Preloader
Eterra Monthly: April. 2025 Edition
0

Dobrý den, cestovatelé,
Vítejte v měsíčníku Eterra: Dubnové vydání! Měsíc duben byl pro Last Epoch obrovským skokem vpřed. Po devítiměsíčním čekání mohli cestovatelé po celém světě konečně spustit patch 1.2 Season 2: Tombs of the Erased! Díky novým přátelům, výzvám, dovednostem, frakcím, výbavě, ozvěnám a mnohému dalšímu jsme si v dubnu měli o čem povídat. Pojďme se tedy ponořit a podívat se, jak se věci ve světě Eterry vyvíjejí.

Přehled záplat

Patch 1.2 Tombs of the Erased byl úvodním patchem pro druhou sezónu Last Epoch. Cestovatelé se hrnuli na servery v obrovské podpoře. Ačkoli je toho příliš mnoho na to, aby se o tom dalo mluvit v tomto jediném blogu, projdeme si některé velké věci, které nám 2. sezóna přinesla. Všechny další šťavnaté detaily najdete ve více než 100stránkových poznámkách k záplatám nebo v příspěvcích na blogu Hype Week 1, 2, 3 a 4.

Tkanina

*“Raduj se, poutníku! Připravili jsme pro tebe hedvábnou hrobku. Utkanou ze zlatých nití, které ani ty nedokážeš přetrhnout. „* Tuto větu nám Masque sdělil před více než měsícem při odhalení traileru k druhé sezóně. Je to dost na to, aby vám naskočila husí kůže, a hochu, Tkáč to splnil! Tkadlec je nejnovější frakce Endgame, ke které se mohou cestovatelé připojit po dokončení své první hrobky nebo hřbitova v Monolitu osudu. Poté se Cestovatelé dostanou na nový ostrov Monolitu s názvem Hedvábný přístav. Na tomto ostrově si Cestovatelé budou moci promluvit s Maskou a utratit jantar z paměti, aby mohli postupovat po hodnostech ve frakci.
Jak budou Cestovatelé získávat hodnosti a plnit úkoly, budou získávat body Tkalcovského stromu, které mohou utratit ve stromu Tkalcovské frakce, což jim umožní manipulovat s jejich mapou Ozvěny. Cestovatelé mohou také navštívit Tkalcovský oltář uvnitř hřbitovů a vložit Tkalcovské ozvěny do své mapy ozvěn, aby mohli plnit nové a vzrušující výzvy.

Heartseeker

Chtěli jste někdy zničit hordy nepřátel jediným šípem? Chtěli jste někdy soupeřit s Legolasem a zároveň šetřit šípy? Chtěli jste někdy dělat obě tyto věci a pískat si při tom nesouhlasnou melodii? Nyní můžete. Heartseeker je nejnovější dovednost v arzenálu dovedností Marksman a odemyká se za 30 pasivních bodů ve stromu pasivních dovedností Marksman.
Heartseeker, který vystřeluje projektily na dálku se schopností opakovaně se vracet na stejný cíl, je velmi schopný v sestavách ve stylu Hit i DoT srazit cíle s vysokým počtem zdraví na kolena. S Heartseekerem najdete v Last Epoch novou mechaniku: Recurve Chance.

Přepracování Sentinelu

Ačkoli Volatile Reversal může být středem pozornosti Sentinel Rework, v této aktualizaci je pro třídu připravena celá řada dalších změn jak v dovednostech, tak v pasivech. Vzhledem k tomu, že se jedná o významné přepracování třídy a jejích následných mistrovství, doporučujeme vám, abyste se podívali na všechny podrobnosti ve výše odkazovaných poznámkách k záplatám a příspěvku na blogu Hype Week č. 2.

Zavedení opravy

Druhá sezóna zatím přišla s 8 opravami a záplatami, což z ní činí naše dosud největší vylepšení hry! Pojďme se podívat, co se od spuštění 2. sezóny změnilo.
1.2.0.1

  • Opraveny problémy s výkonem související s filtry kořisti a souvisejícími prvky uživatelského rozhraní.
  • Opraveno nezapočítávání ozvěn jako neúspěšných v některých případech
  • Opraveno neslučování klíčů ze sezónních schránek do starších schránek
  • Opraveno, že ozvěny nesnižují odměny a hustotu nepřátel a upravují svatyně při opakovaných pokusech.

1.2.0.2

  • Opravena chyba, při které se ještěrky mohly ve hře Vault of the Barnacle zrodit vícekrát.
  • Opraven problém, kdy filtry kořisti s velkým počtem pravidel způsobovaly při otevření zaseknutí snímku.
  • Opravena chyba, kdy Smite MTX odstraňoval vizualizace pro Fissure.
  • A mnoho dalšího! (Viz odkazovaný příspěvek)

Oprava na straně serveru

  • Opravena chyba, která způsobovala, že u funkce Null Portent nebylo o 1 % nižší poškození za každé 2 % odolnosti nad běžným limitem odolnosti omezeno na 20 %.

1.2.0.4

  • Opravena interakce, při které mohly předměty upuštěné pomocí otisku tkalcovského stromu získat legendární potenciál použitím runy vzestupu v kovárně.

1.2.1

  • Opravena chyba uživatelského rozhraní, kdy se „Zpětná citace“ zobrazovala vypsaná, místo aby se zobrazovala jako symbol, ` .
  • Opraveno několik drobných chyb, které bránily správné animaci Void Rahyeh.
  • Opraven vizuální problém s VFX Healing Hands Skyfall.
  • A mnoho dalšího! (Viz odkazovaný příspěvek)

1.2.1.1

  • Vrácení změny, která neúmyslně způsobovala problémy s možností znovu se připojit k Ozvěnám poté, co hráč již zemřel.
  • Opraven problém, který způsoboval nefunkčnost Relikvie pozorovatele v tkané ozvěně Oerdenovy hlídky.

1.2.1.2

  • Opravena chyba, při které se zásoby s více než 255 vybranými unikáty pro prioritu karty správně nesynchronizovaly s klientem, což způsobovalo vizuální problémy, například nezobrazování karet.

1.2.2

  • Opraveno, že letecký útok nepoužívá zamýšlený systém zaměřování na ovladači.
  • Opraven problém, kdy při přidělení uzlu „Bouře na obzoru“ přistál vzdušný útok v místě, kde se pohybujete, místo v místě, kam jste se vrhli.
  • Opraven konflikt mezi pohybem WASD a zapnutou možností Pohyb a útok, čímž se zlepšila funkčnost WASD.
  • A další novinky!

1.2.2.1

  • Byl opraven problém, při kterém nebylo možné klikat na různé herní objekty (svatyně, předměty atd.) během channelingu.
  • Opravena chyba při inicializaci hráče.
  • Opravena chyba při načítání seznamu přátel.

 

Oči na Eterře

Jedním z nejžhavějších témat druhé sezóny je dlouho očekávaný Mastery Respec. Cestovatelé o tuto možnost žádali už nějakou dobu a EHG jim ji poskytlo! Setkali jsme se však s dotazy, jak a kde ji zprovoznit.

Jakmile během hlavní kampaně odemknete Konec času, Cestovatelé si budou moci vybrat jedno z 15 mistrovství zpřístupněných mezi 5 základními třídami. Tato volba byla kdysi JEDINÝM rozhodnutím ve hře Last Epoch, které nebylo možné vzít zpět. Teď už ne. Ukázalo se, že EHG využilo Epochu k dobrému účelu a přidalo novou možnost respecializace chronometra Lerinne.
Než se rozhodnete přeskočit a změnit kariérní cestu, je důležité vědět dvě věci.
1. Chronometra Lerinne si můžete pořídit v rámci své kariéry. Tuto respc lze provést pouze na konci času. Návštěva Chronomancera v jakémkoli jiném bodě hry vám změnu mistrovství neumožní. Lerinne je jediný, kdo ví, jak to udělat.
2. Přesvědčit ji bude stát nějaké peníze. Cena za změnu mistrovství se pohybuje od 100 g na 1. úrovni až po 1 000 000 g na 100. úrovni a kombinuje se s cenou za změnu všech přidělených pasivních bodů. Respektováním mistrovství se také vynulují všechny vaše pasivní body. Než tedy zaplatíte, ujistěte se, že změnu opravdu chcete.

Mike’s Teasers

4-4-25
Na začátku měsíce Mike odhalil 4 nové teasery: Weaver Tree v celé své hedvábné kráse, Greedy Lizard Node a 2 nové kosmetické přípravky.




4-8-25
Mike si vzal volno a věnoval pozornost Juddovi, Rossovi a Karvovi, kteří si sedli s Talkative Tri. Celý rozhovor v podcastu si můžete pustit přímo zde.
4-11-25
Následující pátek se Mike spolu s Juddem, Rossem a Karvem opět vrátil do světa streamování. Tato čtveřice poskytla poslední rozhovor Tour of the Erased Podcast s Aaronem Action RPG a Frostylaroo. Celý podcastový rozhovor si můžete pustit přímo zde.
4-18-25
Je den po vydání patche! Tento týden se nekonal žádný stream. Místo toho studio vyzvalo všechny, aby si naladili své oblíbené streamery a vyjádřili jim podporu. Opravdu byste to měli dělat vždy, zejména pro malé streamery!
4-25-25
Mike se vrací na oficiální streamovací kanály Last Epoch s pohledem na první týden 2. sezóny!

Build Spotlight


Tento měsíc vám při sledování stavby přeběhne mráz po zádech… nebo alespoň vašim nepřátelům. TriKsterův Icicle Heartseeker Marksman využívá surovou obratnost a chladové poškození k posílení několika projektilů z dovednosti Heartseeker s uzlem pro převod chladu Controlled Icicle. Tento build využívá některé specifické unikáty, takže si nasaďte farmářský klobouk. Budete potřebovat Peak of the Mountain, abyste výrazně zlepšili svou šanci na kritický úder. Luk Reign of Winter, nejlépe s přídavkem crafted exalted, Crit Chance a Bow Attack Speed. Přidejte boty Mourningfrost, které výrazně zvýší poškození chladem u všech střel. Ucenui’s Sphere bude vaší nejlepší volbou pro relikvii, která vám zajistí ještě větší chladové poškození.
Jako všechny skvělé buildy, i tento má svá pro a proti, ale k tomu vám doporučujeme podívat se na Průvodce buildem. Nyní se vydejte na cestu a vyhrajte nejnebezpečnější koulovačku na světě!

Seznamte se s týmem

Tento měsíc byl divoký, plný zvratů a chaosu, který by zastínil i Chaos Bolt Barrage. Přes to všechno jsme si ale mohli popovídat s naším vlastním Influencer Managerem Fotonem!
Řekněte nám něco o své práci a o tom, co zahrnuje.

  • Nosím několik klobouků, které jsou docela úzce propojené. Můj hlavní klobouk je Influencer Manager, kde pracuji s tvůrci obsahu všech velikostí a zajišťuji jim potřebné informace, prostředky a celkovou podporu. Náš program pro tvůrce obsahu nyní přesahuje 1200 tvůrců, takže je docela dost práce zajistit, aby všichni měli to, co potřebují. Není nepravděpodobné, že mě čas od času uvidíte v chatu svých oblíbených streamerů z Last Epoch. Dělám také věci jako organizování rozhovorů, plánování kampaní Twitch Drop a další. Pokud sledujete sponzorovaný obsah Last Epoch, můžete se vsadit, že jsem se na jeho tvorbě podílel.
  • Můj druhý klobouk je manažer sociálních médií. Příspěvky, které vidíte, obvykle píšu já. Na marketingu a komunikaci se hodně podílí tým a já úzce spolupracuji s manažery komunity. A když mi to projde, dělám memy.

Co vás inspirovalo k marketingu videoher a jak jste se dostal do tohoto studia?

  • Od dětství jsem chtěl pracovat v oblasti videoher. Vždycky jsem si představoval, že budu designér, režisér nebo inženýr. Ani za milion let bych nečekal, že se dostanu do marketingu. A už vůbec ne v oblasti influencer managementu. Je to sice moje první práce v oboru, ale tento obor mě drží v pařátech už dlouho.

Jak se liší práce v nezávislém studiu od práce ve větším studiu?

  • To netuším. Mám pocit, že EHG je v tomto oboru něčím výjimečným, co není běžné.
    Jak se vám daří skloubit práci z domova s domácím životem?
  • Někdy je to docela náročné. To, co dělám, mě opravdu baví a je pro mě těžší se od práce odtrhnout než bojovat s rozptýlením. Trik spočívá v odhlášení se ze služby Steam.
    Jak vyvažujete kreativitu s praktickými omezeními, jako je čas, rozpočet nebo technická omezení?
  • To je asi nejtěžší část práce. Marketing, ať už zaměřený na influencery nebo sociální média, je kreativní práce. A často narazíte na praktická omezení. Je důležité nenechat se jimi zpomalit nebo porazit. Narazit na zeď neznamená selhání. Neúspěch nemusí být nutně špatný. Tyto věci nás učí a umožňují nám růst. A v marketingovém oddělení je nesmírně důležité, abyste své nápady házeli vážně. I když se zdají být špatné. Je to proces, při kterém se velmi spolupracuje, a je velká pravděpodobnost, že se někdo potýká s podobnými omezeními.

Jaká je nejvýznamnější lekce, kterou jste se při práci v nezávislém studiu naučil?

  • Tak to je skvělá otázka, které jsem se dotkl v minulé odpovědi. Spolupráce je klíčová. Všichni jsou tu proto, že je tato práce baví. Každý přináší své vlastní zkušenosti, pohledy a myšlenkové postupy. Všechny jsou stejně platné a důležité. Je důležité si uvědomit, že všichni usilujete o stejný cíl. Vaše nápady, bez ohledu na to, jak jsou dobré, z toho nevyjdou stejné, jako do toho šly. A to je dobře.

Jak si udržujete motivaci a kreativitu, zejména během dlouhých nebo náročných projektů?

  • Tvořím memy, abych vypustil páru. Některé z nich se dostanou na Reddit nebo na naše sociální sítě. Přehodnocuje to můj způsob myšlení a připomíná mi to, proč dělám to, co dělám.
    Jaký druh zpětné vazby od hráčů považujete za nejvíce užitečný nebo motivující?
  • Vždycky mě trochu zahřeje, když se některý z výše zmíněných memů povede. Dávám do nich hodně ze sebe.

Je něco, na čem jste pracoval a na co jste obzvlášť hrdý? Něco, co vyčnívá jako úspěch?

  • Tour of the Erased. Jednou možná budu vyprávět příběh o tom, jak k tomu došlo. Hodně jsem se z toho naučil. Bylo tam hodně pohyblivých částí a bylo mnoho způsobů, jak to mohlo dopadnout špatně. Ale nakonec to díky spolupráci s tvůrci, týmem, který se na podcastu podílel, marketingovým týmem a komunitním týmem dopadlo skvěle. A dosáhl mnoha cílů, které jsme si na začátku stanovili. I přes změny v harmonogramu na poslední chvíli jsme měli solidní zapojení a pozitivní nálady. Už teď plánuji další ročník.

Co byste poradil někomu, kdo se chce pustit do tohoto odvětví?

  • Nevzdávejte se. Existuje mnoho způsobů, jak můžete přispět k vytvoření hry. Hry potřebují kodéry, technické umělce, tradiční výtvarníky, nespočet spisovatelů, marketéry, grafické designéry, herní návrháře, provozní specialisty, komunitní manažery, zvukové designéry, skladatele, testery a mnoho dalších. (Omlouvám se všem členům týmu, které jsem omylem vynechal.) Najděte si specializaci, najděte si něco, co vás opravdu baví, a věnujte se tomu z celého srdce. Buďte otevření příležitostem, které mohou být přesně tím, co chcete dělat.

Chtěla byste našim čtenářům ještě něco vzkázat?

  • Slovy Abrahama Lincolna
  • „Buďte k sobě výborní.“ Uvidíme se v Eterře!

 

Zábava na Discordu

Oficiální Discord Last Epoch se stále rozrůstá! Každý den se připojují noví fanoušci a cestovatelé, takže je stále o čem mluvit. V případě, že jste na serveru noví nebo jste o něm jen neslyšeli, připravil tým vedení komunity týdenní CM Cozy Stream jako záminku k tomu, aby s vámi mohl strávit ještě více času. Každou středu v 10:30 SEČ se odemkne speciální hlasový kanál, kde se můžete přijít pobavit s CM a povídat si s nimi, zatímco budou ve hře vytvářet všeobecný chaos. Streamy povedou střídavě Kain, Wick a Averielle. Takže nakopněte své veteránské boty s šálkem kávy (nebo noční skleničkou) a podívejte se na některé zábavné věci, které jsou v Last Epoch již k dispozici.
**Fanart Carcinization**
Redditor WilliamGoatCreates vzal koncept fanartu nad rámec! Všichni milují Carcinization of Momentum, A.K.A. The Crab Ring, ale William má zřejmě pocit, že pouhé nalezení nestačí, a rozhodl se ho vytvořit! Detaily tohoto skutečného Krabího prstenu jsou nádherné a bylo třeba se o ně podělit. Podívejte se prosím na jejich příspěvek na Redditu Last Epoch, kde si prsten můžete prohlédnout zblízka. Pak skočte na YouTube a podívejte se, jak byl vyroben!
Dobrá práce!
**1. dubna**
I když nebyl vyroben výhradně pro Discord, udělali bychom medvědí službu, kdybychom nepřipomněli hřejivý a příjemný pocit, který jsme všichni měli 1. dubna tohoto roku. Několik šibalských mozků ve studiu se dalo dohromady, aby pro vás všechny vytvořilo zbrusu nové herní hřiště, nad kterým si můžete kopnout. Love Epoch – The Last Epoch Dating Sim přišel s mock-Steam stránkou, gameplay screenshoty, odkazy na Baldur’s Gate, DLC a tajným odhalením dvou našich oblíbených kosmetických doplňků, které byly ve skutečnosti velmi reálné. Tým se při jeho přípravě pro vás všechny dobře bavil a doufáme, že i vy jste se pobavili. Pokud si chcete přečíst oficiální příspěvek, přejděte na tento odkaz a užijte si ho.

Co bude dál?

Možná se ptáte: „Co bude dál s Poslední epochou?“ Poté, co se všechny pavučiny usadily, se možná ptáte: „Co bude dál s Poslední epochou?“ Nebo jste zahlceni obrovským množstvím nových věcí ve světě Eterry a právě jste prolétli tento příspěvek. Nedivil bych se vám, kdybyste tak učinili.
Jak si jistě dokážete představit, tým neustále pracuje na tom, aby vám přinášel to nejlepší. Proto můžete očekávat, že nové záplaty a opravy se budou objevovat co nejrychleji a budou reagovat na potřeby a přání každého z vás. Jak jste si již mohli všimnout, studio zavedlo systém In-Game Banner, který hráče informuje o všech nadcházejících aktualizacích. Mějte tedy oči nad oknem chatu, abyste měli přehled.
Toto byl měsíčník Eterra; zpráva o dění a změnách ve světě Last Epoch. Doufáme, že se vám reportáž z tohoto měsíce líbila, a brzy se s vámi všemi opět uvidíme.

Původní nepřeložená novinka

Štítky:
Vyberte si svou reakci!
Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude nikde zveřejněna.

Chat Icon

Informace o dostupnosti webových stránek Aktualizace 02.05.2025

🔧 Blížíme se do finále!
Spuštění našeho webu je už téměř za rohem. Většina stránek je již přístupná, kromě některých komunitních funkcí – jako jsou uživatelské profily, které zatím mohou vyžadovat přihlášení.

📱 Spustili jsme také oficiální WhatsApp kanál, kde najdete novinky, soutěže a oznámení o důležitých akcích.

⚠️ Web stále ladíme, takže se mohou některé části měnit nebo dočasně mizet. Naším cílem je vše dokončit do konce května.

📝 Registrace zatím není aktivní, ale brzy spustíme předregistrace – první možnost vytvořit si účet před oficiálním startem.

Díky, že jste u toho s námi!
– Tým Gamers Crew