Připojte se k nám na akci Space Engineers 2 Alpha: Vertical Slice 1.2!
- 🚀 Pondělí, 14. dubna, 17:00 UTC
- 🛰️ Twitch: https://twitch.tv/keencommunitynetwork
- 🛰️ YouTube: https://www.youtube.com/@SpaceEngineers
V režimu přežití budou hráči stavět v projekčním režimu (tedy nejprve jako projekci a poté ji svařovat). Potřebujeme k tomu částicový efekt, takže tady je jeden prototyp.
Nová IK je skvělá, ale když jdete po schodech nebo rampě, v režimu první osoby kamera jezdí nahoru a dolů, a co zastavíte, to na malou chvíli pokračuje v pohybu, a to je přesně to, co jsme chtěli v režimu první osoby vyčistit (žádné sekundární pohyby v režimu první osoby, jen čisté abstraktní posouvání kamery prostorem). Takže se na to podíváme v budoucnu ve fázi leštění.
Tento týden jsme měli pravidelný playtest a věci, na které jsem se zaměřil:
- Spotřební materiál – léčení přes medikit (automatické nebo manuální)
- Smrt – v důsledku poškození zdraví nebo srážky a respawnu
- Jeskyně na planetách – máme několik jeskyní, ale také algoritmus pro slučování CSG, takže můžeme sloučit (přidat nebo vyříznout) mnoho z nich jednu přes druhou a vytvořit neomezené množství variant. Vypadají dobře, realisticky. Co je třeba vylepšit, je materiál voxelů (kámen) uvnitř hor (planety), nevypadá to hezky.
- Střelba z ladicí pistole má nyní správný zpětný ráz a chvění kamery. Ale také jsem si uvědomil, že způsob, jakým zobrazujeme zbraň na obrazovce, není takový, na jaký jsem zvyklý z jiných FPS her – takže ruku posuneme trochu dopředu a více do středu. Právě teď zakrývá příliš mnoho místa na obrazovce a také úhel mi připadá špatný. Zde jsem použil nový model generování obrázků ChatGPT pro ilustraci, jak by to mohlo vypadat (vstupem byl snímek obrazovky ze hry + výzva k jeho posunutí dále od kamery a více do středu).
Nikdo se o tom nezmínil, ale myslím, že v našem GUI je zpoždění zvuku při najetí myší. Třeba když najedete myší na tlačítka, necvakne to okamžitě, připadá mi to zpožděné. Budeme se na to dívat.
Mezi panely nástrojů budete moci přepínat pomocí kláves ALT + CTRL + kolečko myši. Doufám, že v budoucnu najdeme nějakou jednodušší zkratku.
Chtěli jsme také otestovat mechaniku detekce rudy, ale to jsme odložili na další playtest.
Prototypování Deco jde lépe, než jsem doufal (jedná se o bloky, které nejsou naše obvyklé velké Deco bloky; jsou to spíše malé věci, které můžete použít, aby vaše interiéry nevypadaly tak kostrbatě a jednoduše; nejsou čistě dekorativní jako obraz nebo váza, protože mají strukturální funkci). Očekávám, že je hráči budou používat k vytváření bohatě vypadajících plánů!
Pěkně se vyvíjí i animace vybavování a vyzbrojování.
Více Flory!
A jako vždy žasnu nad tím, jak krásné věci naši hráči vytvářejí!
https://steamcommunity.com/app/1133870/workshop/
🛠️ Zpětná vazba a podpora – https://support.keenswh.com/
🗺️ Roadmap: https://2.spaceengineersgame.com/roadmap-2/#current
🛰️ Discord: https://discord.gg/keenswh
📫 Newsletter: https://www.keenswh.com/newsletter
➡️ Připojte se a najděte nás na vámi zvolené platformě: https://www.keenswh.com/connect/
https://steamcommunity.com/games/1133870/announcements/detail/512954475614307366
https://steamcommunity.com/games/1133870/announcements/detail/512954475614306758
https://steamcommunity.com/games/1133870/announcements/detail/512954475614306629