Preloader
Last Epoch Patch 1.2.1 Notes
0

Ahoj cestovatelé,
Než se pustíme do poznámek k opravám, rádi bychom se omluvili za opožděnou komunikaci týkající se dnešní ranní neplánované údržby serveru. Snažíme se komunikovat rychle a transparentně, kdykoli je to možné, a budeme pracovat na dalším zlepšování našich interních pracovních postupů, abychom to zajistili.
Více informací naleznete v poznámkách k opravám [ZDE](https://forum.lastepoch.com/t/last-epoch-hotfix-1-2-0-4-patch-notes/76490).

Opravy chyb
  • Opravena chyba uživatelského rozhraní, kdy se „Zpětná citace“ zobrazovala vypsaná, místo aby se zobrazovala jako symbol, ` .
  • Opraveno několik drobných chyb, které bránily správné animaci Void Rahyeh.
  • Opraven vizuální problém s VFX Healing Hands Skyfall.
  • Opraven problém se zvukem v ozvěnách, kdy některé zvuky na pozadí hrály, dokud nebyla spuštěna nová ozvěna.
  • Opraven problém, kdy se při přejetí myší správně nezvýraznil bod cesty.
  • Opraven problém se střemhlavou bombou Void Rahyeh Harbinger of Hatred, kdy vizuální zobrazení útoku neodpovídalo poškození.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že se při odstraňování mimorukých zbraní tyto zbraně posouvaly pryč.
  • Opraven problém, který mohl způsobit, že se karty inventáře zobrazovaly v nesprávný čas.
  • Opravena chyba, kdy Profánní závoj s funkcí „Singleminded“ mohl přichytit pozici hráče zpět online.
  • Opraveno nezobrazování nápovědy DPS u Healing Hands, i když způsobuje poškození.
  • Opraven problém s uživatelským rozhraním, kdy se po kliknutí na položku „Vybavit kosmetikou“ při náhledu předmětů otevřel příslušný panel za uživatelským rozhraním obchodu MTX.
  • Opraveno, že Relikvie pozorovatele důsledně neskrývala nebo nevypínala tlačítka pro výrobu, když byl spotřebován poslední kovářský potenciál nebo použití pro výrobu. Všimněte si, že se jedná pouze o změnu uživatelského rozhraní. Nebylo možné ji skutečně použít s 0 FP nebo 0 zbývajícími použitími.
  • Opravena chyba, kdy se Lagonovo oddělení aktivovalo ihned po sejmutí prvního z nich.
  • Opravena chyba na gamepadu s vyskakovacím oknem výukového programu frakce Weaver.
  • Opravena vizuální chyba ve schopnostech vojáků Void Nemesis.
  • Opravena nabídka Woven, která neumožňovala používat varianty stejného unikátu společně. Například 3 varianty Perly sviní lze nyní zaměnitelně použít k vzájemnému přebíjení.
  • Opravena chyba, kdy ponechání portálového talismanu v uživatelském rozhraní dungeonu mohlo vést k jeho zmizení.
  • Opravena chyba, kdy stisknutí tlačítka „Obnovit zobrazení“ na mapě nefungovalo.
  • Opraven problém, kdy se při interakci s darovacím panelem pomocí tlačítka A na gamepadu hráči nedostali do inventáře a místo toho se zasekli v darovacím panelu.
  • Opraven problém se zaručenou posedlostí Nemesis z Tkalcovského stromu, která se někdy nezrodila kvůli tomu, že se místo ní na základním echu zrodila normální Nemesis.
  • Opravena chyba, která umožňovala, aby se šampion Diamantové Nagasy stal nečekaně neporazitelným.
  • Opraven problém, při kterém se rázové vlny vytvořené Poslem zkázy na konci souboje s bossem na časové ose Abomination na konci svého trvání nesprávně zpomalovaly.
  • Opraven problém, který mohl způsobit, že se VFX odhalení předmětu v kokonu přehrál v nesprávný čas.
  • Opraven stav, kdy se při rozhovoru s Agony v určitých situacích nepodařilo splnit cíl „Promluvit s Agony“ pro úkol „Monolit osudu“.
  • Opravena chyba, která umožňovala, aby spuštěné použití Puncture s Penumbral Ambush i Stay of Execution spustilo Penumbral Ambush, který umožňuje spuštění pouze přímého použití.
  • Opraven problém, při kterém postavy po použití zeleného portálu v Monolitech sklouzávaly.
  • Opravena chyba, při které zplozené portály blikaly, když se nacházely v blízkosti hráče.
  • Opraven problém, kdy příliš rychlé zabití zraněného draka v ozvěně úkolu „Burn of Deceit“ způsobovalo problémy s postupem úkolu.
  • Opravena chyba, která bránila hráčům mluvit s NPC v Temporal Sanctum při použití gamepadu.
  • Opravena chyba, kvůli které hráči nemohli po opuštění hry a opětovném vstupu do ní najet na Void Nemeses.
  • Opravena chyba, kdy modla 1×1 „of Many Threads“ udělovala zvýšenou elementární odolnost minionů místo přidané elementární odolnosti minionů, jak bylo zamýšleno.
  • Opraven problém, kdy stínové kaskádové dýky přestřelovaly svůj cíl.
  • Opravena chyba, kdy se nápověda pro obchodníka s klíči zobrazovala všem hráčům, a ne pouze tomu, kdo s nimi komunikoval.
  • Opraveno míření Strážce chrámu při používání jeho bleskových koulí. Neměly správně mířit na hráče.
  • Opraveny modly tkalců, které se ve výběrech podtypů zobrazovaly jako „pouze unikáty“.
  • Opraven problém, kdy se při otevření panelu frakce Kruh štěstí někdy objevovala nápověda k proroctví.
  • Opraveno nezarovnání inventářů prodejců Kupeckého cechu a Kruhu štěstí s mřížkou.
  • Opraveno několik problémů se Shield Rush, včetně zpoždění aktivace/deaktivace Shield Rush online a také štítů, které se někdy spawnují v řadě místo kolem hráče.
  • Opraven problém, při kterém se nevynořili mrchožrouti Ulatri.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že se nespustily některé hlasové linky v Horní čtvrti Maj’elky.
  • Opraven problém, při kterém se při přechodu v Zapomenuté pevnosti objevoval nápis „Monolit osudu“.
  • Opravena výzva Arena LB, která se nezobrazovala pro ovladače Xbox.
  • Opraven problém s runstopem Sentinela, který způsoboval zpoždění ve vizualizaci animace.
  • Opraven problém se Sentinelovou schopností Léčivé ruce, kdy se animace přerušila, pokud byla schopnost spamována v době, kdy byl aktivní uzel Nezlomená modlitba.
  • Opravena vzácná chyba, kdy se kamera po změně nastavení vyhlazování na obrazovce výběru postavy nakonec přiblížila k postavě.
  • Opraven problém, při kterém mohlo být ignorováno poškození Izzethova paprsku tím, že se jím prořízl.
  • Opraven problém s pulzováním značky úkolu v Padlé věži.
  • Opraven problém s animací vstupu do hry Spine Hunter.
  • Opraven vizuální problém s mrtvolou sochy během 2. fáze boje s bossem Majasou.
  • Opraveny problémy se směrovaným chováním dovedností Rogue Puncture a Detonating Arrow.
  • Opravena chyba, kdy pokus o použití schopnosti Umbral Blades po dosažení jejího časového limitu pro kombo někdy vedl k tomu, že schopnost nebyla použitelná, dokud nebyla odřazena a znovu přiřazena na akční panel.
  • Opraven problém, kdy se u NPC Wengari v Bráně šampionů objevoval červený obrys.
  • Opravena chyba, kdy některé nepropichující schopnosti střel při použití na nepřítele vizuálně pokračovaly skrz nepřítele, jako by ho propíchly.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že při použití schopnosti Evade ihned po spuštění Warpath se hráč otáčel na místě a při dalším pohybu se teleportoval na jiné místo.
  • Opraven problém, kdy pokud jste v partě zemřeli na utkané ozvěně Kolabujícího obzoru, mohli jste se zaseknout a nemohli se respawnout.
  • Opravena kořist v hrobkách, se kterou nebylo možné interagovat, když se ozvěna opakovala.
  • Opravena místnost s odměnami v Sepulchre of the Lost, která zobrazovala více truhel, než měla. Také opraveno, že odměny v Sepulchre of the Lost ve hře více hráčů nefungují správně pro připojující se hráče.
  • Opravena chyba, která způsobovala vizuální zpoždění animací nepřátel poté, co se zotavili z omráčení.
Vylepšení
  • Více než 50 změn, které se netýkají hráčů.
  • Vizuální vylepšení vodních efektů ve hře.
  • Aktualizován zvuk baronky, aby se zlepšila srozumitelnost boje a zpětná vazba z boje.
  • Omezen zdroj zasekávání v monolitech.
  • Opraven zdroj možného úniku paměti u některých hráčů.
  • Zaveden systém, který omezí množství aktivních ragdoll efektů, aby byl zajištěn plynulý výkon. Po dosažení limitu se nepřátelé vrátí k animaci smrti.
  • Přidány další SFX pro Primal Serpents a Primalistovu formu Swamblade.
  • Přidána nová podmínka pro přiřazení konkrétních unikátů k filtrům kořisti a prioritě skrýše.
  • Vylepšení VFX u některých postižení, včetně roztříštění brnění a slabosti.
  • Aktualizován popis uzlu Flaming Fury v Cinder Strike tak, aby jeho popis jasněji popisoval jeho současné chování.. Uzel Hořící dýky byl přejmenován na Rozžhavený arzenál a popis uzlu Hořící zuřivost byl aktualizován tak, že hořící dýky ze všech zdrojů způsobují větší poškození a hořící dýky z Rozžhaveného arzenálu spotřebovávají méně many (dříve nebylo jasné, které efekty se vztahují na různé zdroje hořících dýk).
  • Zmenšena velikost hrobového stroje, který není šampionem. Nyní je zhruba o 25 % menší.
  • Aktualizace nepřítele Void Leader o nového nepřítele Void Prophet v Defiled Wood.
  • Chronomancerovi Lerinnovi v komnatách Rady a Cailyen v Táboře vyvrženců se nyní správně změní plovoucí ikony, pokud jim máte odevzdat úkol.
  • Hráči nyní mohou pomocí gamepadových bumperů LB a RB přepínat mezi skupinami frakcí na panelu frakcí.
  • Odstraněna prodleva mezi začátkem animace pohybu a skutečným pohybem herních aktérů v online hře.
  • Stygiánské paprsky (z předmětu Stygiánský uhlík) nyní upřednostňují nepřátele před hrou pro zaměření gamepadu, ale stále budou zaměřovat ostatní nepřátele v okolí, pokud žádní takoví nepřátelé nejsou.
  • Vylepšen výkon hry Void Smite s uzlem Fissure.
  • Tkaný prvorozený je nyní odolný vůči poškození při vynoření. Rovněž bylo výrazně sníženo poškození na jeden zásah z bleskových DoT polí Woven Firstborn.
  • Na nepřátelské schopnosti nyní již neplatí Time Rot nebo Damned.
  • Opravena chyba, kdy nebylo možné vylepšovat nebo jinak zpracovávat vyměněné atributy na předmětech, které s nimi nemohly mít drop.
  • Přeskupeno několik rozhovorů v Heoborei a Maj’elce pro lepší přehlednost a odstranění dialogových smyček.
  • Přidána možnost nastavení kvality života pro alternativní rozložení nápovědy k předmětům při porovnávání pozemních předmětů.
Změny v nástroji Rune Warden
  • Pravděpodobnost, že zóny budou obsahovat nulový počet runových strážců, je o 50 % vyšší.
  • Zóny, které obsahují runové strážce, je v průměru spawnují později a obsahují jich v průměru méně.
  • Runoví strážci se začínají spawnovat na úrovni 65 a vyšší (od 60).
  • Runoví strážci mají o 13 % méně zdraví
  • Runoví strážci mohou nyní deagrovat, pokud se přesunete na velkou vzdálenost od jejich výchozího místa.
  • Vyhnaní mágové z runových vězení zanechaných runovými strážci nyní odhazují třikrát více experimentálních předmětů.
Změny u vyhnaných mágů
  • Vyhnaní mágové mají na 0. úrovni o 10 % méně zdraví, které se lineárně zvyšuje až na stejné zdraví jako dříve na 100. úrovni.
  • Vyhnaní mágové mají 15% šanci na odhození dvou experimentálních předmětů
    namísto 1. Bonus CoF z toho dělá 30% šanci na odhození 3 namísto 2, bonus Rune Warden z toho dělá 45% šanci na odhození 4 namísto 3 a obojí dohromady dělá 90% šanci na odhození 7 namísto 6.

Původní nepřeložená novinka

Štítky:
Vyberte si svou reakci!
Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude nikde zveřejněna.

Chat Icon

Informace o dostupnosti webových stránek Aktualizace 02.05.2025

🔧 Blížíme se do finále!
Spuštění našeho webu je už téměř za rohem. Většina stránek je již přístupná, kromě některých komunitních funkcí – jako jsou uživatelské profily, které zatím mohou vyžadovat přihlášení.

📱 Spustili jsme také oficiální WhatsApp kanál, kde najdete novinky, soutěže a oznámení o důležitých akcích.

⚠️ Web stále ladíme, takže se mohou některé části měnit nebo dočasně mizet. Naším cílem je vše dokončit do konce května.

📝 Registrace zatím není aktivní, ale brzy spustíme předregistrace – první možnost vytvořit si účet před oficiálním startem.

Díky, že jste u toho s námi!
– Tým Gamers Crew