Preloader
Last Epoch Patch 1.2.2 Notes
0
Opravy chyb
  • Opraveno, že letecký útok nepoužívá zamýšlený systém zaměřování na ovladači.
  • Opraven problém, kdy při přidělení uzlu „Bouře na obzoru“ přistál vzdušný útok v místě, kde se pohybujete, místo v místě, kam jste se vrhli.
  • Opraven konflikt mezi pohybem WASD a zapnutou možností Pohyb a útok, čímž se zlepšila funkčnost WASD.
  • Opravena chyba s pohybem WASD, která způsobovala, že při podržení pohybového vstupu nedocházelo k vyrovnávací paměti schopností, jak bylo zamýšleno.
  • Opraven problém, kdy se při použití klávesy WASD občas nespustil úhyb.
  • Opravena chyba při použití ovladače, kdy podržení pohybového vstupu bránilo vyrovnávací paměti schopností, jak bylo zamýšleno.
  • Opraven problém, kdy hráči nemohli při použití ovladače interagovat s poznámkami v Temporal Sanctum.
  • Opravena chyba při použití ovladače, kdy se při pokusu o navigaci na kartách na panelu prodejce frakce Weaver místo toho nesprávně přesunulo zaměření na inventář.
  • Opravena chyba, kdy truhla frakce Weaver zůstávala po otevření při použití ovladače interaktivní, což způsobovalo potíže při vyzvedávání kořisti v její blízkosti.
  • Opraven problém, při kterém mohla kouřová bomba dostat hráče pod mapu nebo mimo její hranice, pokud byla použita jako dovednost procházení.
  • Opraven problém, který zabraňoval tomu, aby se během útoků hráče v režimu online animovaly stíny tuláků způsobené synchronizovanými údery.
  • Opraven problém, při kterém se při použití dovednosti Léčivé ruce jako schopnosti procházení mohli hráči ocitnout pod mapou.
  • Opravena chyba, kdy dovednost Forgemaster’s Might poskytovala vždy o 10 % nižší rychlost útoku při boji zblízka, kromě zamýšlené o 10 % nižší rychlosti útoku a obsazení pro vás a vaše přisluhovače, pokud jste ovládali obouruční zbraň a štít.
  • Opravena chyba, při které se v online režimu pokoušel Devouring Orb’s Abyssal Rush obsadit města.
  • Opravena chyba, kdy se DPS v tooltipu Heartseekera stále zobrazoval, jako by způsoboval poškození lukem, když byl vybaven Ravager’s Dart.
  • Opravena chyba, kdy se DPS v tooltipu Heartseekera stále zobrazoval, jako by způsoboval fyzické poškození, když byl převeden na chladné nebo ohnivé.
  • Opravena chyba, kdy se u Ravagerovy šipky neuplatňovalo „2 až 4 poškození při hodu s Heartseekerem za 5 bodů obratnosti“.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že se při použití Reap těsně před vypršením Reaper Form mohl hráč zaseknout na místě, dokud nepoužil jinou schopnost.
  • Opravena chyba, kdy minioni pokoušející se zaměřit Orda Lorcu útoky zblízka přestávali sledovat cestu a pokoušeli se zaútočit z větší vzdálenosti, než byl jejich dosah útoku.
  • Opraven problém, kdy se hráči nemohli pohybovat se svými postavami v blízkosti Zealotských přívrženců kvůli velikosti kolize nepřátel.
  • Opravena chyba, kdy se Void Nemesis mohl po použití Effusive Decay pohnout dříve, než bylo zamýšleno.
  • Provedena řada oprav v setkání s Draalskou královnou:
    • Opraveno, že chapadla Draalské královny měla základní úroveň 0, což způsobilo, že získala masivní modifikátor zdraví minionů, což vedlo k tomu, že jimi vyvolané Draalské nymfy měly srovnatelné zdraví jako samotná Draalská královna.
    • Opraveno, že chapadla Draalské královny mohla být v krajních případech zabitelná dříve než samotná Draalská královna.
    • Opraveno, že Draalští sběrači lávy nebyli v boji s Draalskou královnou škálováni podle úrovně nebo modů monolitů.
    • Nehledě na mody z jiných ozvěn mají na 100. úrovni asi o 30 % větší poškození, na 60. úrovni podobné poškození a na 60. úrovni asi o 50 % méně zdraví.
    • Opraveno, že Draal Lava Gatherers mají v jiných scénářích asi o 25 % méně zdraví, než bylo zamýšleno

  • Opraven portál Monolith Green, který nepřesouval hráče do Echa po splnění cíle Echa.
  • Opraven problém se vstupy do hrobek na lesních stezkách, který mohl vést k zaseknutí hráčů při výstupu z hrobky.
  • Opraveny vzácné případy, kdy souboj s Lagonem ve hře Echoes neprobíhal správně.
  • Opravena chyba, která umožňovala vybavit požehnání z jiných časových linií ve slotu Pád vyvrženců.
  • Opravena chyba v režimu Online, kdy se některá proroctví vždy spawnovala jako Pokorný tkalcovský idol. Malá tkalcovská modla, Malá tkalcovská modla, Silná tkalcovská modla a jedno z obecných proroctví modly by se nyní měly v režimu Online správně spawnovat.
  • Opraveno zvýraznění kolem vybavených předmětů, které přetrvávalo i po přejití z inventáře na vybavené předměty.
  • Opraven vizuální problém, kdy se v levém dolním rohu na zlomek sekundy objevovaly popisky předmětů a zlata.
  • Opravena chyba, kdy se u schopnosti Jantarová lucerna získané během pobytu v bezsvětlém arboretu nesprávně střídala ohnivá a svatá VFX.
  • Opraveno několik nepřátel, kterým chyběl hitflash, včetně vulkanických šamanů, uvězněných mágů, pouštních hadů a vojáka Nemesis Void.
  • Opravena chyba, kdy chladný konvertovaný blesk přehrával nesprávný zvukový efekt.
  • Opraven problém se zobrazením, kdy se u Nádob paměti a Tkaných nádob paměti v popisu ostrova neuvádělo, že Tkané ozvěny nejsou ovlivněny.
  • Opravena chyba, kdy při pokusu o propojení Rezonancí v chatu docházelo k přerušení zprávy.
  • Opraven problém, kdy se Lagonův štěkot aktivoval, i když ho hráč neviděl.
  • Opraven problém s francouzským překladem funkce zadržení stráže, který se změnil z „Rétention de la salle“ na „Rétention de protection“.
  • Opravena výjimka, která mohla přispívat k problémům s úniky paměti.
  • Opraven problém, kdy se rukavice Harbinger MTX nezobrazovaly na Rogue.
  • Opraven problém, kdy se při náhledu položek v obchodě MTX někdy zobrazovalo bílé pozadí.

 

Vylepšení

 

  • Zvýšena míra vypadávání rezonancí ve skupinách o 60 %. Tato změna bude znamenat, že někteří hráči, kteří spolu předtím hráli delší dobu, mohou získat rezonanci krátce po opětovném společném hraní.
  • Optimalizovány časy načítání procedurálně generovaných vedlejších zón.
  • Otevření listu postavy pomocí ovladače nyní otevře také panel inventáře.
  • Vylepšeny vyhledávací lišty pro stromy dovedností, pasivní stromy, tkalcovský strom a web Ozvěna monolitu. Nyní budou moci vyhledávat lokalizovaný text.
  • Tlačítko skrýše na panelu řemesla Woven Echo nyní po kliknutí zavře skrýš, pokud je již otevřená.
  • Při použití ovladače a zvýraznění klíčů nebo talismanů v inventáři klíčů se nyní v popiscích zobrazují všechny možnosti rychlých tlačítek, včetně toho, že tlačítko X přesune klíč/talisman na panel vstupu do dungeonu.
  • Přidáno nové paradigma zaměřování pomocí ovladače, které předpovídá pohyb nepřítele pro přesnější zaměření, přizpůsobené pro Meteor, Acid Flask a Výbušnou past.
  • Rychlost animace Shield Rush se nyní škáluje podle rychlosti pohybu, nikoliv podle rychlosti útoku. Jedná se pouze o vizuální změnu.
  • Snížení chvění při pohybu šroubů Chaosu v online režimu.
  • Snížené chvění při pohybu statických koulí v režimu online i offline.
  • Sníženo chvění obrazovky u nepřátel Sewer Dweller a Swamp Fiend.
  • Souboj s bossem dungeonu Fire Lich Cremorus byl vizuálně vylepšen. Projektily a minioni se nyní objevují s vizuálními efekty a projektily končí s vizuálním efektem. Projektily s lebkami již nesměřují lichými směry.
  • Útok ohnivého Liche Cremoruse Ohnivou čarou již neprochází pod arénou ani nelétá vysoko nad ní. Byla vylepšena viditelnost schopností.
  • Uvěznění mágové byli upraveni tak, aby byli o něco světlejší a vizuálně lépe viditelní.
  • Přidán nový vizuální model pro unikátní katalyzátor Tolmatova historie Eterry.
  • Přidán nový vizuální model žezla Aberroth’s Command Unique.
  • Aktualizován model Svatého paladina pro Mága, Primalistu a Tuláka, aby zahrnoval kolenní chrániče na botách místo na brnění. Vizuální vzhled sady při společném vybavení se nezměnil.
  • Aktualizovány ikony bot pro Svatého paladina, Půlměsíčního mudrce a Kosmického tkalce pomocí nových verzí
    , aby odrážely in
  • herní vizualizace přesněji.
  • Aktualizace VFX pro božskou esenci v pasivním stromu paladina.
  • Přidány chybějící lokalizační položky pro nové afixy.
  • Do filtru kořisti byla přidána nová podmínka počtu afixů pro porovnání, kolik ne
  • zapečetěných předpon, ne
  • zapečetěné přípony nebo zapečetěné přípony, které položka má:
    • Počet prefixů (min, max)
    • Počet sufixů (min, max)
    • Zapečetěné (libovolné, nezapečetěné, zapečetěné, zapečetěné prefixy, zapečetěné přípony

  • Přidáno chybové hlášení, které se zobrazí při pokusu o vypsání položek, které není povoleno vypisovat v bazaru.
  • Nyní je k dispozici nový zvukový efekt pro vyzvednutí paměťového jantaru. Kromě toho je zvuk ve zvukovém mixu mnohem čistší.
  • Zlepšil se zážitek při mírné ztrátě paketů, která se často projevovala desynchronizací a odpojováním.

 

Další změny

 

  • Zkušenosti poskytované jako odměna za dokončení časových linií již neposkytují přízeň ani reputaci pro předmětové frakce. Ve 2. sezóně jsme zavedli dvě změny, které vytvořily situaci, kdy si člověk mohl v raných fázích postupu vytvořit nové postavy jen proto, aby splnil tyto úkoly pro získání Přízně a Pověsti:
    • Postup Monolitem osudu je sdílen mezi postavami, které sdílejí jednu skrýš
    • Nová mechanika, která je schopna poskytnout proměnlivé množství zkušeností z plnění úkolů.
    • Použili jsme ji u úkolů na dokončení časové osy, abychom poskytli mnohem větší odměnu za zkušenosti (omezenou na celou úroveň postavy nebo na hodnotu zkušeností, podle toho, co bylo nižší z celkového množství zkušeností).

     

  • Mimikry mrchožroutů kostí se nyní objevují, aby útočily na hráče z větší vzdálenosti, ale předtím jsou nezranitelné.
  • Prokletá vlákna (z fondu schopností Posedlý modem) se nyní počítají jako DoT efekt. Nemůže již hráče omráčit ani kriticky zasáhnout.
  • Odstraněny zbytečné hlasové hlášky z Liath ve finální hře.
  • Změna velikosti Graela v několika scénách, aby byla jeho velikost jednotná v celé hře.
  • Zabráněno vzácnému problému, kdy hráči mohli načíst, odstranit nebo vytvořit postavu během načítání seznamu postav.

Upozorňujeme, že náš tým stále pracuje na odstranění dalších problémů a vylepšení mnoha dalších oblastí hry Last Epoch. Chcete-li se podívat na krátký, neúplný seznam toho, na čem stále pracujeme, podívejte se sem na naše fórum Seznamy známých chyb nebo se zeptejte našich komunitních manažerů na Discordu!

Původní nepřeložená novinka

Štítky:
Vyberte si svou reakci!
Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude nikde zveřejněna.

Chat Icon

Informace o dostupnosti webových stránek Aktualizace 02.05.2025

🔧 Blížíme se do finále!
Spuštění našeho webu je už téměř za rohem. Většina stránek je již přístupná, kromě některých komunitních funkcí – jako jsou uživatelské profily, které zatím mohou vyžadovat přihlášení.

📱 Spustili jsme také oficiální WhatsApp kanál, kde najdete novinky, soutěže a oznámení o důležitých akcích.

⚠️ Web stále ladíme, takže se mohou některé části měnit nebo dočasně mizet. Naším cílem je vše dokončit do konce května.

📝 Registrace zatím není aktivní, ale brzy spustíme předregistrace – první možnost vytvořit si účet před oficiálním startem.

Díky, že jste u toho s námi!
– Tým Gamers Crew