Ahoj Pionýři!
Ahoj opět všichni, Zde je další patch pro Experimental, dnes tu máme mnohem větší změnu, která vylepšuje naše systémy Foliage, Lightweight, Recipe a Schematics, aby se překonalo několik úzkých míst v síti, které jsme měli v minulosti
Při hraní ve více hráčích a na dedikovaných serverech, jste se mohli dostat do situací, kdy po odstranění velkého množství listoví mohlo dojít k tomu, že se listí přestalo zcela replikovat, což mělo za následek, že listí nebylo interaktivní nebo správně nezmizelo, totéž se mohlo stát se stavebními předměty, jako jsou mimo jiné Základy a Zdi, po postavení mnoha z nich.
Provedli jsme vylepšení, která by měla vést k menšímu zatížení replikačního systému Unreal Engine, což povede k lepšímu zážitku při hře více hráčů, měla by také zmírnit problémy s „Reliable Buffer Overflow“ při připojení k relaci a také řešit další vedlejší problémy, jako je interakce s nabídkou Rozšířená nastavení hry během hry více hráčů, která vás vyhodí z relace
S tímto, by mělo dojít k výraznému zlepšení rychlosti načítání listí a stavebních objektů ve srovnání s tím, když se připojíte k uložení a stavební objekty a listí se objevují a mizí nebo jsou neinteraktivní
Protože změny v Experimentalu mohou mít neočekávané vedlejší účinky, před vyzkoušením si prosím ZÁLOHUJTE SVÉ ÚSPORY
Své uložení najdete v:
Pokud se chcete dozvědět více o této změně a předchozích změnách přidaných do experimentální verze, měli byste se podívat na video, které o nich natočil náš komunitní manažer Mikael.
Pokud chcete rychle získat přístup k experimentální verzi, nejprve ZÁLOHUJTE SVÉ ÚLOŽIŠTĚ a poté:
Poté klikněte pravým tlačítkem myši na hru ve službě Steam > Vlastnosti > Beta > Účast v betaverzi > Vyberte Experimentální.
Pro Epic:
Vyhledejte ve své knihovně her položku „Satisfactory Experimental“, odkud ji můžete nainstalovat.
A než začnete hrát, nezapomeňte si ZÁLOHOVAT ÚLOŽIŠTĚ
Jsme velmi zvědaví na vaše zkušenosti s tímto nejnovějším patchem, takže pokud narazíte na nějaké nové problémy, dejte nám prosím vědět na našich stránkách pro zajištění kvality https://questions.satisfactorygame.com/ Vážíme si všech vašich názorů
A nezapomeňte, že pokud se ukáže, že je pro vás experimentální verze příliš nestabilní, můžete se vždy přepnout zpět na výchozí verzi hry, obnovit uloženou hru a pokračovat ve hře Satisfactory jako obvykle
Brzy se zase uvidíme.
OPTIMALIZACE
- Hromadná replikace dat
- Zlepšuje systémy Foliage, Lightweight, Recipe a Schematic ve více hráčích a na dedikovaných serverech.
DEDIKOVANÝ SERVER
- Hromadná replikace dat
- Tato změna vyžaduje otevření aktuálního portu TCP (ve výchozím nastavení 7777) nad již otevřeným portem UDP, musíte také přesměrovat stejný port jako herní port (7777 UDP ve výchozím nastavení) +20000 TCP (27777 TCP ve výchozím nastavení)
- Upozorňujeme, že hodnoty herního portu by neměly být nastaveny na hodnotu větší než 45535, protože v současné době pro to nemáme dostatečně dobré zpracování chyb, ale v budoucnu se na to zaměříme, protože aspekt výběru portů stále dotváříme.