- Opraveno, že letecký útok nepoužívá zamýšlený systém zaměřování na ovladači.
- Opraven problém, kdy při přidělení uzlu „Bouře na obzoru“ přistál vzdušný útok v místě, kde se pohybujete, místo v místě, kam jste se vrhli.
- Opraven konflikt mezi pohybem WASD a zapnutou možností Pohyb a útok, čímž se zlepšila funkčnost WASD.
- Opravena chyba s pohybem WASD, která způsobovala, že při podržení pohybového vstupu nedocházelo k vyrovnávací paměti schopností, jak bylo zamýšleno.
- Opraven problém, kdy se při použití klávesy WASD občas nespustil úhyb.
- Opravena chyba při použití ovladače, kdy podržení pohybového vstupu bránilo vyrovnávací paměti schopností, jak bylo zamýšleno.
- Opraven problém, kdy hráči nemohli při použití ovladače interagovat s poznámkami v Temporal Sanctum.
- Opravena chyba při použití ovladače, kdy se při pokusu o navigaci na kartách na panelu prodejce frakce Weaver místo toho nesprávně přesunulo zaměření na inventář.
- Opravena chyba, kdy truhla frakce Weaver zůstávala po otevření při použití ovladače interaktivní, což způsobovalo potíže při vyzvedávání kořisti v její blízkosti.
- Opraven problém, při kterém mohla kouřová bomba dostat hráče pod mapu nebo mimo její hranice, pokud byla použita jako dovednost procházení.
- Opraven problém, který zabraňoval tomu, aby se během útoků hráče v režimu online animovaly stíny tuláků způsobené synchronizovanými údery.
- Opraven problém, při kterém se při použití dovednosti Léčivé ruce jako schopnosti procházení mohli hráči ocitnout pod mapou.
- Opravena chyba, kdy dovednost Forgemaster’s Might poskytovala vždy o 10 % nižší rychlost útoku při boji zblízka, kromě zamýšlené o 10 % nižší rychlosti útoku a obsazení pro vás a vaše přisluhovače, pokud jste ovládali obouruční zbraň a štít.
- Opravena chyba, při které se v online režimu pokoušel Devouring Orb’s Abyssal Rush obsadit města.
- Opravena chyba, kdy se DPS v tooltipu Heartseekera stále zobrazoval, jako by způsoboval poškození lukem, když byl vybaven Ravager’s Dart.
- Opravena chyba, kdy se DPS v tooltipu Heartseekera stále zobrazoval, jako by způsoboval fyzické poškození, když byl převeden na chladné nebo ohnivé.
- Opravena chyba, kdy se u Ravagerovy šipky neuplatňovalo „2 až 4 poškození při hodu s Heartseekerem za 5 bodů obratnosti“.
- Opravena chyba, která způsobovala, že se při použití Reap těsně před vypršením Reaper Form mohl hráč zaseknout na místě, dokud nepoužil jinou schopnost.
- Opravena chyba, kdy minioni pokoušející se zaměřit Orda Lorcu útoky zblízka přestávali sledovat cestu a pokoušeli se zaútočit z větší vzdálenosti, než byl jejich dosah útoku.
- Opraven problém, kdy se hráči nemohli pohybovat se svými postavami v blízkosti Zealotských přívrženců kvůli velikosti kolize nepřátel.
- Opravena chyba, kdy se Void Nemesis mohl po použití Effusive Decay pohnout dříve, než bylo zamýšleno.
- Provedena řada oprav v setkání s Draalskou královnou:
- Opraveno, že chapadla Draalské královny měla základní úroveň 0, což způsobilo, že získala masivní modifikátor zdraví minionů, což vedlo k tomu, že jimi vyvolané Draalské nymfy měly srovnatelné zdraví jako samotná Draalská královna.
- Opraveno, že chapadla Draalské královny mohla být v krajních případech zabitelná dříve než samotná Draalská královna.
- Opraveno, že Draalští sběrači lávy nebyli v boji s Draalskou královnou škálováni podle úrovně nebo modů monolitů.
- Nehledě na mody z jiných ozvěn mají na 100. úrovni asi o 30 % větší poškození, na 60. úrovni podobné poškození a na 60. úrovni asi o 50 % méně zdraví.
- Opraveno, že Draal Lava Gatherers mají v jiných scénářích asi o 25 % méně zdraví, než bylo zamýšleno
.
- Opraven portál Monolith Green, který nepřesouval hráče do Echa po splnění cíle Echa.
- Opraven problém se vstupy do hrobek na lesních stezkách, který mohl vést k zaseknutí hráčů při výstupu z hrobky.
- Opraveny vzácné případy, kdy souboj s Lagonem ve hře Echoes neprobíhal správně.
- Opravena chyba, která umožňovala vybavit požehnání z jiných časových linií ve slotu Pád vyvrženců.
- Opravena chyba v režimu Online, kdy se některá proroctví vždy spawnovala jako Pokorný tkalcovský idol. Malá tkalcovská modla, Malá tkalcovská modla, Silná tkalcovská modla a jedno z obecných proroctví modly by se nyní měly v režimu Online správně spawnovat.
- Opraveno zvýraznění kolem vybavených předmětů, které přetrvávalo i po přejití z inventáře na vybavené předměty.
- Opraven vizuální problém, kdy se v levém dolním rohu na zlomek sekundy objevovaly popisky předmětů a zlata.
- Opravena chyba, kdy se u schopnosti Jantarová lucerna získané během pobytu v bezsvětlém arboretu nesprávně střídala ohnivá a svatá VFX.
- Opraveno několik nepřátel, kterým chyběl hitflash, včetně vulkanických šamanů, uvězněných mágů, pouštních hadů a vojáka Nemesis Void.
- Opravena chyba, kdy chladný konvertovaný blesk přehrával nesprávný zvukový efekt.
- Opraven problém se zobrazením, kdy se u Nádob paměti a Tkaných nádob paměti v popisu ostrova neuvádělo, že Tkané ozvěny nejsou ovlivněny.
- Opravena chyba, kdy při pokusu o propojení Rezonancí v chatu docházelo k přerušení zprávy.
- Opraven problém, kdy se Lagonův štěkot aktivoval, i když ho hráč neviděl.
- Opraven problém s francouzským překladem funkce zadržení stráže, který se změnil z „Rétention de la salle“ na „Rétention de protection“.
- Opravena výjimka, která mohla přispívat k problémům s úniky paměti.
- Opraven problém, kdy se rukavice Harbinger MTX nezobrazovaly na Rogue.
- Opraven problém, kdy se při náhledu položek v obchodě MTX někdy zobrazovalo bílé pozadí.
- Zvýšena míra vypadávání rezonancí ve skupinách o 60 %. Tato změna bude znamenat, že někteří hráči, kteří spolu předtím hráli delší dobu, mohou získat rezonanci krátce po opětovném společném hraní.
- Optimalizovány časy načítání procedurálně generovaných vedlejších zón.
- Otevření listu postavy pomocí ovladače nyní otevře také panel inventáře.
- Vylepšeny vyhledávací lišty pro stromy dovedností, pasivní stromy, tkalcovský strom a web Ozvěna monolitu. Nyní budou moci vyhledávat lokalizovaný text.
- Tlačítko skrýše na panelu řemesla Woven Echo nyní po kliknutí zavře skrýš, pokud je již otevřená.
- Při použití ovladače a zvýraznění klíčů nebo talismanů v inventáři klíčů se nyní v popiscích zobrazují všechny možnosti rychlých tlačítek, včetně toho, že tlačítko X přesune klíč/talisman na panel vstupu do dungeonu.
- Přidáno nové paradigma zaměřování pomocí ovladače, které předpovídá pohyb nepřítele pro přesnější zaměření, přizpůsobené pro Meteor, Acid Flask a Výbušnou past.
- Rychlost animace Shield Rush se nyní škáluje podle rychlosti pohybu, nikoliv podle rychlosti útoku. Jedná se pouze o vizuální změnu.
- Snížení chvění při pohybu šroubů Chaosu v online režimu.
- Snížené chvění při pohybu statických koulí v režimu online i offline.
- Sníženo chvění obrazovky u nepřátel Sewer Dweller a Swamp Fiend.
- Souboj s bossem dungeonu Fire Lich Cremorus byl vizuálně vylepšen. Projektily a minioni se nyní objevují s vizuálními efekty a projektily končí s vizuálním efektem. Projektily s lebkami již nesměřují lichými směry.
- Útok ohnivého Liche Cremoruse Ohnivou čarou již neprochází pod arénou ani nelétá vysoko nad ní. Byla vylepšena viditelnost schopností.
- Uvěznění mágové byli upraveni tak, aby byli o něco světlejší a vizuálně lépe viditelní.
- Přidán nový vizuální model pro unikátní katalyzátor Tolmatova historie Eterry.
- Přidán nový vizuální model žezla Aberroth’s Command Unique.
- Aktualizován model Svatého paladina pro Mága, Primalistu a Tuláka, aby zahrnoval kolenní chrániče na botách místo na brnění. Vizuální vzhled sady při společném vybavení se nezměnil.
- Aktualizovány ikony bot pro Svatého paladina, Půlměsíčního mudrce a Kosmického tkalce pomocí nových verzí
, aby odrážely in - herní vizualizace přesněji.
- Aktualizace VFX pro božskou esenci v pasivním stromu paladina.
- Přidány chybějící lokalizační položky pro nové afixy.
- Do filtru kořisti byla přidána nová podmínka počtu afixů pro porovnání, kolik ne
- zapečetěných předpon, ne
- zapečetěné přípony nebo zapečetěné přípony, které položka má:
- Počet prefixů (min, max)
- Počet sufixů (min, max)
- Zapečetěné (libovolné, nezapečetěné, zapečetěné, zapečetěné prefixy, zapečetěné přípony
)
- Přidáno chybové hlášení, které se zobrazí při pokusu o vypsání položek, které není povoleno vypisovat v bazaru.
- Nyní je k dispozici nový zvukový efekt pro vyzvednutí paměťového jantaru. Kromě toho je zvuk ve zvukovém mixu mnohem čistší.
- Zlepšil se zážitek při mírné ztrátě paketů, která se často projevovala desynchronizací a odpojováním.
- Zkušenosti poskytované jako odměna za dokončení časových linií již neposkytují přízeň ani reputaci pro předmětové frakce. Ve 2. sezóně jsme zavedli dvě změny, které vytvořily situaci, kdy si člověk mohl v raných fázích postupu vytvořit nové postavy jen proto, aby splnil tyto úkoly pro získání Přízně a Pověsti:
- Postup Monolitem osudu je sdílen mezi postavami, které sdílejí jednu skrýš
- Nová mechanika, která je schopna poskytnout proměnlivé množství zkušeností z plnění úkolů.
- Použili jsme ji u úkolů na dokončení časové osy, abychom poskytli mnohem větší odměnu za zkušenosti (omezenou na celou úroveň postavy nebo na hodnotu zkušeností, podle toho, co bylo nižší z celkového množství zkušeností).
- Mimikry mrchožroutů kostí se nyní objevují, aby útočily na hráče z větší vzdálenosti, ale předtím jsou nezranitelné.
- Prokletá vlákna (z fondu schopností Posedlý modem) se nyní počítají jako DoT efekt. Nemůže již hráče omráčit ani kriticky zasáhnout.
- Odstraněny zbytečné hlasové hlášky z Liath ve finální hře.
- Změna velikosti Graela v několika scénách, aby byla jeho velikost jednotná v celé hře.
- Zabráněno vzácnému problému, kdy hráči mohli načíst, odstranit nebo vytvořit postavu během načítání seznamu postav.
Upozorňujeme, že náš tým stále pracuje na odstranění dalších problémů a vylepšení mnoha dalších oblastí hry Last Epoch. Chcete-li se podívat na krátký, neúplný seznam toho, na čem stále pracujeme, podívejte se sem na naše fórum Seznamy známých chyb nebo se zeptejte našich komunitních manažerů na Discordu!