém, kdy se dílčí část Prototech Gyroscope nepohybovala, když byl blok sestaven v režimu přežití.
- Opraven problém, kdy bylo k dispozici tlačítko Ovládání obrazovky vzdáleného přístupu, ale nic nedělalo.
- Opraven problém, kdy obrazovka Vzdálený přístup nebyla vyplněna mřížkami při přístupu přes interaktivní část.
Opraven problém, kdy byly v režimu jednosměrného přístupu odstraněny navigační body autopilota dálkového ovládání.
- Opraven problém, kdy byli Saberoidi a Vlci viděni jako hráči pro logiku spawnu nákladní lodi.
Opraven problém, kdy bezpečná zóna odsunula mřížku, i když nebyla obsažena v poli
Opraven problém, kdy u žebříku z lešenářských bloků chyběly montážní body na vrcholu.
Opraven problém, kdy světlomet nesledoval cíl na DS.
Opraven problém, kdy planetární setkání na lodní plošině mělo modul výnosu místo modulu energetické účinnosti.
Opraven problém, kdy malá mřížka Velký plochý atmosférický tryskač tvaru D měla nekonzistentní poškození plamenem s jiným tvarem než D.
Opraven problém, kdy LCD displeje s malou mřížkou měly nekonzistentní spotřebu energie v porovnání se svými protějšky s velkou mřížkou.
- Opraven problém, při kterém nebylo možné převést vlastnictví hodnosti Space Master na jiné osoby
- Opraven problém, kdy nebylo možné použít funkci uzamčení cíle ihned po spuštění světa.
Opraven problém, kdy počasí na Europě neprobíhalo organicky a muselo být vynuceno přes menu správce.
Vykreslování
Opraven problém, kdy počasí s větrem časem způsobovalo artefakty při vykreslování na konzolích (Rozsvícená světla, černé osmiúhelníky).
- Opraven problém, kdy byl vizuál bezpečné zóny na velmi vzdálených souřadnicích posunutý od skutečné polohy.
- Opraven problém, při kterém docházelo k desynchronizaci dveří kuchyňských bloků a vnitřního zvýraznění při broušení a svařování.
- Opraven problém, kdy se hra pokoušela přidat a odebrat neviditelnou část hlavně promítané věže.
- Opraven problém, kdy se zvolený materiál spawnovaného předdefinovaného asteroidu nesynchronizoval s ostatními v MP.
Opraven problém, kdy byla vnitřní stěna považována za neviditelnou ve fázi výstavby a byla vyřazena vykreslováním
- Opraven problém, kdy byl úvodní film na obrazovkách UW roztažen.
- Opraven problém, kdy se světlo vytvořené ručním nástrojem zobrazovalo na 0,0,0 světa.
- Opraven problém, kdy se textura promítaná blokem Searchlight otáčela.
- Opraven problém, při kterém se tloušťka čar ohraničujícího rámečku škálovala příliš vysoko.
Umění
- Opraven problém, kdy těla panelů Světlo, Kamera, Zvuk, Senzor, Ovládání pronikala příliš hluboko do tenkých bloků.
Opraven problém, kdy u malého síťového bojového reaktoru chybělo zvýraznění na spodním ovládacím panelu.
- Opraven problém, kdy se vnitřní obtisky Willisova kanálu nezarovnávaly.
Opraven problém, kdy u věže s autokanónem chyběla vyzařovací barva na jejím indikátoru na nejbližším LoD.
- Opraven problém, kdy obtisk na zásobníku kuchyňských bloků vyčníval.
Opraven problém, kdy byly výchozí obrazovky lékařské místnosti s velkou mřížkou, programovatelného bloku a soupravy pro přežití vzhůru nohama.
- Opraven problém, kdy se barva vyzařování tepelného ventilu měnila na bílou při dalších LoD.
Opraven problém, kdy model interiéru zapuštěné kabiny neměl stěnu za sedadlem.
Opraven problém, kdy mřížové části lávek nebyly barevné.
Opraven problém, kdy byla mříž na velkém mřížovém válečném reaktoru roztažená.
Opraven problém, kdy se nohy postavy ořezávaly do modelu ovládacího sedadla.
Opraven problém, kdy byl v průmyslové kabině pokřivený displej LCD, což způsobovalo zkreslení obsahu.
- Opraven problém, kdy u několika bloků s touto funkcí chyběla ikona žárovky.
- Opraven problém, kdy u gyroskopu Prototech mizel obtisk na spodní straně.
- Opraven problém, kdy ovládací panel posuvných dveří Sci-Fi nebyl interaktivní, když byly dveře vypnuté (panel se přesunul do rámu).
Opraven problém, kdy bloky senzorů překrývaly boky starších šikmých bloků.
Opraven problém, kdy malá zakřivená dopravní trubka měla ve svém modelu díru
- Opraven problém, kdy Malá mřížová kabina měla na spodní straně nějaké Z-bojování (blikání mezi materiály).
- Opraven problém, kdy raketová věž s malou mřížkou měla průhledný konec hlavně.
- Opraven problém, kdy byla oblast průhledné obrazovky LCD s malou mřížkou zakryta rohy rámu.
Opraven problém, kdy objem uvedený na plovoucích objektech Clang Cola a Cosmic coffee neodpovídal objemu v inventáři.
- Opraven problém, kdy měl Willisův kanál částečně nesprávné materiály a zkreslené UV záření
- Opraven problém, při kterém mělo okno 1×2 Svah nekonzistentní stínování v rozích.
- Opraven problém s obkládáním skinu Camo při použití na panelech Armor.
Částice
Opraven problém, kdy byly částice sněhového prachu příliš velké a zakrývaly kameru třetí osoby při jízdě.
- Odstraněny nepoužívané částice skokového pohonu WelderFlame_Prototech a Warp_2 z definic
- Opraven problém, kdy se na postavách nezobrazovaly částicové efekty nárazu kulky
- Opraven problém, kdy se částice kroků nezobrazovaly při nenulové umělé gravitaci.
Opraven problém, při kterém se částice plamene Prototech Thruster ořezávala o model
Zvuk
- Opraven problém, kdy přidání bloku na panel nástrojů nevydávalo zvuk.
- Opraven problém, kdy se zvuk těžkého dýchání zasekl ve smyčce po respawnu v režimu realistického zvuku.
- Byl opraven problém, kdy se zvuková smyčka nečinného Jetpacku přehrávala pouze v jednom kanálu.
Opraven problém, kdy se hudba ve hře přehrávala pouze v jednom kanálu.
Opraven problém, kdy bylo možné slyšet zvuky trysek i u směrů bez přítomnosti skutečných trysek.
UŽIVATELSKÉ ROZHRANÍ
Opraven problém, kdy kurzor myši Xbox částečně zakrýval popisky nástrojů.
Opraven problém, kdy nastavení možnosti „Povolit otřesy nástrojů“ na hodnotu Vypnuto způsobilo, že na obrazovce Nová hra byla místo toho nastavena možnost „Povolit respawn skafandru“ na hodnotu Vypnuto.
Opraven problém, kdy zpráva o kontrole inventáře smlouvy o získání mluvila o lodi při výběru postavy.
Opraven problém, kdy se obrazovky ekonomiky nesprávně škálovaly v rozlišeních Ultrawide, Super Ultrawide a High.
Opraven problém, kdy možnost Povolit kopírování/vkládání / Povolit neznámé signály nebyla závislá na možnosti Kreativní / Přežití na obrazovce Nová hra.
Opraven problém, kdy akce Depower a Remove v seznamu entit ovlivňovaly mřížky připojené přes podvozek.
- Opraven problém, kdy se úvodní text pro První skok během načítání nezobrazoval, pokud byl načten jako lokální mód
Opraven problém, kdy nebylo možné kliknout na přepínač Bezpečná zóna přistávacího zařízení, protože byl odsunut textem.
- Opraven problém, kdy radiální nabídka neumožňovala změnu velikosti mřížky zvýrazněného bloku.
Opraven problém, při kterém nebyl plyšák Saberoid uveden v Radiální nabídce, nyní je v části Dekorace č. 2 vedle svého přítele.
Opraven problém, kdy se u skupin bloků nezobrazoval popisek Nastavit akci.
- Byl opraven problém, kdy v uživatelském rozhraní Nastavit akci chyběly nápovědy pro ovládání gamepadem.
Opraven problém, kdy se při použití gamepadu nezobrazoval indikátor vedení zámku cíle.
Opraven problém, při kterém se nastavení času a množství dočasného kontejneru pro vysypání koše při odesílání změn resetovalo na 0.
- Upravena barva nápisu „Tuto loď používá někdo jiný!“ na červenou, aby bylo jasnější, proč nelze mřížku ovládat.
- Opraven problém, při kterém se po recyklaci položky inventáře služby Steam do žetonů a opuštění zátoky Med Bay zobrazoval nefunkční dialog.
- Opraven problém, kdy se zcela zničená nebo odstraněná zbraň nezobrazovala na panelu nástrojů jako šedá.
- Opraven problém, kdy se text popisu smlouvy GPS nyní obaloval slovy
- Opraven problém, kdy se při přijetí smlouvy bez těchto údajů zobrazovalo vyskakovací okno o časovém limitu a potenciální pokutě.
- Opraven problém, kdy se na panelu nepřátelských tlačítek stále zobrazovaly nápovědy k ovládání vyzývající k interakci za účelem nastavení akcí
- Opraven problém, kdy byly některé nápovědy k ovládání radiální nabídky špatně zarovnané.
- Opraven problém, kdy se při použití Gamepadu nezobrazovala nápověda k ovládání „Uložit všechny rudy, ingoty a komponenty“.
- Opraven problém, kdy nebyly k dispozici poměry stran 21:9 a 32:9. Pozor, nastavení FoV je v SE vertikální, nižší hodnoty vypadají na UW lépe.
- Opraven problém, kdy se lokalizace překrývala na kartě Informace, v seznamu komponent bloků a v části plánovače stavby na obrazovce G.
- Opraven problém, kdy byly ikony požadovaných materiálů v Assembleru spojeny s Neprůhledností pozadí uživatelského rozhraní místo s Neprůhledností uživatelského rozhraní.
- Opraven problém, při kterém funkce automatického dokončování příkazu pro šeptání chatu neprováděla cyklické doplňování jmen hráčů s mezerami.
- Opraven problém, při kterém byly ikony „ingotů“ na pozadí horního inventáře sestavovače přepsány na prázdné pozadí.
- Opraven problém, kdy popis baterie nebyl výstižný.
- Byl opraven problém, kdy se čísla hodnot posuvníku Interval blikání při pohybu rychle měnila kvůli chybám zaokrouhlování.
- Opraven problém, při kterém se při návratu z herní dílny nezvýraznil ukazatel BP na obrazovce BP.
Opraven problém, při kterém se neukládalo nastavení nástroje pro výběr barev.
- Opraven problém, kdy nebylo možné posouvat kartu chatu Comms pomocí gamepadu.
Opraven problém, kdy uživatelské rozhraní správy smluvních bloků obsahovalo některé překlepy a nekonzistentní texty.
Opraven problém, kdy bylo uživatelské rozhraní přizpůsobení pro ruční nástroje/zbraně povoleno, i když se tyto předměty nenacházely v inventáři postavy.
- Opraven problém, kdy odpojení hlavy rotoru způsobilo, že v terminálu nebyl rotor vybrán.
- Opraven problém, kdy bloky DLC Economy Deluxe nebyly uvedeny v celkové kategorii DLC v Konfiguraci panelu nástrojů (obrazovka G).
- Opraven problém, kdy dialogové okno pro povolení experimentálního režimu mělo nekonzistentní formátování.
- Opraven problém, kdy přímé zadání závislosti výkonu výfukového potrubí vyžadovalo hodnoty 0-1 místo 0-100.
- Opraven problém, kdy bylo možné měnit experimentální nastavení na obrazovce Nová hra>Přizpůsobit v nouzovém režimu.
Opraven problém, kdy byly experimentální světy dostupné v nouzovém režimu.
- Opraven problém, kdy se při vytváření nové frakce seznam frakcí na chvíli zaplnil neobjevenými frakcemi.
- Opraven problém, kdy se při použití gamepadu nezobrazoval tooltip přátel/nepřátel ekonomické frakce.
- Opraven problém, kdy se název scénáře Frostbite v podrobnostech o světě zobrazoval jako „jméno“.
- Opraven problém, kdy se vybraná kategorie na obrazovce G nepřepnula na domovskou obrazovku při použití pole Hledat.
Opraven problém, kdy nápověda ovládání gamepadu pro jednosměrné přepnutí z umístění bloku zpět na mlýnek uváděla obousměrnou funkci.
- Opraven problém, kdy nápověda ovládání gamepadu pro otevření inventáře kokpitu obsahovala nadbytečný text.
Opraven problém, při kterém byl ve vysílání globálních setkání Skladovací zařízení varianta A a Skladovací zařízení varianta B překlep.
- Opraven problém, kdy se počet nábojů pro ruční zbraně zobrazený na panelu nástrojů nevešel na místo ikony
Opraven problém, kdy kůže postav poskytované DLC umožňovaly recyklaci za žetony, i když je ve skutečnosti recyklovatelné
- Opraven problém, kdy radiální nabídka D-padu postavy zachovávala stavový text dříve obsazené radiální nabídky D-padu mřížky.
- Opraven problém, kdy logo KSH na obrazovce F1>Uvítání nebylo ovlivněno nastavením neprůhlednosti uživatelského rozhraní.
- Opraven problém, kdy se při vyhledávání na obrazovce Načíst hru nezobrazoval uložený soubor, pokud se nacházel ve složce.
- Opraven problém, kdy obrazovka Načíst hru nezvýrazňovala výchozí vybrané uložení.
- Opraven problém, kdy tipy načítací obrazovky obsahovaly překlepy.
- Opraven problém, kdy lokalizace zbývajícího prostoru v cloudu na konzoli Xbox neodpovídala uživatelskému rozhraní.
- Opraven problém, kdy lokalizace konkrétních nastavení terminálu neodpovídala rozsahu uživatelského rozhraní.
- Opraven problém, kdy se překrývaly lokalizace jednotlivých ovládacích prvků na obrazovce nápovědy.
Opraven problém, kdy nastavení Maximální počet objektů neodráželo v uživatelském rozhraní horní hranici na konzolích a verzi MS store.
- Opraven problém, kdy nastavení Max. hráčů nově spuštěného světa dílny nebylo zohledněno.
- Opraven problém, kdy byla ignorována změna nastavení citlivosti mikrofonu při přepínání upozornění HUD.
- Opraven problém, kdy filtry kategorií na obrazovce Mod nebyly jasně označeny stavem přepnutí.
- Opraven problém, kdy název sloupce ztlumení obrazovky Hráči znamenal také ztlumení psaného chatu na Xbox/MS.
- Opraven problém, kdy tlačítko Volby>Výchozí ovládání neresetovalo několik nastavení.
Opraven problém, kdy v Terminálu nefungovala vazba klávesy Pauza.
- Opraven problém, kdy se na obrazovce Hráči zobrazovaly různé nápovědy k ovladači v závislosti na způsobu zadání použitém k jejímu otevření.
Opraven problém, kdy byly klávesa Quickload a relativní tlumiče uvedeny jako stejný ovládací prvek na gamepadu. Funkce Quickload není na gamepadech k dispozici a byla z nápovědy odstraněna.
- Byl opraven problém, kdy se běžný zaměřovací kříž objevoval uvnitř překryvu ovládání věže.
- Opraven problém, kdy uživatelské rozhraní pro vzdálené odstranění PCU nepočítalo konst. fáze bloků jako 1 PCU.
- Opraven problém, kdy nastavení terminálu bezpečné zóny bylo posunuto o proměnnou délku lokalizace
- Opraven problém, kdy kategorie světa scénáře nebyla zahrnuta do herní dílny.
Opraven problém, kdy se po odstranění GPS vymazal filtr vyhledávání na obrazovce GPS.
- Opraven problém, kdy bylo chování textového pole na obrazovce Odeslat protokol nekonzistentní.
Opraven problém, kdy sloupec „Mods“ v Průzkumníku serveru nebyl řazen podle velikosti, ale pouze alfanumericky.
Opraven problém, kdy se na panelu nástrojů Nastavit akci nezobrazovaly popisky pro bloky, které nejsou v kokpitu.
Opraven problém, kdy se při najetí myší na skupinu nezobrazovala nápověda k nastavené akci.
- Opraven problém, kdy se kamera diváka při použití gamepadu nebo šipek nepřesunula na vybranou položku v seznamu entit.
- Opraven problém, při kterém byly na panelu nástrojů Spotlight k dispozici akce Zvýšit/snížit rychlost otáčení
Opraven problém, kdy překryvné okno Statistiky nemělo správné měřítko podle nastavení měřítka uživatelského rozhraní.
Opraven problém, kdy byl přepínač velikosti uživatelského rozhraní konfigurace panelu nástrojů dostupný i pro bloky bez alternativní velikosti mřížky.
- Opraven problém, kdy ikony panelu nástrojů dosud neprozkoumaných bloků nebyly šedé.
- Opraven problém, kdy se při zobrazení na obrazovce nezobrazovaly popisky nástrojů pro nepřepisovatelné GPS.
- Opraven problém, kdy výběr dílčí obrazovky správce pro odstranění koše nebyl trvalý při zavření/znovuotevření.
Opraven problém, kdy hodnota na posuvníku nemohla dosáhnout maxima, protože se nezaokrouhlovala nahoru.
- Opraven problém, kdy se dialogové okno Nesoulad verzí mohlo hromadit přes sebe, když byl klient ponechán připojený k DS
- Opraven problém, kdy popisy v oknech Viewport 1 a 2 používaly směs britské a americké angličtiny.
- Opraven problém, kdy se při přejmenování BP pomocí gamepadu na konzolích neaktivovala virtuální klávesnice.
- Opraven problém, kdy štětce Voxel Hand neměly žádné popisy.
- Opraven problém, kdy nápověda/nápovědy k nastavení Voxel Hand nereagovaly na změnu typu vstupu kb/gamepad.
- Opraven problém, kdy nápověda/nápovědy k nastavení Voxel Hand nebyly při použití gamepadu posouvatelné.
Upoutávka Kredity
- https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1801427066
Rocket Booster Printer created by ApologiesSE - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2706072297
- https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1949048730
- https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2331918692
- https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2612554711
- https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2780527345
- https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2754241217
- https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2880426342
- https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1595159719
🛠️ Zpětná vazba a podpora – https://support.keenswh.com/
🛰️ Discord: https://discord.gg/keenswh
📫 Newsletter: https://www.keenswh.com/newsletter
🚀 Komunitní centrum: https://www.spaceengineersgame.com/community-hub/
➡️ Připojte se a najděte nás na vybrané platformě: https://www.keenswh.com/connect/
https://steamcommunity.com/games/244850/announcements/detail/499443676732195877
https://steamcommunity.com/games/244850/announcements/detail/499443676732195934
https://steamcommunity.com/games/244850/announcements/detail/528710736912843959