Preloader
Experimental Update v1.0.1.6
0

Ahoj Pionýři!

Ahoj opět všichni, Zde je další patch pro Experimental, dnes tu máme mnohem větší změnu, která vylepšuje naše systémy Foliage, Lightweight, Recipe a Schematics, aby se překonalo několik úzkých míst v síti, které jsme měli v minulosti
Při hraní ve více hráčích a na dedikovaných serverech, jste se mohli dostat do situací, kdy po odstranění velkého množství listoví mohlo dojít k tomu, že se listí přestalo zcela replikovat, což mělo za následek, že listí nebylo interaktivní nebo správně nezmizelo, totéž se mohlo stát se stavebními předměty, jako jsou mimo jiné Základy a Zdi, po postavení mnoha z nich.

Provedli jsme vylepšení, která by měla vést k menšímu zatížení replikačního systému Unreal Engine, což povede k lepšímu zážitku při hře více hráčů, měla by také zmírnit problémy s „Reliable Buffer Overflow“ při připojení k relaci a také řešit další vedlejší problémy, jako je interakce s nabídkou Rozšířená nastavení hry během hry více hráčů, která vás vyhodí z relace
S tímto, by mělo dojít k výraznému zlepšení rychlosti načítání listí a stavebních objektů ve srovnání s tím, když se připojíte k uložení a stavební objekty a listí se objevují a mizí nebo jsou neinteraktivní
Protože změny v Experimentalu mohou mít neočekávané vedlejší účinky, před vyzkoušením si prosím ZÁLOHUJTE SVÉ ÚSPORY
Své uložení najdete v:

Pokud se chcete dozvědět více o této změně a předchozích změnách přidaných do experimentální verze, měli byste se podívat na video, které o nich natočil náš komunitní manažer Mikael.

Pokud chcete rychle získat přístup k experimentální verzi, nejprve ZÁLOHUJTE SVÉ ÚLOŽIŠTĚ a poté:

Poté klikněte pravým tlačítkem myši na hru ve službě Steam > Vlastnosti > Beta > Účast v betaverzi > Vyberte Experimentální.

Pro Epic:
Vyhledejte ve své knihovně her položku „Satisfactory Experimental“, odkud ji můžete nainstalovat.

A než začnete hrát, nezapomeňte si ZÁLOHOVAT ÚLOŽIŠTĚ
Jsme velmi zvědaví na vaše zkušenosti s tímto nejnovějším patchem, takže pokud narazíte na nějaké nové problémy, dejte nám prosím vědět na našich stránkách pro zajištění kvality https://questions.satisfactorygame.com/ Vážíme si všech vašich názorů
A nezapomeňte, že pokud se ukáže, že je pro vás experimentální verze příliš nestabilní, můžete se vždy přepnout zpět na výchozí verzi hry, obnovit uloženou hru a pokračovat ve hře Satisfactory jako obvykle
Brzy se zase uvidíme.

OPTIMALIZACE

  • Hromadná replikace dat
    • Zlepšuje systémy Foliage, Lightweight, Recipe a Schematic ve více hráčích a na dedikovaných serverech.

DEDIKOVANÝ SERVER

  • Hromadná replikace dat
    • Tato změna vyžaduje otevření aktuálního portu TCP (ve výchozím nastavení 7777) nad již otevřeným portem UDP, musíte také přesměrovat stejný port jako herní port (7777 UDP ve výchozím nastavení) +20000 TCP (27777 TCP ve výchozím nastavení)
    • Upozorňujeme, že hodnoty herního portu by neměly být nastaveny na hodnotu větší než 45535, protože v současné době pro to nemáme dostatečně dobré zpracování chyb, ale v budoucnu se na to zaměříme, protože aspekt výběru portů stále dotváříme.

Původní nepřeložená novinka

Štítky:
Vyberte si svou reakci!
Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude nikde zveřejněna.

Chat Icon

Informace o dostupnosti webových stránek Aktualizace 02.05.2025

🔧 Blížíme se do finále!
Spuštění našeho webu je už téměř za rohem. Většina stránek je již přístupná, kromě některých komunitních funkcí – jako jsou uživatelské profily, které zatím mohou vyžadovat přihlášení.

📱 Spustili jsme také oficiální WhatsApp kanál, kde najdete novinky, soutěže a oznámení o důležitých akcích.

⚠️ Web stále ladíme, takže se mohou některé části měnit nebo dočasně mizet. Naším cílem je vše dokončit do konce května.

📝 Registrace zatím není aktivní, ale brzy spustíme předregistrace – první možnost vytvořit si účet před oficiálním startem.

Díky, že jste u toho s námi!
– Tým Gamers Crew