-
- Tento týden jsme vydali velmi žádanou sadu bloků 😉
- Tým pracuje na VS 1.2, VS 1.5 a VS 2, ale tento týden jsem se věnoval jiným projektům, takže nemám tolik aktualizací SE2
- Vyladili jsme funkci „chvění kamery na základě zrychlení“, která vytváří pohyb kamery úměrný zrychlení. Vyšší zrychlení způsobuje větší chvění.
Funkce je vypnutá pro standardní pohyby při chůzi/běhu, aby neobtěžovala, ale aktivuje se při scénářích s vyšším zrychlením, jako je režim boost jetpacku nebo při pilotování lodí se silnými tryskami.
Naším dalším krokem je vyvážení efektu tak, aby poskytoval smysluplnou zpětnou vazbu a přitom nepřekypoval. Pečlivě také zvažujeme zavedení podobných efektů pro zpomalení, které zvýší imerzi, aniž by byly přehnané. - Tým VRAGE Render provádí několik experimentů s mraky.
- Zkrášlení GUI a HUD – měli jsme schůzku s umělcem UI Alekem, našimi herními designéry a programátory, abychom probrali konkrétní změny našeho GUI a HUD, aby byly konzistentní v celé hře, opravili některé problémy a nesrovnalosti v UX a aby byly esteticky příjemné. Skončili jsme s velkým seznamem, takže zmíním jen některé:
- Tlačítko Zpět je často nad vodorovnou čarou, což vás nutí k obavám, kam patří (porušuje to princip Gestalt), totéž platí pro tlačítko Load na obrazovce Load game
- Je zde příliš mnoho velikostí písma, takže je zúžíme na max. 3-5 velikostí a v celé hře použijeme jen ty
- Je zde příliš mnoho barev (černá, gradient černé, modré, modré s trochou zelené atd.), takže je také zúžíme a uděláme je konzistentní napříč celou hrou
- Velikost textu v HUD (zejména tooltipů) je pravděpodobně příliš malá pro konzolové hráče (pravděpodobně by neprošli certifikací), takže i to musíme zlepšit
- Největší práce bude na vypilování rozvržení mnoha obrazovek (G-screen, Terminal, Game options atd.), aby byly intuitivní, věci, které patří k sobě, aby byly zarámovány společně, správný rámeček a pozadí
- Také umožňujeme hráčům měnit neprůhlednost pozadí GUI, což může způsobit, že některé obrazovky budou na světlých scénách nečitelné, takže i to budeme řešit.
- Vím, že mnoho hráčů si s těmito věcmi asi hlavu neláme, ale my chceme být na svou práci hrdí a takhle to prostě nemůžeme nechat!
- Natiq a Mirko (naši výtvarníci) pracují na planetárních texturách a biomech. Je to velký úkol, stále máme mnoho věcí, které musíme vylepšit, aby naše planety v SE2 vypadaly úžasně. Jednou z věcí, kterou navrhli a o které uvažujeme, je posun terénu ve velkých vzdálenostech. Zatím si nejsem jistý, jakou cestou se vydáme (můžeme to udělat jen vizuálně, můžeme to udělat v datech terénu – ve voxelech), ale myslím, že je to velmi důležité pro vizuální požitek!
🛠️ Zpětná vazba a podpora – https://support.keenswh.com/
🗺️ Roadmap: https://2.spaceengineersgame.com/roadmap-2/#current
🛰️ Discord: https://discord.gg/keenswh
📫 Newsletter: https://www.keenswh.com/newsletter
➡️ Připojte se a najděte nás na vámi zvolené platformě: https://www.keenswh.com/connect/
https://steamcommunity.com/games/1133870/announcements/detail/512954475614306629
https://steamcommunity.com/games/1133870/announcements/detail/512953388622676258
https://steamcommunity.com/games/1133870/announcements/detail/512953841353753612