Preloader
Dev Diary & Hotfix 1.2.200.4730
0

Byla vydána oprava 1.2.200.4730!
  • ➡️ Seznam změn: https://support.keenswh.com/spaceengineers2/pc/announcement/space-engineers-2-alpha-vs-1-2
  • 🛠️ Portál podpory: https://support.keenswh.com/spaceengineers2/pc
  • 🛰️ Discord: https://discord.gg/keenswh


Stabilita

  • Opraven pád při přepínání nástrojů
  • Opravena chyba při vykreslování

  • Řešíme okrajové případy ovládání mřížky na základě cíle
  • Výběr barvy bude zahrnut do undo-redo pro malířskou pistoli v budoucí aktualizaci
  • Postava nedrží správně zbraň při používání jetpacku
  • Po prvním vstupu do kokpitu po spuštění hry může postava nahlížet do kokpitu – toto bude opraveno v nadcházející aktualizaci.
  • Ovládání klávesnicí a myší zatím není přizpůsobitelné, ale bude!
  • Skupiny a velikosti bloků panelu nástrojů (výběr bloku pomocí klávesy R) jsou dočasným mechanismem a budou přepracovány v nejbližší aktualizaci.
  • Jsme si vědomi nekompatibility při spuštění hry Space Engineers 2 na integrovaných grafických procesorech Intel Arc řady A a Core Ultra řady 1 Arc. Spolupracujeme se společností Intel na umožnění hraní a v průběhu vývoje budeme poskytovat příslušné aktualizace.
  • Výkon
    • Optimalizace výkonu probíhá. Pro verzi Alpha se zaměřujeme na 16x síť červených lodí při 60 FPS na doporučeném hardwaru.
    • Automatické ukládání může během hraní způsobit krátké lagy.
    • Optimalizace výkonu srážek a ničení lodí probíhá, takže v tuto chvíli nebude hra bez lagů. V následujících aktualizacích ji budeme průběžně vylepšovat.
    • Hodnoty PCU na blok se mohou ve srovnání s hrou Space Engineers 1 zdát vyšší, což odráží větší detailnost SE2 a přesnější měření výkonu. Zatímco současný celkový limit PCU je ve VS1 nastaven na 400 000, v budoucích aktualizacích plánujeme tuto hranici zvýšit, jak budeme implementovat plánovaná optimalizační vylepšení.
  • Space Engineers 2 Workshop
      • Rozhraní modrotisku ve hře – na základě zpětné vazby hráčů budou zavedeny další funkce a vylepšení.
      • Zobrazení sbírek Steam Workshopu ve hře je v plánu.
      • Obnovování obrazovky modrotisku může být v některých případech pomalé – mělo by být opraveno v příští aktualizaci.
      • Vaše vlastněné soukromé předměty nejsou v současné době v prohlížeči herní dílny viditelné.
      • Řešíme okrajové případy, kdy opětovné publikování, přejmenování, zobrazení tagů v rozhraní služby Steam a třídění nemusí fungovat tak, jak bylo zamýšleno.
      • Vylepšení režimu offline – pracujeme na lepším zpracování situace, kdy je služba Steam offline

    .

  • Na současném grafickém uživatelském rozhraní (GUI) a displeji HUD (Heads-Up Display) se pracuje. Náš tým upřednostňuje především základní funkce. Jakmile potvrdíme, že všechny funkce fungují, jak mají, vylepšíme vizuální design a celkovou estetiku.
  • Některé bloky jsou zatím pouze dekorativní (například Assembler je přítomen, ale nemůže vyrábět komponenty).
  • Systém inventáře bude implementován v některé z budoucích aktualizací
  • Modely zlomů obdrží v budoucích verzích další vizuální aktualizace.
  • Omezená paleta nástroje pro malování je dočasná; budoucí aktualizace budou obsahovat nastavení barev RGB/HSV a vlastní palety.
  • Práce na vylepšených zvukových efektech, včetně zvuku jetpacku, pokračují.
  • Alpha vychází v angličtině, další lokalizace budou následovat
  • Výukové programy budou přidány blíže ke konci vývoje.

Obrázkové kredity:

  • Pirátské doupě od GREENPOWERSPIDER

Děkujeme, že nám pomáháte hru vylepšovat!

  • Vydání aktualizace Space Engineers 1: The Fieldwork je za rohem!

 

  • VS 1.2 byl vydán v pondělí a zdá se, že hráči jsou s našimi rozhodnutími spokojeni: ovládání mřížky na základě terče, kamera mimo střed a další!
  • Křivky tlumičů – Před měsícem (poté, co jsme přepracovali ovládání založené na cílové mřížce a také trysky) jsem měl pocit, že zpomalení/tlumení gyroskopu a trysek nepůsobí dobře, následování (zpomalení) je příliš dlouhé a pomalé, a chtěl jsem něco strmějšího, se silnějším koncem – ale zároveň ne okamžitý střih a ne lineární pocit. Naplánoval jsem si tedy telefonát s Loganem (jedním z našich programátorů her), abychom ty křivky nakonfigurovali a vyzkoušeli to, ale po pár minutách jsme zjistili, že křivky vlastně působí docela dobře (jak trysky, tak gyra), takže jsme to nechali tak, jak to je (co máte ve VS 1.2). Myslím, že je mezitím opravili designéři, když trochu nakonfigurovali parametry gyroskopů a thrusterů. Docela se mi ulevilo, protože se z toho mohl stát nekonečný boj.
  • Mike (náš výtvarník) dokončuje koncept jedné z hlavních postav. Co na to říkáte? Patří do frakce Legie inženýrů.
  • Probírali jsme to s Mikkem (naším designérem úrovní) a designéry a pokusíme se do kreativního režimu přidat jednoduché cíle, jako například opravit tuto loď a přenést ji na tuto jeskynní stanici nebo proletět překážkovou dráhu, vystřílet cílové figurky atd. Důvodem je dát hráčům nějaké cíle, něco, co mohou dělat nad rámec otevřené tvorby. Nyní je v plánu zhruba 1 hodina hraní zaměřeného na cíle a vyhodnotíme ji později. Nejspíše ve VS 1.6 (PS: vše se může změnit) Těším se na to. Prototyp našeho Mission Scripting Frameworku už máme hotový a na některých misích fungoval, ale nyní se soustředíme na VS 2, takže nebyl čas ho dále rozvíjet. Zdá se však, že cíle pro Kreativní režim lze splnit s tím, co máme v současné době k dispozici.
  • Chceme, aby SE2 byl mnohem více zaměřený na cíle, s konkrétními opatřeními a postupem, o který budou chtít hráči usilovat. SE1 je otevřenější, hráči si cíle vytvářejí sami. SE2 bude mít meta smyčku a postup, s určitými opatřeními, které hráči mohou pochopit a usilovat o ně. Tento týden jsme s designéry dokončovali diskuze na toto téma a ze současného směřování mám velmi dobrý pocit. Dám vám vědět později.
  • Dokončili jsme návrh bezpečné rychlosti. Bezpečná rychlost je již ve hře, kolize pod 20 m/s nezpůsobí poškození. Ale musíme jít dál: potřebujeme ji dobře komunikovat na HUDu, navíc bude existovat systém „adaptivního tempomatu“ pro nastavení maximální rychlosti (abyste nepřekročili bezpečnou rychlost), nebo abyste přizpůsobili svou rychlost nějaké jiné síti atd.
  • Nastavili jsme hlavní principy nového plánovače stavby, balíčky bloků a svařování oblastí. Je to rozsáhlé téma a je třeba ho ještě sepsat jako návrhový dokument, ale obecně:
      • Hráči mohou pomocí assembleru vytvářet „balíčky bloků“ (což je v podstatě blok uvnitř inventáře, takže ho přejmenujeme na bloky). Tím se sníží složitost přemýšlení, protože uvidíte, že máte v inventáři 3 gyra, takže víte, že můžete svařit tři gyra. Nemusíte přecházet na nižší úroveň komponent. Systém komponent ze SE1 samozřejmě zůstane tak, jak je. Balíčky bloků jsou zde jen jako další vrstva, jak věci zjednodušit.
      • Zachováme také „stavění z batohu“, které jsme již prototypizovali v SE2: stavění ze surové rudy, kdy batoh automaticky přemění rudu na komponenty a vy svaříte blok, aniž byste se museli starat o to, jaké komponenty potřebujete.
      • Plánovač stavění bude automaticky přidávat bloky, které promítáte, do fronty plánovače, a pak můžete jedním kliknutím tyto položky ve frontě načíst z nějaké zásoby nebo objednat jejich výrobu. Opravdu chceme tento proces zefektivnit, udělat ho co nejintuitivnější, aby ho hráči mohli prostě používat bez přemýšlení. To je jedna z věcí, která mi v SE1 vadila.
      • Plošné svařování: různé svářečky nabídnou možnost svařovat plochu (více bloků najednou) místo bodového svařování, kdy se svařuje vždy jen jeden blok a jen tam, kam ukážete

    .

 


🛠️ Zpětná vazba a podpora – https://support.keenswh.com/
🗺️ Roadmap: https://2.spaceengineersgame.com/roadmap-2/#current
🛰️ Discord: https://discord.gg/keenswh
📫 Newsletter: https://www.keenswh.com/newsletter
➡️ Připojte se a najděte nás na vámi zvolené platformě: https://www.keenswh.com/connect/


https://steamcommunity.com/games/1133870/announcements/detail/499444389996659942
https://steamcommunity.com/games/1133870/announcements/detail/512953841353754357
https://steamcommunity.com/games/1133870/announcements/detail/512954475614307366

Původní nepřeložená novinka

Vyberte si svou reakci!
Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude nikde zveřejněna.

Chat Icon

Informace o dostupnosti webových stránek Aktualizace 02.05.2025

🔧 Blížíme se do finále!
Spuštění našeho webu je už téměř za rohem. Většina stránek je již přístupná, kromě některých komunitních funkcí – jako jsou uživatelské profily, které zatím mohou vyžadovat přihlášení.

📱 Spustili jsme také oficiální WhatsApp kanál, kde najdete novinky, soutěže a oznámení o důležitých akcích.

⚠️ Web stále ladíme, takže se mohou některé části měnit nebo dočasně mizet. Naším cílem je vše dokončit do konce května.

📝 Registrace zatím není aktivní, ale brzy spustíme předregistrace – první možnost vytvořit si účet před oficiálním startem.

Díky, že jste u toho s námi!
– Tým Gamers Crew