35.1 Nejdůležitější body
Plán údržby v reálném čase
※ Níže uvedené časy se mohou změnit.
-
PC: 9. dubna, 00:00 – 08:30 (UTC)
-
Konzole: 17. dubna, 01:00 – 09:00 (UTC)
Mapová služba
※ Hráči na PC mohou očekávat další rotaci každou středu v 02:00 UTC, hráči na konzolích pak každý čtvrtek v 07:00 UTC.
Plán
Datum zahájení |
PC |
Konzole |
---|---|---|
Týden 1 |
9. dubna |
17. dubna |
2. týden |
16. dubna |
24. dubna |
3. týden |
23. dubna |
1. května |
4. týden |
30. dubna |
8. května |
5. týden |
7. května |
15. května |
Živý server – Normální zápas
Výběr mapy regionů (AS, SEA)
Pevná adresa |
Oblíbená mapa |
atd. (Paramo, Vikendi, Karakin, Deston) |
|||
---|---|---|---|---|---|
Týden 1 | Erangel |
Sanhok |
Miramar |
Rondo |
Vikendi |
2. týden | Erangel |
Sanhok |
Rondo |
Taego |
Karakin |
3. týden | Erangel |
Sanhok |
Taego |
Miramar |
Deston |
4. týden | Erangel |
Sanhok |
Miramar |
Rondo |
Paramo |
5. týden | Erangel |
Sanhok |
Rondo |
Taego |
Vikendi |
Mapa Vybrat regiony – KAKAO
Pevné |
Oblíbená mapa |
atd. (Paramo, Vikendi, Karakin, Deston) |
|||
---|---|---|---|---|---|
Týden 1 | Erangel |
Taego |
Sanhok |
Rondo |
Karakin |
2. týden | Erangel |
Taego |
Sanhok |
Miramar |
Deston |
3. týden | Erangel |
Taego |
Sanhok |
Rondo |
Paramo |
4. týden | Erangel |
Taego |
Sanhok |
Miramar |
Vikendi |
5. týden | Erangel |
Taego |
Sanhok |
Rondo |
Karakin |
Náhodná mapa regionů – NA, SA, EU, RU a konzole
※ Pravděpodobnosti týdenních map jsou následující.
-
Týden 1: Erangel 36%, oblíbené mapy po 18%, atd. mapa 9%
-
2. týden: Erangel 33%, ostatní mapy po 17%
-
3. a 5. týden: Pevné a oblíbené mapy po 22 %, ostatní mapy 11 %.
-
Týden 4: Každá mapa 20%
Pevné | Oblíbená mapa (Taego, Rondo, Vikendi, Miramar) Rotace |
atd. (Deston, Sanhok, Karakin, Paramo) |
|||
---|---|---|---|---|---|
Týden 1 | Erangel |
Rondo |
Vikendi |
Miramar |
Paramo |
2. týden | Erangel |
Vikendi |
Miramar |
Taego |
Deston |
3. týden | Erangel |
Miramar |
Taego |
Rondo |
Karakin |
4. týden | Erangel |
Taego |
Rondo |
Vikendi |
Deston |
5. týden | Erangel |
Rondo |
Vikendi |
Miramar |
Sanhok |
Živý server – Hodnoceno
-
Erangel (25%) / Miramar (25%) / Taego (20%) / Rondo (20%) / Deston (10%)
-
Mapová služba pro Ranked je aktualizována podle jednotlivých sezón.
※ Vezměte prosím na vědomí, že níže popsané funkce a aktualizace mohou být změněny nebo odstraněny kvůli problémům, jako jsou chyby, problémy ve hře a zpětná vazba komunity. Obrázky slouží pouze jako vizuální reference; skutečná hra může vypadat jinak, protože sestavení jsou před vydáním průběžně vyvíjena a vylepšována.
Gunplay
V aktualizaci 35.1 bude implementován nový systém úderů na cíl, který byl dříve představen v laboratořích Gunplay.
Úder na cíl
Na všechny střelné zbraně byla použita nová mechanika úderu na cíl s různými úrovněmi v závislosti na kategorii zbraně.
SR
-
Je použita nejvyšší úroveň cílového úderu.
Brokovnice
-
Používá se vysoká úroveň mířeného úderu.
SMG
-
Používá se vysoká úroveň úderu na cíl, i když o něco nižší než u brokovnic.
-
VSS má stejnou úroveň zaměřovacího úderu jako SMG.
Pušky AR / LMG / DMR
-
Vyznačují se nízkou úrovní zaměřovacího úderu, přičemž 7,62mm munice vykazuje silnější zaměřovací úder než 5,56mm munice.
Ostatní zbraně (ruční zbraně, kuše atd.)
-
Používá se velmi nízká úroveň mířeného úderu.
Různé.
-
Míření úderu se snižuje se vzdáleností.
-
Údernost SMG a brokovnic se výrazně snižuje se vzdáleností. Na 50 metrů mají zbraně SMG podobnou razanci jako pušky AR.
-
U pistolí SR se také snižuje údernost v závislosti na vzdálenosti, ale na střední vzdálenost mají stále silnou údernost.
-
Střely AR a DMR mají nepatrně vyšší základní průbojnost než v současné verzi hry, ale nad 100 metrů se průbojnost snižuje na úroveň srovnatelnou se současnou hrou.
-
Komentář vývojáře: S touto aktualizací se na ostré servery zavádí nový systém úderů na cíl, který byl představen v lednu a březnu v laboratořích Gunplay. Po prvních Gunplay Labs jsme vyhodnotili zpětnou vazbu komunity z různých regionů a provedli několik úprav v Gunplay Labs: Aim Punch 2, abychom snížili nepohodlí při hraní. Po jeho zavedení budeme i nadále pozorně naslouchat vašim názorům, abychom jej v případě potřeby dále zdokonalili. Další podrobnosti o novém systému zaměřovacího úderu a jeho záměrech naleznete v nedávno zveřejněnémdopise vývojářů Gunplay Dev Letter.
Hratelnost
Změny Spawn
※ Následující aktualizace se nevztahují na režim Sandbox.
-
Zipline Gun, Stun Gun a Emergency Cover Flare se nyní budou spawnovat na všech mapách.
-
Omračovací pistole a nouzový krycí světlomet byly přidány také do kategorie Ranked.
-
-
Self-AED se nyní bude spawnovat na všech mapách, ale pouze v sólovém režimu.
-
Odstraněno z režimů Duo a Squad
-
Odstraněno ze speciálních míst spawnu
-
Již nebude k dispozici jako odměna za Rondovu výzvu ve hře.
-
-
Z každého místa spawnu byly odstraněny vysílač s modrým čipem, návnadový granát, past s hroty, termovizní dalekohled 4x a sada Battle Ready Kit.
-
Míra spawnu zbraní Zipline Gun a Zipline Gun Cable byla mírně zvýšena.
-
Do Erangelu byla přidána pevná místa pro spawn nafukovacího člunu, ale celkové množství spawnu zůstává nezměněno.
Zipline Gun
-
Maximální dostřel byl zvýšen přibližně o 50 %.
Omračující zbraň
-
Rychlost výstřelu byla mírně zvýšena.
-
Účinný dostřel byl snížen, takže je obtížnější zasáhnout cíle na větší vzdálenosti.
Nouzová krycí světlice
-
Hmotnost zvýšena z 23 → 27.
Devův komentář: Jedním z našich hlavních cílů pro letošní rok je sjednotit základní herní zážitek v normálních zápasech, hodnoceních a esportech. Abychom toho dosáhli, plánujeme minimalizovat obsahové rozdíly mezi mapami v Normálním zápase a poskytnout ucelenější celkový zážitek z battle royale. V této aktualizaci, která představuje první krok tímto směrem, byly odstraněny některé předměty, které se dříve objevovaly pouze na určitých mapách, zatímco jiné byly upraveny tak, aby se spawnovaly na všech mapách. Kromě toho byly některé z těchto předmětů zavedeny také do hodnocení, aby se zmenšil rozdíl mezi normálním zápasem a hodnocením. Naším cílem je vytvořit plynulejší přechod mezi oběma režimy a celkově konzistentnější herní zážitek. Věříme, že tato změna ulehčí hráčům, kteří si dříve museli pamatovat různá pravidla pro spawnování předmětů na každé mapě. Učení obsahu a plánování strategií by nyní mělo být jednodušší a hráči se budou moci více soustředit na provádění zamýšleného herního stylu. To také otevírá dveře univerzálnějším strategiím a taktikám, které se přizpůsobují mapám a které lze použít v širší škále situací. Pozitivní změny očekáváme také na straně esportu. Castři a pozorovatelé již nebudou muset počítat s předměty specifickými pro danou mapu a diváci budou moci snadněji pochopit, co se ve hře děje, aniž by museli sledovat, které předměty se objevují na kterých mapách. A konečně jsme provedli vylepšení několika málo využívaných předmětů, abychom podpořili rozmanitější využívání herního obsahu. Uvidíme se na bojištích!
Audio
V aktualizaci 35.1 jsme provedli několik úprav zvuku, o které mnoho hráčů již delší dobu žádalo.
-
Zvuk střelných zbraní, které používáte, stejně jako vozidel a letadel, ve kterých se právě nacházíte, byl mírně snížen.
-
Tato změna se týká pouze hráče provádějícího danou akci. Ostatní hráči je budou nadále slyšet v původní hlasitosti.
-
-
Vylepšili jsme také zvuk výbuchu minometu, aby lépe odrážel vzdálenost.
Komentář vývojáře: Tato aktualizace obsahuje vylepšení zvuku, které mnoho hráčů neustále požadovalo. Provedli jsme celkové úpravy zvuku střelných zbraní, které používáte, a také vozidel a letadel, ve kterých se právě nacházíte. Tyto změny byly provedeny s cílem snížit únavu sluchu, která může nastat během dlouhých herních seancí s vysokým nastavením hlasitosti. Aby nedošlo k ovlivnění hraní založeného na zvuku v bojových situacích, byla úprava aplikována pouze na zvuky, které slyší hráč provádějící akce. Zvuky minometů byly navíc aktualizovány tak, aby jasněji odrážely vzdálenost podle místa dopadu, což umožňuje intuitivnější hru založenou na zvuku. Budeme bedlivě sledovat vaši zpětnou vazbu týkající se těchto změn v aktualizaci 35.1, takže se s námi podělte o své názory.
Různé.
-
Efekt zabití u progresivních skinů zbraní, který byl dříve viditelný pouze pro spoluhráče, bude nyní viditelný pro všechny hráče.
Systém odvolání
Systém Recall je nyní k dispozici na všech mapách, včetně map Karakin a Paramo!
-
Na těchto mapách jsou lety Recall dostupné každé 2 minuty a 30 sekund, ale od 5. fáze se již nezobrazují.
-
Platí také pro Vlastní zápas.
Svět
-
Slavnostní přívoz k 8. výročí, mosty a výzdoba byly odstraněny. Ještě jednou děkujeme za všechna srdečná přání k narozeninám!
-
Zajíčkové košíky jsme umístili v Erangelu, Miramaru, Taegu, Destonu, Vikendi a Rondu. Jedná se o košík s dobrotami, který vám doručí speciální králíček z Battlegrounds! Jeho použitím získáte léčivé předměty.
-
Platí pro normální a hodnocené zápasy.
-
Erangel
※ Následující aktualizace se týkají všech režimů.
-
Kostely na Erangelu se dočkaly speciální úpravy.
Síň slávy
-
Erangelova síň slávy byla aktualizována, aby připomínala vítězný tým PGC 2024, The Expendables. Síň slávy obsahuje:
-
Fotografie
-
Trofej
-
Crest
-
Uniforma
-
Rada cti
-
Plakát
-
-
Erangelova síň slávy byla přepracována.
-
Minulé vítězné týmy budou zobrazeny pouze na tabuli cti.
-
Fotografie, trofej a uniforma posledního vítězného týmu budou vystaveny pod tabulí cti.
-
Deston
-
Do Destonu se vrací následující povětrnostní podmínky.
-
(Dynamická) Bouře
-
(Dynamický) Východ slunce
-
(Dynamický) Odstraňování bouřky
-
Arkáda
-
Režim Hot Drop byl odstraněn a v budoucnu se může vrátit jako časově omezený režim.
Týmový deathmatch
-
Ve zprávách o zabití se již nebudou zobrazovat zabití nebo vyřazení provedená spoluhráči.
Hodnocení
Sezóna 35
-
V 35. sezóně byly přidány kůže na hodnocené zbraně pro Lynx AMR jako odměny za úroveň (trvalé).
-
Byly přidány omračující pistole a nouzová krycí světlice.
-
Po údržbě živého serveru bude žebříček resetován.
-
Svou poslední příčku z předchozí sezóny si můžete prohlédnout na stránce Kariéra.
Odměny za 34. sezónu
Níže jsou uvedeny odměny, které obdržíte na základě vaší poslední úrovně z předchozí sezóny.
Úroveň |
Odměny |
---|---|
Bronzová |
Bronzový emblém PUBG ID |
Stříbrný |
Stříbrný emblém PUBG ID |
Zlatý |
Zlatý emblém PUBG ID Skin pro hodnocenou zbraň |
Platinový |
Animovaný platinový emblém PUBG ID Skin pro hodnocenou zbraň Platinová medaile |
Diamantová |
Animovaný diamantový emblém PUBG ID Skin pro hodnocené zbraně Platinová, diamantová medaile |
Mistr |
Animovaný emblém Master PUBG ID Animovaný štítek Master Hodnocený skin zbraně Platinová, diamantová, mistrovská medaile |
Top 500 |
Bonusové odměny pro 500 nejlepších hráčů:
|
-
Skiny na hodnocené zbraně a medaile jsou stálé odměny. Zbytek odměn, které lze získat, je možné použít během jedné sezóny Ranked.
-
Odměny Top 500 jsou udělovány hráčům na úrovni Master Tier a vyšší.
-
Odměny najdete na stránce Inventář/Upravit profil po zahájení 35. sezóny.
-
Po skončení 35. sezóny a údržbě serveru budou všechny odměny kromě skinů na zbraně a medailí zrušeny.
Dílna
Nová funkce: Soutěžící
Představujeme Contender, nový systém vylepšování postavy, který vám umožní vyjádřit svůj jedinečný styl na bojištích! Contender je k dispozici v dílně a veškeré podrobnosti o prvním Contenderovi najdete v oznámení dubnové aktualizace obchodu .
-
Každý uchazeč obsahuje vzhled i oblečení jako sadu. Další funkce se odemykají prostřednictvím vylepšení.
-
Materiály Contender lze s určitou pravděpodobností získat z balíčků Contender Prime, které jsou k dispozici prostřednictvím Archivist’s Chests.
-
Potřebné materiály pro sbírání a vylepšování uchazečů:
-
Soubory záznamů
-
Lze je vyrobit v Dílně – Speciální řemesla pomocí řemeslnických žetonů.
-
Každý soubor záznamů je vázán na konkrétního uchazeče.
-
Soubory záznamů lze znovu použít nebo rozebrat. Při opětovném použití se z nich získá náhodný předmět stejné úrovně, stejně jako z otisků.
-
-
Kredity
-
-
Do dílny byla přidána stránka Soupeři, kde si můžete prohlédnout všechny dostupné soupeře a spravovat je – včetně sbírání, vylepšování a náhledů.
-
Na stránku Přizpůsobení – Postava byla přidána záložka Soupeři, kde si můžete prohlédnout své nasbírané soupeře.
Speciální řemesla
Do řemeslného craftingu byly přidány nové předměty související s Contenderem. Další podrobnosti najdete v oznámení o dubnové aktualizaci obchodu.
Vlastní zápas
Aktualizace 35.1 přináší řadu dlouho očekávaných vylepšení našeho oblíbeného Custom Match!
-
(PC) V lobby Custom Match můžete nyní používat textový chat.
-
K dispozici jsou dva chatovací kanály: Vlastní zápas a týmový. Do kanálu Custom Match se dostanete zadáním nových příkazů /cm nebo /custom.
-
-
Do spodní části obrazovky lobby bylo přidáno tlačítko Systémová nabídka.
-
Lobby nyní zůstanou zachovány i po skončení zápasu.
-
V nastavení zápasu můžete nyní změnit mapu i po vytvoření lobby.
-
Platí pro režimy Custom Match – Normal, Esports, Intense Battle Royale a Hot Drop.
-
Změnou mapy se všechna nastavení obnoví na výchozí hodnoty nově vybrané mapy.
-
-
V části Nastavení zápasu – Základní – Nastavení hry bylo přidáno nastavení „Doba čekání na zahájení zápasu“, které umožňuje upravit dobu čekání před zahájením zápasu.
-
V části Nastavení zápasu – Pravidla – Modrá zóna byla přidána možnost „Aktivace modré zóny“.
-
Tato možnost je dostupná pouze pro hráče s oprávněním Partner nebo Clan Master.
-
Pokud při deaktivaci modré zóny nedojde k ukončení zápasu, zápas se po určité době automaticky ukončí.
-
-
V části Nastavení zápasu – Pravidla – Hra byla přidána dvě nová nastavení týkající se umělé inteligence.
-
Tato nastavení umožňují povolit umělou inteligenci a upravit její poškození.
-
K dispozici pouze v režimu Vlastní zápas – Normální režim.
-
Tyto možnosti jsou dostupné pouze hráčům s oprávněním Partner nebo Clan Master.
-
Nastavení poškození AI se nevztahuje na házecí předměty.
-
Když je přidána AI, boti zaplní lobby až do maximálního počtu hráčů, ale nebudou umístěni do stejného týmu jako hráči.
-
Zápasy nyní mohou začít i v případě, že je přidán pouze jeden tým, když je přidána umělá inteligence.
-
Zápasy budou pokračovat, i když zůstanou pouze boti.
-
-
Maximální počet hráčů byl zvýšen na 100 ve všech režimech kromě Team Deathmatch a Arény 1v1.
-
(Konzole) Kvůli problémům s výkonem byl maximální počet hráčů v režimu Hot Drop snížen ze 100 na 32.
-
-
Po skončení zápasu se nyní všem hráčům zobrazí obrazovka s výsledky zápasu.
-
Platí pro režimy Custom Match – Normal, Esports a Intense Battle Royale.
-
-
Z karty Spawn byly odstraněny pasti Spike Trap, Decoy Grenade a Blue Chip Transmitter.
-
Předvolby nastavení zápasu uložené před rokem 2020 již nelze načíst.
Komentář vývojáře: Změny se chystají i ve vašem oblíbeném režimu Custom Match! Jak jsme se zmínili v oznámení plánu na rok 2025, letos plánujeme řadu vylepšení, aby byl režim Custom Match přístupnější a zábavnější pro širší okruh hráčů. V aktualizaci 35.1 zavádíme několik vylepšení kvality života, aby byla správa Custom Match intuitivnější a pohodlnější. Toto je pouze začátek – další vylepšení budou postupně zaváděna v dalších aktualizacích. Mezitím prozkoumejte nová nastavení představená tento měsíc a vytvořte si zážitky ze zápasů, které přesahují rámec toho, co jste viděli v normálním zápase!
Tréninkový režim
-
Ozdoby Síně slávy byly odstraněny.
Průkaz pro přeživší
Pro aktualizaci 35.1 je připraven zcela nový Survivor Pass. Další podrobnosti si přečtěte v oznámení dubnové aktualizace obchodu!
Medaile za mistrovství
-
Bylo přidáno osm nových medailí Combat, Survival, Commemoration a Battle Royale, které lze získat během hraní.
UX/UI
-
Byl snížen jas zpráv o zabití, které se zobrazují ve spodní části obrazovky při zabití nebo sražení spoluhráči.
-
S přepracováním obchodu a dílny byly aktualizovány a vylepšeny související prvky uživatelského rozhraní a texty.
Výkon
-
Optimalizace mapy Sanhok pro zlepšení průměrné snímkové frekvence a snížení zadrhávání.
-
Vylepšeny problémy se zasekáváním, ke kterým docházelo, když se hráči nacházeli v blízkosti zničených budov nebo zničených budov v Sanhoku.
Opravy chyb
Hratelnost
-
Opraven problém, kdy se při otevření inventáře hráče nezobrazovaly předměty mimo oblast inventáře sledovaného hráče.
-
Opraven problém, při kterém se nesprávně přehrával zvuk nouzového vyzvednutí letadla.
-
Opraven problém, kdy se pozorovatel odpojil několik minut po smrti medvěda při pozorování zápasu na Vikendi.
-
Opraven problém, při kterém se levé a pravé kolo Blancu při brzdění abnormálně otáčelo.
Svět
-
Opraveny kolize, textury, výkon a některé další obecné problémy s Karakinem.
UX/UI
-
Opraveny chyby řádkování v některých prvcích uživatelského rozhraní souvisejících s interakcí v korejském jazykovém nastavení.
-
Opraven problém, kdy se ve zprávách o zabití nezobrazovaly ikony úrovně mistrovství u vrhacích nebo různých zbraní.
-
Opraven problém, kdy se v nastavení ruštiny abnormálně zobrazovala zpráva o opětovném připojení ke klanu.
-
(PC) Opraven problém, kdy je chatovací kanál klanu viditelný, i když nejste členem klanu.
-
(PC) Opraven problém, kdy se po kliknutí na tlačítko „Přidat G-COIN“ při vypnutém překryvu služby Steam nezobrazí vyskakovací okno s chybou.
Předměty a skiny
※ Problém s ořezáváním: Grafika, která se zobrazuje mimo viditelnou část obrázku/objektu.
-
Opraven problém, kdy se textury zobrazovaly abnormálně, když mužská postava nosila Cerberovy boty.
-
Opraven problém, kdy část oblečení zprůhlední, když ženská postava nosí šortky Baby It’s Cold Outside s určitými svršky.
-
Opraven problém, kdy při nošení bojových brýlí NieR:Automata s určitými mikinami chybí zadní část.
-
Opraven problém, kdy chybí náhrdelník, když ženská postava nosí Krvavé tílko (bílé).
-
Opraven problém, kdy kapuce Kožené mikiny s kapucí (Bílá) zmizí, když je spuštěna určitými kombinacemi předmětů.
-
(PC) Opraven problém, kdy při použití emotu Hod kostkou v některých skinech v hale nebylo jasně viditelné číslo na tabletu.