Preloader
42.7.0 UNSTABLE Released
0
Jak se přihlásím k odběru betaverze Unstable?

]
NOVÉ
– Několik nových craftovaných oděvů. Hráči mohou používat zvířecí kůže; kožené proužky; džínové proužky; hadry; pytle na odpadky a plachty k výrobě různých oděvů nízké úrovně pro přežití/užitečnost/ochranu důstojnosti.
– Přidány předměty a recepty na helmy na motorku s hroty a fotbalové nárameníky.
– Přidán craftRecept na rozdělení celých fotbalových nárameníků na jednotlivé levé a pravé nárameníky.
– Přidány nové oděvní předměty k některým vhodným zombie outfitům.
– Přidán předmět a craftRecept na skleněnou část lucerny.
– Přidán kovářský craftRecept na výrobu hurikánové lucerny.
– Přidána vozidla StepVan a Van pro krejčovské podniky; ty zatím nemají definovaný loot spawn, ale mají sloužit jako příležitost pro spawn velkých látkových rolí.
– Přidány nové zvuky pro řeznické akce
– Více letáků z továrny na letáky
– Přidány předměty a recepty na jednoduché klobouky z kůže, roucha a peněženky.
– Přidáno zvýraznění při najetí myší do uživatelského rozhraní stavebnictví a řemeslnictví.
– Umožněno kliknutím kamkoli do vstupní položky v uživatelském rozhraní řemeslnictví přepnout panel přísad.
– Upravena pozice ikon oblíbených položek na panelu řemesel (nyní se více podobá inventáři)
– Ukazatel množství tekutin se nyní aktualizuje postupněji v kontextových nabídkách Výplň
– Změněn vzhled ukazatelů průběhu inventáře a okna kořisti tak, aby odpovídal vzhledu ukazatelů průběhu nápovědy.
– „Can Research Craft Recipe“ se zobrazuje v tooltipech u předmětů mimo hráčův inventář a v případě, že je příliš velká tma na to, aby bylo možné předmět prozkoumat.
– Možnost kontextové nabídky „Research Craft“ se zobrazuje v případě, že je příliš velká tma na to, aby bylo možné akci provést. Volba je v tomto případě vypnuta a zobrazí se nápověda „Vyžaduje světlo.“.
– Sražené/omráčené zednářky mají nyní pohyb na hrudi, aby hráč poznal, že jsou stále aktivní
– Přidána možnost „Odhodit“ pravým tlačítkem myši pro všechny pohyblivé předměty. Přetahování předmětů do okna inventáře podlahového kontejneru nyní také funguje jako u jiných kontejnerů.
– Přidány craftové balíčky rámů, malé a velké
– Přidány předměty a recepty na kožené a kožené zástěry a plachtovou truhlu.
– Přidány předměty rekvizitářské knihy.
– Přidán craftový recept a zásobník receptů na výrobu prázdných identifikačních karet. (Toto je čistě RP záležitost bez jakéhokoli mechanického účelu. Lupiči začínají hru se znalostí tohoto receptu.)
– Aktualizována grafika překryvu mechaniky reklamního traileru.
– Přidány předměty a recept na Twine Shoes.
– Aktualizace QOL pro farmaření při použití ovladače
-kombinace režimů farmaření na myši a joypadu pro použití stejných metod.
-Farmářství s ovladačem nyní zůstává ve zvoleném režimu při sklizni, zalévání, kontrole informací o rostlinách atd.
-Opraveny problémy s možnostmi podnabídek, které zůstávaly otevřené, když byly vybrány.
-Doplněna nápověda k farmářství následující kurzor farmářství při použití ovladače.
-přidány nápovědy tlačítek a spouštěčů k farmářskému kurzoru.
-přidán farmářský kurzor „Odstranit“ pro odstraňování více rostlin lopatou pomocí gamepadu nebo myši.
-přidány farmářské kurzory pro léčení více mšic, plísní, slimáků, škůdců pomocí joypadu nebo myši.
– Přidán craftRecept na výrobu zlatých a stříbrných mincí ze zlatých a stříbrných plechů.
– Přidán předmět Tuxedo-Print Tshirt.
– Přidány nové položky oblečení k některým vhodným zombie oblečením.
– Ocelové kusy lze tavit z ocelových předmětů; železné kusy lze tavit ze železných předmětů. To, zda je předmět železný nebo ocelový, je libovolné, ale ocelových předmětů je dost na to, aby jich bylo dost na tavení.
– Některé, vyšší úrovně, craftRecepty typu Blade vyžadují výslovně Steel a ne Iron.
– Nové zvuky pro Chainlink Fence Destruction, resting on floor, butchering
– Obnovena entita Dome Kiln workstation; lze ji použít k výrobě koksu z Charcoal, stejně jako k výrobě dřevěného uhlí. Koks lze použít místo dřevěného uhlí pro mnoho řemesel a je také nezbytný pro výrobu oceli ze železa.
– Přidány řemeslné recepty na výrobu ocelových kusů ze železných předmětů a koksu pomocí pokročilé pece.
– Přidáno zpracování železné a měděné rudy na příslušné kovy pro kovářství, především pro jiné než výchozí herní režimy
– Přidáno několik dalších receptů na pálení dřevěného uhlí pomocí předmětů různých velikostí, což umožňuje omezené smíšené vstupy pomocí předmětů stejné velikosti.
– Přidán nový krejčovský magazín „Středověké selské oděvy“ a přesunuty do něj některé recepty z krejčovského magazínu1.
– Přidán magazín Punkové módy, který učí recepty na šaty z pytle na odpadky a tílko.
– Přidána akční animace míchání tekutin
– Modely nezabarvené zbraně, jako jsou otevřené deštníky, jsou nyní při vybavení zabarveny a naplněné nádoby na tekutiny, jako jsou hrnky nebo vědra, nyní používají své naplněné modely pro časované akce.
– Uživatelské rozhraní letáku je nyní vycentrováno na obrazovku.
– Nové předměty:
– Přidáno tlačítko pro přepínání zobrazení odhalených míst brožury a letáku na herní mapě.
– Přidány řemeslné recepty na výrobu malých sad pilníků a malých sad kovotepeckých razidel a dlát.
– Ui zóny zvířat zobrazuje zvířata uvnitř chatrčí. Použití tlačítka „Info“ u zvířete v boudě vede k tomu, že hráč přejde k boudě a v případě potřeby otevře příslušné dveře.
– Přidán recept na zkrácení rukávů košile.
– Benzín se nyní odpařuje z otevřených nádob.
BALANCE
– Několik krejčovských receptů nyní vyžaduje, aby nůžky nebyly tupé, a také bude mít šanci snížit jejich ostrost.
– Snížena četnost mrtvol a odpadkových dlaždic rozesetých mimo zdemolované budovy.
– Postavy, které začínají hru s rysem Řemeslník, který uděluje úrovně ve Sklářství a Hrnčířství, budou znát všechny aktuálně naučitelné Sklářské řemeslné recepty.
– Malé ocelové pláty lze vedle plechovek použít k výrobě improvizovaných svítilen a luceren.
– Postavy s příslušným povoláním nebo rysem začnou umět vyrábět Guacamole, které se lze naučit také z časopisu o vaření nebo z předmětu Vystřihovánky/karty receptů.
– Mývaly lze nyní chytit živé do pastí.
– Sníženy postihy za bojovou rychlost a rychlost běhu při nošení hrudní výzbroje, protože irl jsou mnohem méně zatěžující než popruhy.
– Vyváženo několik hřebíkovaných a lomených zbraní.
– Velmi lehké vylepšení krátkých netopýřích zbraní obecně.
– Šaty z pytlů na odpadky a tílka nyní vyžadují znalost receptu na výrobu.
– Recept na kování víček na sklenice nyní používá malé ocelové pláty a vyrobí 5 víček na sklenice.
– Přebalancování kovářského řemeslaRecepty na Hlavice nástrojů, Kovoobráběcí razidla, Hlavice kovářských kladiv a Kleště vyžadují dovednost Kovářství 1 místo 4; to umožňuje postavám, které se v kovářství zdokonalily z 0 na 1 a mají recepty na výrobu nejjednodušších kovářských nástrojů pro další výrobu.
– Změněn požadavek na úroveň dovednosti kování hřebíků ze 3 na 1.
– Snížena hmotnost zbraní Pilová sekera a Pilová sekera.
– Mírné zvýšení požadavků na automatické učení řemeslných receptů řezbářství a kovářství.
– Přebalancovány některé kovářské recepty typu Blade.
– Několik receptů na kování a řezání různých velikostí kovových kusů používaných v kovářství bylo konsolidováno tak, aby zvládaly jak železo, tak ocel, stejně jako některé další konsolidace pro půlení předmětů.
– Tyto recepty, pokud zahrnují kovářskou kovárnu, také poskytnou mírné množství kovářských XP.
– Několik řemesel pro výrobu zbraní a hlavic nástrojů vyšších úrovní vyžaduje ocel a hlavice zbraní nebo nástrojů lze přetavit na ocel.
– Znovu vyváženo některé řemeslo pro výrobu zbraní a hlavic nástrojů.
– V rámci obecného vyvážení seker pro řemesla snížena hmotnost předmětů pro výrobu seker ze 2 na 1,5.
– Některé předměty nyní budou vyžadovat odstranění hlavic, než je bude možné přetavit na železo nebo ocel.
– Pro přehlednost změněn zobrazovaný název některých kovaných předmětů.
– Mnoho dalších předmětů lze přetavit na železo nebo ocel; u některých dalších předmětů byly upraveny jejich tavicí vlastnosti.
– Přidán craftRecept na výrobu řemeslného dřevěného uhlí z velkých větví.
– Přidán craftRecept na výrobu železných kusů z různých malých železných předmětů a také na výrobu ocelových kusů z různých malých ocelových předmětů.
– Obnovena řemesla pro výrobu a používání forem na odlévání železných a ocelových prutů a ingotů.
– V příběhu o Grouchově domě se nyní v 50 % případů objeví skupiny zombíků s maskou Groucha s brýlemi, kteří mají na sobě místo obleků trička s potiskem smokingu.
– Přidáno oblečení zombie „YoungCowpoke“ pro město na Divokém západě; jedná se o zombie s oblečením Young, která navíc nosí plastový barevný kovbojský klobouk.
OPRAVY
– Opraveno odečítání světla tmavších čtverců od světlejších pomocí maximální hodnoty světla v každém vrcholu. To má opravit tmavší exteriéry okenních rámů, když vnitřní čtverec nebyl vidět.
– Opraveno schéma s více náhodně vybranými recepty, které při každém načtení předmětu dostalo nový náhodný seznam receptů.
– Opraveny problémy s interakcí craftRecipe a buildMenu při použití kladiv a degradace nástrojů
– Opravena velikost hliněných modelů
– Opraven nesprávný model zbraně pro kratší předmět palcát s kamennou hlavicí.
– Opraveny problémy s craftovanými zástěrami jejich přesunutím do vlastního souboru.
– Opraven chybějící inputFlag DontRecordInput u všech vstupů buildMenu craftRecipe, které používají BlowTorch nebo WeldingRods.
– Opraveny briefy, které používají hrubou texturu patchwork, dokud neimplementujeme další textury.
– Opravena chyba se vstupy pro recept pila netopýr.
– Opraven recept zubní kartáček kudla, který spotřebovává nástroje.
– Opraveny některé recepty improvizovaných zbraní, které nevyžadují matice a šrouby, přestože je mají na modelu a vyžadují klíč k výrobě.
– Opraven mssing mode:destroy na vstupech pro několik craftReceptů typu scrapping, aby se předešlo problémům s klonováním nádob s tekutinami.
– Opraven nesprávný výpočet zdraví tesařských objektů na základě úrovně dovedností.
– Opraveno možné vytváření tesařských objektů s nulovým zdravím při zapnutém build cheatu.
– Opraveno několik kovářských craftRecipes, které nepoškozovaly nástroje používané v craftRecipes
– Opraveny problémy se zobrazováním tooltipů v uživatelském rozhraní stavby a craftingu.
– Opravena chybějící vlastnost BlockRain u spritů roofs_shallow_01.
– Opraveno mizení obkladů po opětovném načtení uložení.
– Opraveno zvedání grilů/BBQ/Mannequins/Old Stoves s předměty uvnitř.
– Opraveno rozplácnutí palačinky (dvojité salto zombie) při sražení tlačením nebo rozdrcení kovovými ploty.
– Opraveno příliš rychlé ohýbání plotů při vysokém počtu zombie. Odstraněno škálování poškození podle počtu zombíků.
– Opraveno příliš rychlé zhroucení plotů od lezoucích zombíků. Poškození je nyní 0-1 za událost lezení (sníženo z 1-5).
– Opraveny problémy s odstraňováním propanbutanových nádrží z grilů
– Opraveny problémy s doplňováním hořáku Blow Torch
– Opraveno, že hráč nemohl současně „Chodit k“ a „Křičet“ nebo používat emoty.
– Opraveno, že automaticky generované rohové sloupy nebylo možné omítnout nebo natřít.
– Opraveno, že omítnuté stěny nebylo možné omítnout vícekrát.
– Opraveno, že hráči nemohli přeskočit nízké ploty pomocí tlačítka ovladače.
– Opraveny chybějící hloubkové textury pro plot_poškozený_03.
– Opravena nesprávná póza pro mrtvoly zvířat odstraněné z řeznických háků.
– Opraveno, že u zvířat s řeznickými háky funguje radiální nabídka zvířat.
– Opraveno přehrávání nesprávného zvuku funkce AddWater to FeedingTrough
– Opravena chyba při projíždění kolem některých lokací
– Opraveno zobrazování nesprávné hmotnosti nádob s tekutinami při jejich umístění
– Opraveno procházení hladových zvířat branami a dveřmi
– Opraveno, že dřevěné sekery se procedurálně nelámou a vytvářejí oddělenou hlavu a zlomenou násadu, stejně jako ostatní předměty seker.
– Opraveno příliš časté aktualizování celkového počtu položek v inventáři.
– Opraveny chybějící hodnoty nepohodlí u oblečení z odpadků, plachty a pytloviny.
– Opravena chyba při stavění stěn na dlaždicích, které hoří.
– Opraveny některé problémy se zónou zvířat ve stodolách.
– Opravena nemožnost postavit dřevěný sloup na jihu a západě nad zemí.
– Opravena nemožnost postavit některé dveře bez podlahy pod nimi.
– Opraveno, že kovové stěny neměly základní zdraví.
– Opraveno, že kovaná kuličková kladiva byla rychlejší než normální.
– Opravena chyba při čtení anotované mapy na ovladači
– Opraveno, že se při umisťování symbolů do mapy kořisti nezobrazoval aktuálně vybraný symbol.
– Opraven vzhled výzev ovladače v ui mapy kořisti, který neodpovídal vzhledu na mapě ve hře.
– Opraveno zasekávání vyhledávání cesty hráče u některých typů postavených objektů.
– Opravena nemožnost hráče umístit odsavače par nad průmyslová kamna.
– Opravena chybějící možnost vyzvednutí nábytku u velkých rohových nástěnných polic.
– Opravena nemožnost hráče přibít více než jedno plechové lano v rámci jedné dlaždice.
– Opraveno mnohem rychlejší vyčerpání výdrže, když se postava pokusí otevřít okno při rychlém pohybu vpřed.
– Opraveno přeškálování uživatelského rozhraní sběrače deště
– Opraveno, že zvuky dopadu více kulek z brokovnice se nepřehrávaly jako jedna zvuková událost
– Opraveno, že kovaná kuličková kladiva byla rychlejší než normální.
– Opraven chybějící překladový řetězec pro řemeslný recept Vyřezávání dřevěného rýče.
– Opraveno několik vstupů kovářského řemeslného receptu, u kterých nebyla šance na opotřebení nástrojů, jako jsou Whetstones, Pilníky, Punčochy a Kleště.
– Opravena akce ISTakeWaterAction.lua při házení
– Opraveny chyby při farmaření na ovladači.
– Opraveny volné vlastnosti s nastavenými vzájemně se vylučujícími vlastnostmi, které nevracely své odebrané vlastnosti zpět do seznamu.
– Opraveno prorážení hráčem postavených objektů skrz zdi.
– Opraveny drobné problémy s detekcí překážek ve zdi/okně/dveřích při útoku na postavené objekty.
– Opraveno, že hráči nemohli zrušit akce nafouknutí a vyfouknutí pneumatiky auta tím, že se vzdálí.
– Opravena kontrola barikád na objektech, které se nedají zabarikádovat, například na zábradlí.
– Opraveny některé další problémy s vlastnostmi, které mají volné vlastnosti, které se vzájemně vylučují.
– Opraveno pozadí tooltipu ukazatele průběhu, které bylo široké 1 pixel.
– Opravena nemožnost rozebrat dveře z obou stran.
– Opraveny nepřiřazené hloubkové textury u některých otevřených spritů záclon ve fixtures_windows_curtains_02.
– Opraveno prorážení objektů postavených hráčem skrz zdi diagonálně.
– Opraveno zasekávání nabídky možností farmářské vody na obrazovce při zrušení výběru v režimu joypadu.
– Opraven překlep v akci onShovel.
– Opravena časovaná akce pick-up ground cover, která neověřovala, zda je objekt stále ve čtverci.
– Opraveny problémy kolem automatického přenášení předmětů na sedadlech vozidel. Při přepínání sedadel vozidla, pokud je kufr aktuálně přístupný hráči, budou předměty na cílovém sedadle umístěny nejprve do kufru a teprve poté na ostatní sedadla. (tj. dodávky, zadní sedadla hatchbacků)
– Opravena duplicitní definice položky skriptu Mov_Brazier.
– Opraveno, že některé neony nehučely
– Opraveno, že animace konce obouručních „těžkých“ zbraní neměla kolizi při strkání
– Opraveno, že pastičky na myši plavaly v úrovni kolen.
– Opravena chyba při kontrole pastiček na myši, kterým chybělo pole animalAliveHour. Přidáno ukládání pole animalAliveHour do pastí.
– Opraveno, že stisknutí Y/Triangle na gamepadu způsobovalo chybu v nabídce pauzy.
– Opraveno, že předměty pokrývající zem nebylo možné spolehlivě sebrat pomocí ovladače.
– Opraveno, že překryvy aktivních světel se při zapnutí světel nezobrazovaly vždy okamžitě.
– Opraveno volání ISEmptyGraves:new() ISBaseTimedAction:new() místo ISBuildingObject:new().
– Opraveno předávání chybného argumentu funkce ISRestAction.complete() funkci sendServerCommand().
– Opraveno plánování cest „pěšky k“ přes zapálené ohně.
– Opravena chyba, která mohla nastat při použití předmětu k zapálení ohně v době, kdy je spotřebováván.
– Opraveno, že nebylo možné ručně pít vodu z předmětu, pokud má postava dobře živenou náladu.
– Opraveno IsoStove::update() nyní deaktivuje pouze mikrovlnné trouby, pokud je časovač nastavení nastaven na nulu
– Opraveno IsoStove::setActivated() nyní nastavuje secondsTimer na nulu, čímž se aktualizuje překryv časovače nastavení
– Opraveno „Possible Items“ rozšiřující uživatelské rozhraní pracovní stanice za konec obrazovky při postupném zavírání/otevírání
– Opravena lebka mývala na podlaze, která byla škálována pro ostrov King Konga
– Opravena cesta textury pro svatební závoj a balaklavu na zemi
– Opraveny náušnice ptačí lebky, které neměly model na zemi
– Opraveno nové kamuflážní líčení přidáním nového, místo odstranění duplikátu
– Opravena nemožnost interakce s některými vanami.
– Opravena možnost olovnice, která se u van nezobrazovala vždy.
– Opraveno, že postava získala vlastnost bylinkář při každém přečtení časopisu.
– Opraveno nefungování visacích zámků. Do komponent SpriteConfigScript byl přidán boolean canBePadlocked, který byl nastaven jako true u skriptů entit/nábytku, kde to dávalo smysl.
– Opravena vždy se zobrazující uvítací zpráva, takže se nyní při ukládání zobrazuje pouze jednou.
– Opraveny chyby s addCombatMuscleStrain v IsoGameCharacter a předmětech, které nejsou zbraněmi.
– Opraveno chybné gizmo „scale“ používané v různých 3D editorech.
– Opravena nemožnost seškrábat objekty IsoObjectType.wall z obou stran.
– Opraveno oříznutí při přesunu modelu BakingTray nad zemí na krátkou vzdálenost.
– Opraveno nevypočítávání zastřešených ploch v zónách označení zvířat.
– Opraveno kliknutí na tlačítko Reload v ui zóny označení zvířat, které někdy způsobovalo hlášení nesprávného počtu zvířat.
– Opraveno, že se příběhy v zóně Ranch ne vždy hned spawnovaly v závislosti na pořadí načítání dílků.
– Opraveno, že se ne vždy zobrazovaly překryvy krmítek s jídlem a vodou.
– Opraveny chybné názvy klíčů budov v zónách, které nemají definované názvy klíčů nebo definované výjimky.
– Opraven chybějící řetězec názvu klíče pro Coalfield.
– Opraven chybějící řetězec názvu receptu pro CrushOre.
– Opraveny chybějící modely HeadSack, ChestRig a Belly Button Jewellery ground
– Opraveno ISInventoryPaneContextMenu.getContainers() z vracení null, když je blízký kontejner uzamčen
– Opraveny chybějící vlastnosti StaticModel a FillSound u varianty junk empty pop can
– Opraveno možné zobrazení 3D předmětů ve špatné velikosti, když dva předměty sdílejí model s různými měřítky.
– Opraveno prodlužování nabídek plavidel při zavření s otevřenými „možnými položkami“ v kategorii oblíbených, bez oblíbených receptů.
– Opraveno používání min. hodnoty poloměru vidění zombie místo max. hodnoty pro postih.
– Opravena výjimka IOB při volání updateFBORenderChunk s playerIndex -1 a zapnutým FBO.
– Opraveno zneužití s „mostem s kouzelným kobercem“.
– Opraveny problémy s afinitami spritu související s novými biomy, které měly příliš mnoho afinit spritu.
Tech
– Přidáno ověření receptů, že se je lze naučit. (ScriptManager.VerifyAllCraftRecipesAreLearnable) Spustí se při prvním načtení světa, když je Core.bDebug true. Recepty s problémy budou vypsány do logu.
– Opravena další hromada roztroušených globálních proměnných.
– x,y,i,j,k,o,objectType,player,playerObj,button,width,height,null,object,objects,self,item,items,vName,scriptItem,maxHeight,text,scrapItem,option jsou opraveny odkazy i hodnoty.
-doplněno FIXME: komentáře, u kterých nebylo možné podle kontextu určit správné hodnoty, na které se má odkazovat.
-Některé z těchto hodnot byly nahrazeny „nil“ nebo odstraněny tam, kde se jednalo o poslední argument ve volání funkce nebo metody, který byl zjevně kopírován.
-V ISButton.lua nahrazeno „y“ za self.y a nechal poznámku pro případ, že by to něco rozbilo.
-Dodal hodnotu playerObj do volání metody/funkce, takže už nevolá globál.
-opravil další globály. output,test,bullets,bed,b,p,s,v,obj,hotkey,element,str,selected,action,input,uses,delta.
– Odstraněno nadbytečné obsazování, zjednodušena logika, explicitní dlouhé hodnoty, vylepšena kontrola přístupu
– Spuštění chunk HotSave při stavbě/zničení/chytání nebo umístění objektu do světa
– Spuštění ukládání inventáře hráče po dokončení chunk hotsaves, aby se zabránilo duplicitním exploitům způsobeným prodlevou mezi ukládáním chunků a hráče.

Původní nepřeložená novinka

Štítky:
Vyberte si svou reakci!
Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude nikde zveřejněna.

Chat Icon

Informace o dostupnosti webových stránek Aktualizace 02.05.2025

🔧 Blížíme se do finále!
Spuštění našeho webu je už téměř za rohem. Většina stránek je již přístupná, kromě některých komunitních funkcí – jako jsou uživatelské profily, které zatím mohou vyžadovat přihlášení.

📱 Spustili jsme také oficiální WhatsApp kanál, kde najdete novinky, soutěže a oznámení o důležitých akcích.

⚠️ Web stále ladíme, takže se mohou některé části měnit nebo dočasně mizet. Naším cílem je vše dokončit do konce května.

📝 Registrace zatím není aktivní, ale brzy spustíme předregistrace – první možnost vytvořit si účet před oficiálním startem.

Díky, že jste u toho s námi!
– Tým Gamers Crew