Preloader

💻 Space Engineers 2 Alpha – Hotfix 1.2.200.4728

💻 Space Engineers 2 Alpha - Hotfix 1.2.200.4728
0

Byla vydána oprava 1.2.200.4728!
  • ➡️ Seznam změn: https://support.keenswh.com/spaceengineers2/pc/announcement/space-engineers-2-alpha-vs-1-2
  • 🛠️ Portál podpory: https://support.keenswh.com/spaceengineers2/pc
  • 🛰️ Discord: https://discord.gg/keenswh


Stabilita

  • Opraven pád při odstraňování modrotisku po jeho nahrazení
  • Opravena chyba na obrazovce Výběr světa
  • Opravena havárie související se světelnými částicemi
  • Opraveny pády v analytice
  • Opravena havárie související s HUD kokpitu

Výkon

  • Opraveno zamrzání při rozsáhlých destrukcích

Funkční

  • Opraven problém, kdy malé lodě dostávaly nadměrné poškození při srážce s překážkou.
  • Opraven problém, kdy přechod z potvrzení výběru modrotisku na obrazovku s podrobnostmi o modrotisku trval 2 sekundy.

UŽIVATELSKÉ ROZHRANÍ

  • Opraven problém, kdy výchozí hlasitost zvuku nebyla nastavena na 100.

Zvuk

  • Opraven problém, kdy rychlé odebrání položky z panelu nástrojů způsobovalo tišší zvuk.

Animace

  • Opraven problém, kdy postava přehrávala animaci chůze na pohyblivé mřížce.

Renderování

  • Opraven problém, kdy hra neinformovala uživatele o příčině pádu při použití zastaralých grafických ovladačů NVIDIA.

  • Řešíme okrajové případy ovládání mřížky založené na cíli
  • Výběr barvy bude zahrnut do undo-redo pro malířskou pistoli v budoucí aktualizaci
  • Postava nedrží správně zbraň při používání jetpacku
  • Po prvním vstupu do kokpitu po spuštění hry může postava nahlížet do kokpitu – toto bude opraveno v nadcházející aktualizaci.
  • Ovládání klávesnicí a myší zatím není přizpůsobitelné, ale bude!
  • Skupiny a velikosti bloků panelu nástrojů (výběr bloku pomocí klávesy R) jsou dočasným mechanismem a budou přepracovány v nejbližší aktualizaci.
  • Jsme si vědomi nekompatibility při spuštění hry Space Engineers 2 na integrovaných grafických procesorech Intel Arc řady A a Core Ultra řady 1 Arc. Spolupracujeme se společností Intel na umožnění hraní a v průběhu vývoje budeme poskytovat příslušné aktualizace.
  • Výkon
    • Optimalizace výkonu probíhá. Pro verzi Alpha se zaměřujeme na 16x síť červených lodí při 60 FPS na doporučeném hardwaru.
    • Automatické ukládání může během hraní způsobit krátké lagy.
    • Optimalizace výkonu srážek a ničení lodí probíhá, takže v tuto chvíli nebude hra bez lagů. V následujících aktualizacích ji budeme průběžně vylepšovat.
    • Hodnoty PCU na blok se mohou ve srovnání s hrou Space Engineers 1 zdát vyšší, což odráží větší detailnost SE2 a přesnější měření výkonu. Zatímco současný celkový limit PCU je ve VS1 nastaven na 400 000, v budoucích aktualizacích plánujeme tuto hranici zvýšit, jak budeme implementovat plánovaná optimalizační vylepšení.
  • Space Engineers 2 Workshop
    • Rozhraní modrotisku ve hře – na základě zpětné vazby hráčů budou zavedeny další funkce a vylepšení.
    • Zobrazení sbírek Steam Workshopu ve hře je v plánu.
    • Obnovování obrazovky modrotisku může být v některých případech pomalé – mělo by být opraveno v příští aktualizaci.
    • Vaše vlastněné soukromé předměty nejsou v současné době v prohlížeči herní dílny viditelné.
    • Řešíme okrajové případy, kdy opětovné publikování, přejmenování, zobrazení tagů v rozhraní služby Steam a třídění nemusí fungovat tak, jak bylo zamýšleno.
    • Vylepšení režimu offline – pracujeme na lepším zpracování situace, kdy je služba Steam offline
    • .

  • Na současném grafickém uživatelském rozhraní (GUI) a displeji HUD (Heads-Up Display) se pracuje. Náš tým upřednostňuje především základní funkce. Jakmile potvrdíme, že všechny funkce fungují, jak mají, vylepšíme vizuální design a celkovou estetiku.
  • Některé bloky jsou zatím pouze dekorativní (například Assembler je přítomen, ale nemůže vyrábět komponenty).
  • Systém inventáře bude implementován v některé z budoucích aktualizací
  • Modely zlomů obdrží v budoucích verzích další vizuální aktualizace.
  • Omezená paleta nástroje pro malování je dočasná; budoucí aktualizace budou obsahovat nastavení barev RGB/HSV a vlastní palety.
  • Práce na vylepšených zvukových efektech, včetně zvuku jetpacku, pokračují.
  • Alpha vychází v angličtině, další lokalizace budou následovat
  • Výukové programy budou přidány blíže ke konci vývoje.

Obrázkové kredity:

  • Hala od Fisch_the_Hunter

Děkujeme, že nám pomáháte hru vylepšovat!

🛠️ Zpětná vazba a podpora – https://support.keenswh.com/
🗺️ Roadmap: https://2.spaceengineersgame.com/roadmap-2/#current
🛰️ Discord: https://discord.gg/keenswh
📫 Newsletter: https://www.keenswh.com/newsletter
➡️ Připojte se a najděte nás na vámi zvolené platformě: https://www.keenswh.com/connect/


https://steamcommunity.com/games/1133870/announcements/detail/512953841353754357
https://steamcommunity.com/games/1133870/announcements/detail/499444389996659416
https://steamcommunity.com/games/1133870/announcements/detail/512954475614307366

Původní nepřeložená novinka

Vyberte si svou reakci!
Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude nikde zveřejněna.

Chat Icon

Informace o dostupnosti webových stránek Aktualizace 02.05.2025

🔧 Blížíme se do finále!
Spuštění našeho webu je už téměř za rohem. Většina stránek je již přístupná, kromě některých komunitních funkcí – jako jsou uživatelské profily, které zatím mohou vyžadovat přihlášení.

📱 Spustili jsme také oficiální WhatsApp kanál, kde najdete novinky, soutěže a oznámení o důležitých akcích.

⚠️ Web stále ladíme, takže se mohou některé části měnit nebo dočasně mizet. Naším cílem je vše dokončit do konce května.

📝 Registrace zatím není aktivní, ale brzy spustíme předregistrace – první možnost vytvořit si účet před oficiálním startem.

Díky, že jste u toho s námi!
– Tým Gamers Crew