- ➡️ Seznam změn: https://support.keenswh.com/spaceengineers2/pc/announcement/space-engineers-2-alpha-vs-1-2
- 🛠️ Portál podpory: https://support.keenswh.com/spaceengineers2/pc
- 🛰️ Discord: https://discord.gg/keenswh
Stabilita
- Opraven pád při odstraňování modrotisku po jeho nahrazení
- Opravena chyba na obrazovce Výběr světa
- Opravena havárie související se světelnými částicemi
- Opraveny pády v analytice
- Opravena havárie související s HUD kokpitu
Výkon
- Opraveno zamrzání při rozsáhlých destrukcích
Funkční
- Opraven problém, kdy malé lodě dostávaly nadměrné poškození při srážce s překážkou.
- Opraven problém, kdy přechod z potvrzení výběru modrotisku na obrazovku s podrobnostmi o modrotisku trval 2 sekundy.
UŽIVATELSKÉ ROZHRANÍ
- Opraven problém, kdy výchozí hlasitost zvuku nebyla nastavena na 100.
Zvuk
- Opraven problém, kdy rychlé odebrání položky z panelu nástrojů způsobovalo tišší zvuk.
Animace
- Opraven problém, kdy postava přehrávala animaci chůze na pohyblivé mřížce.
Renderování
- Opraven problém, kdy hra neinformovala uživatele o příčině pádu při použití zastaralých grafických ovladačů NVIDIA.
- Řešíme okrajové případy ovládání mřížky založené na cíli
- Výběr barvy bude zahrnut do undo-redo pro malířskou pistoli v budoucí aktualizaci
- Postava nedrží správně zbraň při používání jetpacku
- Po prvním vstupu do kokpitu po spuštění hry může postava nahlížet do kokpitu – toto bude opraveno v nadcházející aktualizaci.
- Ovládání klávesnicí a myší zatím není přizpůsobitelné, ale bude!
- Skupiny a velikosti bloků panelu nástrojů (výběr bloku pomocí klávesy R) jsou dočasným mechanismem a budou přepracovány v nejbližší aktualizaci.
- Jsme si vědomi nekompatibility při spuštění hry Space Engineers 2 na integrovaných grafických procesorech Intel Arc řady A a Core Ultra řady 1 Arc. Spolupracujeme se společností Intel na umožnění hraní a v průběhu vývoje budeme poskytovat příslušné aktualizace.
- Výkon
- Optimalizace výkonu probíhá. Pro verzi Alpha se zaměřujeme na 16x síť červených lodí při 60 FPS na doporučeném hardwaru.
- Automatické ukládání může během hraní způsobit krátké lagy.
- Optimalizace výkonu srážek a ničení lodí probíhá, takže v tuto chvíli nebude hra bez lagů. V následujících aktualizacích ji budeme průběžně vylepšovat.
- Hodnoty PCU na blok se mohou ve srovnání s hrou Space Engineers 1 zdát vyšší, což odráží větší detailnost SE2 a přesnější měření výkonu. Zatímco současný celkový limit PCU je ve VS1 nastaven na 400 000, v budoucích aktualizacích plánujeme tuto hranici zvýšit, jak budeme implementovat plánovaná optimalizační vylepšení.
- Space Engineers 2 Workshop
- Rozhraní modrotisku ve hře – na základě zpětné vazby hráčů budou zavedeny další funkce a vylepšení.
- Zobrazení sbírek Steam Workshopu ve hře je v plánu.
- Obnovování obrazovky modrotisku může být v některých případech pomalé – mělo by být opraveno v příští aktualizaci.
- Vaše vlastněné soukromé předměty nejsou v současné době v prohlížeči herní dílny viditelné.
- Řešíme okrajové případy, kdy opětovné publikování, přejmenování, zobrazení tagů v rozhraní služby Steam a třídění nemusí fungovat tak, jak bylo zamýšleno.
- Vylepšení režimu offline – pracujeme na lepším zpracování situace, kdy je služba Steam offline
.
- Na současném grafickém uživatelském rozhraní (GUI) a displeji HUD (Heads-Up Display) se pracuje. Náš tým upřednostňuje především základní funkce. Jakmile potvrdíme, že všechny funkce fungují, jak mají, vylepšíme vizuální design a celkovou estetiku.
- Některé bloky jsou zatím pouze dekorativní (například Assembler je přítomen, ale nemůže vyrábět komponenty).
- Systém inventáře bude implementován v některé z budoucích aktualizací
- Modely zlomů obdrží v budoucích verzích další vizuální aktualizace.
- Omezená paleta nástroje pro malování je dočasná; budoucí aktualizace budou obsahovat nastavení barev RGB/HSV a vlastní palety.
- Práce na vylepšených zvukových efektech, včetně zvuku jetpacku, pokračují.
- Alpha vychází v angličtině, další lokalizace budou následovat
- Výukové programy budou přidány blíže ke konci vývoje.
Obrázkové kredity:
- Hala od Fisch_the_Hunter
Děkujeme, že nám pomáháte hru vylepšovat!
🛠️ Zpětná vazba a podpora – https://support.keenswh.com/
🗺️ Roadmap: https://2.spaceengineersgame.com/roadmap-2/#current
🛰️ Discord: https://discord.gg/keenswh
📫 Newsletter: https://www.keenswh.com/newsletter
➡️ Připojte se a najděte nás na vámi zvolené platformě: https://www.keenswh.com/connect/
https://steamcommunity.com/games/1133870/announcements/detail/512953841353754357
https://steamcommunity.com/games/1133870/announcements/detail/499444389996659416
https://steamcommunity.com/games/1133870/announcements/detail/512954475614307366