Ahoj, inženýři!
Aktualizace hry Space Engineers 2 z tohoto týdne přidává sadu klíčových bloků: Velké a malé konektory umožňují vzájemné uzamykání a dokování mřížek a nakonec budou podporovat přenos zdrojů, jakmile bude zaveden systém inventáře.
. Nový přechod Armor Slope Transition a jeho zrcadlová varianta vám umožní začlenit do vašich návrhů více jedinečných úhlů a křivek.
Nezapomeňte si je prohlédnout, protože všechny bloky jsou již k dispozici!
Byla vydána aktualizace Polní práce pro vesmírné inženýry 1! Vylepšili jsme PvE setkání, včetně kompletního přepracování setkání s nákladní lodí a neznámým signálem. Tato aktualizace také přidává nový Prototech Fúzní reaktor, Malou kyslíkovou nádrž a Velkou síťovou malou spojku – spolu s celou řadou oprav a vylepšení kvality života.
Balíček Fieldwork Pack obsahuje nové dekorativní bloky s vizuálními efekty ideálními pro stavbu tajných bunkrů, laboratoří šílených vědců, mobilních výzkumných základen a dalších. Ideální pro inženýry pracující mimo síť.
- Náš vodní tým optimalizuje simulaci a zvyšuje její stabilitu v různých testovacích případech (vodní přehrada, podvodní základna, akvadukt, ponorka atd.).
- Vykreslování vody nyní vypadá mnohem lépe a plošeji – vytvořit sférickou vodu pro sférickou planetu byl velmi náročný úkol, ale nyní to funguje dobře.
- Brzy budeme muset začít přidávat zvukové efekty pro vodu, což si myslím, že bude značná práce – potřebujeme zjistit, kam voda padá a stříká, aniž bychom příliš zatěžovali zvukový systém, a navíc vytvořit tlumené zvuky pro podvodní prostředí (i když tato část by měla být jednodušší, potřebujeme jen podmínku „if“ a dynamický efekt ve FMOD)
Vylepšili jsme chvění kamery pro postavu i loď:
- Při letu s jetpackem je to skvělý pocit – třese se během počátečního nabíjení a při letu s boostem.
- Funguje i při akceleraci lodi, ale v současné době je příliš silný – snížíme ho a zavedeme ochlazení, takže po zhruba 2 sekundách se postupně přestane třást nebo se třese jen velmi málo
- Plánujeme to zavést i pro zpomalování.
- Lodní vrták nyní při vrtání asteroidů způsobuje odlétávání úlomků horniny.
Nyní se zaměřujeme především na:
- Aktualizace VS 1.5 Modding – bude úžasná pro moddery a hráče, protože poskytne nové nástroje pro modifikaci hry. Provedli jsme několik playtestů a pracovní postup je stále intuitivnější a jednodušší při zachování svobody a flexibility
- VS 2 – zaměřuje se na přežití, planety a skutečnou hratelnost (alespoň v prvních fázích). Přecházíme od pilování drobných detailů tvůrčího režimu k širšímu záběru skutečné hratelnosti – měníme SE2 na hru o kolonizaci vesmíru s průzkumem, bojem a inženýrstvím. To je pro mě nejdůležitější část a jeden z hlavních důvodů pro vytvoření SE2 – znovu si představit zážitek ze SE bez omezení
Animace se nadále dočkaly postupných vylepšení:
- Ladicí pistole má nyní lepší polohu a vzdálenost.
- Stále plánujeme vylepšit animaci skoku, animaci chůze/běhu do kopce a z kopce, používání nástrojů (vrtačka, svářečka atd.), animaci zastavení a další.
- Kamera a animace z pohledu první osoby jsou již velmi dobré, asi 90 % naší cílové kvality
Úplný vývojářský deník: https://blog.marekrosa.org/
🛠️ Zpětná vazba a podpora – https://support.keenswh.com/
🗺️ Roadmap: https://2.spaceengineersgame.com/roadmap-2/#current
🛰️ Discord: https://discord.gg/keenswh
📫 Newsletter: https://www.keenswh.com/newsletter
➡️ Připojte se a najděte nás na vámi vybrané platformě: https://www.keenswh.com/connect/
https://steamcommunity.com/games/1133870/announcements/detail/512956388211687485
https://steamcommunity.com/games/1133870/announcements/detail/512955743573377222
https://steamcommunity.com/games/1133870/announcements/detail/499444389996659942