Preloader

Elite Dangerous | Trailblazers | Aktualizace 3

Elite Dangerous | Trailblazers | Update 3
0

Zdravíme velitele,

Ve středu 30. dubna vydáme aktualizaci Trailblazers 3. Tato aktualizace obsahuje řadu vylepšení kolonizačních ekonomik a zásluh v Powerplay, spolu s řadou dalších oprav a vylepšení.

Harmonogram vydání (všechny časy jsou v UTC)

  • 5:00 – servery mimo provoz kvůli údržbě
  • 13:00 – Servery jsou zpět


Uvědomte si prosím, že se jedná o odhadované časy, které se mohou změnit.

Významné funkce:



Kolonizace

 

  • Fungování ekonomiky a růst populace v systémech kolonizovaných hráči byly na základě zpětné vazby hráčů rozsáhle přepracovány. Tyto změny jsou navrženy tak, aby umožnily výrazně větší flexibilitu při budování systémů pro vytvoření libovolné ekonomiky a výrazně zvýšily ekonomický výkon kolonizovaných systémů.

 

Ekonomické změny:

 

  • Mezi dokončenými stavbami v rámci systémů se nyní automaticky vytvoří vazby. Propojení umožňují podpůrným stavbám dodávat část své ekonomiky do přístavů v celém systému, čímž se zvyšuje nabídka, poptávka a druhy dostupných komodit a mění se zásoby loděnic a vybavení.
    • Všechny stavby se pro účely vytváření propojení dělí na dva typy: Přístavy a podpůrná zařízení
      • Přístavy zahrnují základny, stanice Coriolis/Orbis/Ocellus, základny na asteroidech, Planetární přístavy a základny planetárních přístavů
      • Podpůrná zařízení zahrnuje osady, instalace a uzly
    • K dispozici jsou dva typy spojení: Silné a slabé. Silné spojení poskytuje vyšší ekonomickou podporu než slabé spojení
      • Silné spojení se vytváří mezi přístavem a jakýmkoli zařízením nacházejícím se na stejném místním planetárním tělese nebo v jeho okolí. Mohou být vytvořena také mezi přístavy, pokud se jich na stejném tělese nebo v jeho okolí nachází více tohoto typu
      • V případě, že se na tělese nachází více přístavů, bude vytvořeno spojení s přístavem nejvyšší úrovně. Pokud jsou oba přístavy stejné úrovně, bude vybrán přístav, který byl postaven jako první
      • V případě, že jsou přítomny planetární i vesmírné přístavy, vytvoří planetární zařízení silné spojení s planetárním přístavem, který tyto silné vazby předá orbitálnímu přístavu podle stejných pravidel prioritizace týkajících se úrovně a pořadí výstavby
    • Slabé vazby se vytvářejí mezi přístavy a podpůrnými zařízeními umístěnými na různých tělesech v rámci stejné soustavy
    • Mohou existovat oba typy vazeb, umožňující podpůrnému zařízení zásobovat ekonomikou více přístavů
    • Spojení lze vytvořit pouze mezi zařízeními a přístavy nebo mezi přístavy navzájem. Zařízení nemohou propojovat mezi sebou
    • Pro usnadnění pochopení tohoto nového systému jsou níže uvedeny některé příklady v praxi:
      • Systém 1: Těleso 1 má několik zařízení na povrchu, zatímco tělesa 2 a 3 mají přístavy na oběžné dráze
      • Mezi každým zařízením tělesa 1 a oběma přístavy kolem těles 2 a 3 budou vytvořeny slabé vazby


      • Systém 2: Těleso 1 má několik zařízení a přístav na povrchu a další přístav na oběžné dráze
      • Mezi jednotlivými zařízeními a přístavem na povrchu budou vytvořeny silné vazby. Další silné spojení bude vytvořeno mezi planetárním a orbitálním přístavem


      • Systém 3: Těleso 3 má přístav na oběžné dráze a kombinaci planetárních a orbitálních zařízení umístěných na tělesech 1, 2, 3 a 5
      • Mezi přístavem tělesa 3 a všemi zařízeními umístěnými na tělese 3 budou vytvořeny silné vazby
      • Mezi přístavem tělesa 3 a jednotlivými zařízeními umístěnými na tělese 1 budou vytvořeny slabé vazby, 2 a 5
    • Tyto spoje budou zpětně vytvořeny pro všechny stávající kolonizované systémy během odstávky opravy
    • Byly provedeny změny v toku uživatelského rozhraní konstrukce, aby byly odhaleny již vytvořené spoje, a budou vytvořeny při dokončení stavby
    • Silné vazby navíc podléhají zvýšení nebo snížení ekonomického výkonu dodávky podle vlastností hostitelského systému nebo orgánu. Slabých článků se tato mechanika netýká. Potenciální zvýšení/snížení jsou uvedena níže:

    • Ekonomika zemědělství:
    • Zvyšuje se:
      • Obíhání světa podobného Zemi
      • Na terraformovatelném tělese nebo kolem něj
      • Na tělese s organickými látkami nebo na jeho oběžné dráze
    • Sníženo o:
      • Na orbitě ledového tělesa
      • Na orbitě planety, která je tidálně vázána na svou hvězdu
      • Na oběžné dráze měsíce, který je tidálně vázán na svou planetu a jeho následná mateřská planeta nebo planety jsou tidálně vázány na hvězdu
    • Extrakční ekonomika:
    • Posílená:
      Podporována:
      • V systému s významnými nebo nedotčenými zdroji
      • Na orbitě tělesa s vulkanismem
    • Sníženo o:
      • V systému s nízkými nebo vyčerpanými zdroji
      • Vysoce technická ekonomika:
    • Posílená:
      • Obíhá kolem čpavkového světa
      • Obíhá kolem světa podobného Zemi
      • Na tělese s geologickým povrchem nebo na jeho oběžné dráze
      • Na tělese s organickým povrchem nebo na jeho oběžné dráze
    • Sníženo o:
      • Nil
    • Průmyslová a rafinérská ekonomika:
    • Zvýšeno o:
      • V systému s hlavními nebo nedotčenými zdroji
    • Sníženo o:
        V systému s hlavními nebo nedotčenými zdroji

      • V systému s malými nebo vyčerpanými zdroji
    • Ekonomika cestovního ruchu:
    • Zvýšeno o:
      • Na oběžné dráze čpavkového světa
      • V systému s černou dírou
      • Na oběžné dráze v systému podobném Zemi
      • Na tělese s geologickým povrchem nebo na jeho oběžné dráze
      • Na orbitě tělesa s organikou
      • Na orbitě vodního světa
      • V systému s bílým trpaslíkem
      • V systému s neutronovou hvězdou
    • Sníženo o:
      • Nulová
    • Jako příklad – Těleso 1 je svět s vulkanismem, který má přístav na oběžné dráze a zemědělské zařízení a těžební zařízení na povrchu. Silná vazba z těžebního zařízení do přístavu bude posílena, zatímco silná vazba ze zemědělského zařízení nikoli.
    • Stavby, které mají v možnostech stavby uvedenou ekonomiku kolonie, ji nyní budou mít nadefinovanou v závislosti na tělese, na jehož oběžné dráze se stavba nachází.
    • Tyto přepisy jsou následující:
    • Černé díry, neutronové hvězdy, Bílí trpaslíci
      • HighTech
      • Cestovní ruch
    • Hnědí trpaslíci a všechny ostatní typy hvězd
      • Vojenství
    • Světy podobné Zemi
      • Zemědělství
      • Hightech
      • Military
      • Cestovní ruch
      • Vodní svět
      • Zemědělství
      • Cestovní ruch
    • Čpavkový svět
      • HighTech
      • Cestovní ruch
    • Plynárenský gigant
      • HighTech
      • Průmysl
    • Svět s vysokým obsahem kovů a bohatý na kovy
      • Těžba
      • Skalní led
      • Průmysl
      • Rafinerie
    • Skalní
      • Rafinerie
    • Ledová
      • Průmyslová
    • Má prstence (zahrnuje hvězdy s pásy asteroidů)
      • Těžba
    • Má organické látky
      • Zemědělství
      • Terraforming
    • Má geologické
      • Těžba
      • Průmyslová
    • Tyto přepisy se mohou stohovat. Jako příklad – pro svět s vysokým obsahem kovů a organickými látkami bude jeho overridy kromě Zemědělství a Terraformace také Těžba.

 

Změny růstu populace:

 

  • Celková úroveň produkce zařízení je dána počtem obyvatel spojených s daným zařízením – vyšší počet obyvatel má za následek vyšší produkci komodit. V beta verzi kolonizace byl tento počet obyvatel na snížené úrovni pro účely vyvažování.
  • S touto aktualizací se nyní počet obyvatel výrazně zvýší, což velitelům umožní vybudovat plně funkční ekonomiku a zásobovací řetězce pro soběstačné kolonizační úsilí.
  • Populace v kolonizovaných systémech nyní porostou výrazně rychlejším tempem s výrazně vyšším populačním limitem. Celková kapacita populace zůstává určena přístavem a typy zařízení postavenými v rámci systému.
  • Obyvatelstvo poroste při každém týdenním údržbovém zaškrtnutí. Růst populace je založen na křivce a první měsíc poroste rychle, než se zpomalí na pozvolnější tempo, což umožní rychlé vytvoření silných ekonomik.

 

Další změny

  • Zákon a pořádek kolem systémových kolonizačních lodí a stavenišť nyní prosazuje společnost Brewer Corporation.
  • Společnost Brewer Corporation se rozhodla začít pojmenovávat své systémové kolonizační lodě.



Přizpůsobení přístavu

  • Přidáno tlačítko „Přizpůsobení zařízení“ v rámci služeb stanice pro architekty při zakotvení v jejich orbitálních zařízeních. To umožňuje architektům aplikovat nátěry na následující objekty:
    • Coriolisovy stanice
    • Ocellovy stanice
    • Stanice Orbis
    • Základny asteroidů
    • Outposty



Powerplay

  • Ve všech systémech Powerplay byly zavedeny útočné a obranné násobiče k zisku zásluh.
  • Útočné akce (obsazování neobsazených systémů, podkopávání atd.) budou mít za následek +5 % bonusových zásluh
  • Obranné akce (posilování) budou mít za následek -35 % získaných zásluh.
    • Jedná se o první z řady plánovaných změn, které mají podpořit a odměnit útočné akce v rámci hry Powerplay. Budeme nadále sledovat zpětnou vazbu a dopady a podle toho je upravovat.
    • Aktualizován panel mapy galaxie Powerplay, aby zahrnoval tento násobitel
  • Znovu povoleny vzácné odměny za dobré zásluhy
  • Nahrazeny únikové moduly jako etické aktivity pro síly, které je používaly.
  • Arissa Lavingny-Duval
    • Akvizice: Sbírání únikových modulů → Prodej komodit s velkým ziskem
  • Aisling Duval:
    • Akvizice: Data-dl-uid=“317″>
    • Posílení: Data-dl-uid=“319″>
    • Podkopávání: Sbírejte únikové moduly → Restartujte dokončení mise
    • Podkopávání: Sebrat únikové moduly → Odevzdat záchranné prostředky
  • Edmund Mahon
    • Podminování: Sbírat únikové moduly → Podílet se na záchraně
  • Felicia Wintersová
    • Získávání: Sbírání únikových modulů → Prodej vytěžených surovin
    • Podkopávání: Sbírejte únikové moduly → Plňte pomocné a humanitární mise
  • Jurij Grom
    • Získávání: Data-dl-uid=“334″> Nakato Kaine
      • Posílení: Data-dl-uid=“338″>
      • Podkopávání: Sbírejte únikové moduly → odevzdávejte záchranné prostředky
      • Podkopávání: Data-dl-uid=“340″> Pranav Antal
        • Akvizice: Sbírejte únikové moduly → Odevzdejte záchranu
      • Pranav Antal
        • Akvizice: Sbírejte únikové moduly → Odevzdejte záchranu: Sbírání únikových modulů → Prodej vzácného zboží
      • Vyvážené odměny za zásluhy v kartografii a exobiologii
    • Oběma se zvýšila míra odměn za zásluhy
    • Do oznámení o zásluhách byly přidány násobiče podminování/posílení
    • Přidán odkaz na násobitele Undermining/Reinforcement na obrazovky nápovědy
    • Vylepšení přenosu dat galaxie PowerPlay 2 mezi servery a klientem
    • Aktivity systému Powerplay Local Ethos jsou nyní řízeny serverem, což umožňuje dynamičtější změny


      Opravy ve sledování problémů:

      • Opraveny případy zadrhávání při obecném hraní
      • Opraveny případy odpojení při skoku do nadprostoru nebo hyperprostoru
        • Po těchto opravách budeme nadále sledovat data a hlášení, abychom zajistili, že oba problémy jsou nyní
          úplně vyřešeny. Prosíme, abyste i nadále hlásili všechny další případy, kdy k tomu dojde.
      • Opraven faktor masového zámku Corsair, změněn ze 7 na 17
      • Opraven pád na plochu při vykreslování trasy v blízkosti systémů uzamčených na povolení
      • Opraven problém, kdy nebylo možné znovu nabít concordské dělo
      • Opraveno okno s nastavením gama, které se zasekávalo na obrazovce
      • Upraven odvod tepla Corsair


      Opravy chyb:

      • Opravena kontrola zásahu bočních motorů letounu Corsair
      • Opraven zvuk letounu Corsair pro více hráčů. Panely uživatelského rozhraní ve druhém křesle nyní pípají podle očekávání
      • Opraven příliš hlasitý zvuk motorů Corsairu při jízdě maximální rychlostí
      • Opraveny případy chybějícího kolonizačního kontaktu v seznamu kontaktů
      • Opraveny případy chybějících stavebních bodů
      • Opraveno nezapočítávání Alastorské armády do požadavku na vybavení vojenských uzlů
      • Opraveno, že planetární přístavy neprodávaly více než 3 druhy zboží
      • Opraveno, že pěší osady neměly správné maximální množství dodávaného zboží. Nyní budou mít přibližně 3 pro malé, 5 pro střední a 7 pro velké
      • Opraveny případy, kdy nebylo možné konstrukce přejmenovat
      • Opraveno zobrazování nesprávných obrázků ve výběru staveb zařízení
      • Snížena oběžná rychlost přístavů postavených kolem neutronových hvězd, Bílých trpaslíků a černých děr
      • Opraveno mnoho umístění stavebních skladů a startů majáků v okolí hvězd tak, aby více respektovaly jejich tepelný výkon, jejich hvězdné prstence a případné binární partnery, se kterými mohou sdílet oběžnou dráhu.
        • To je příčinou většiny neúspěchů při reklamaci hvězdných systémů. V některých případech k tomu může stále docházet a tým pracuje na jejich vyřešení.
      • Byla opravena chyba, která způsobovala, že stavby byly umístěny v blízkosti posledního shluku asteroidů hvězdného prstence místo kolem požadované hvězdy. Většinu těchto staveb jsme přemístili do vlastních prostor v systému.
      • Známý problém: V některých případech jsou prostorové pozice stavebních skladů a postavených prostředků v nesprávném referenčním rámci, což způsobuje, že u nich nelze zakotvit s odlétající lodí. Děkujeme všem, kteří tyto případy nahlásili, aby nám pomohli s vyšetřováním.

Původní nepřeložená novinka

Štítky:
Vyberte si svou reakci!
Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude nikde zveřejněna.

Chat Icon

Informace o dostupnosti webových stránek Aktualizace 02.05.2025

🔧 Blížíme se do finále!
Spuštění našeho webu je už téměř za rohem. Většina stránek je již přístupná, kromě některých komunitních funkcí – jako jsou uživatelské profily, které zatím mohou vyžadovat přihlášení.

📱 Spustili jsme také oficiální WhatsApp kanál, kde najdete novinky, soutěže a oznámení o důležitých akcích.

⚠️ Web stále ladíme, takže se mohou některé části měnit nebo dočasně mizet. Naším cílem je vše dokončit do konce května.

📝 Registrace zatím není aktivní, ale brzy spustíme předregistrace – první možnost vytvořit si účet před oficiálním startem.

Díky, že jste u toho s námi!
– Tým Gamers Crew