Preloader
Elite Dangerous | Corsair Update
0

Zdravím velitele,
V úterý 8. dubna vydáme aktualizaci Corsair. Tato aktualizace přináší zcela novou loď Gutamaya Corsair a řadu oprav a vylepšení.
Harmonogram vydání:

  • 11:00 BST – servery offline
  • 15:00 BST – Očekává se, že servery budou opět online

Upozorňujeme, že se jedná o odhadované časy, které se mohou změnit.

Poznámky k aktualizaci
Funkce, které stojí za zmínku:
  • Přidáno Gutamaya Corsair
  • Ve světě jsou nyní přítomny reklamy na holo obrazovce pro Gutamaya Corsair
  • Přidány předpřipravené lodě:
    Gutamaya

    • Corsair Stellar (33 000 Arx)
    • Gutamaya Corsair Standard (16 520 Arx)

 

Opravy v nástroji pro sledování problémů:
  • Maximální rychlost Mandalay a Type-8 již není vázána na úroveň pip motoru – ID problému: 67198
  • Opraveno, že staveniště vytvořená v jiných jazycích než v angličtině nejsou viditelná v jiných jazycích než v angličtině – ID problému: 72916
  • Opravena těžba jádra asteroidů, která neumožňovala těžbu pomocí abrazivního blasteru a podpovrchových výtlačných střel – ID problému: 72134
  • Opraveno nefungování výukových laserů pro těžbu – ID problému: 72203
  • Opraven problém s LOD u nátěru Krait Mk II Polarity při použití shipkitu – ID problému: 71544
  • Opraven barevný pruh na modrém nátěru Rattler Blue pro Cobru Mk III – ID problému: 71617
  • Obtisk Powerplay nyní zobrazuje dočasný obtisk v hlavní nabídce, dokud není ve hře potvrzena hodnost Powerplay, poté se obtisk hodnosti Powerplay zobrazí jako normálně – ID problému: 70634
  • Úpravy malování letky – ID problému: 70887
Opravy chyb:
  • Opraven pád, ke kterému mohlo dojít, když hráč opustil systémový nárok a pokusil se založit nový.
  • Opraveno selhání, ke kterému mohlo dojít při otevření systémové mapy po umístění hologramu planetární osady.
  • Opraveny problémy s instancováním nákladu
  • Vypnuto vyčerpání při pobytu v sociálních prostorách a hangárech
  • Úpravy automatického dokování na základnách asteroidů
  • Opraveno, že pěší poskytovatelé misí nebyli správně aktivní v plně postavených hvězdných přístavech.
  • Opraveny případy rozmístění dvou majáků na místě rozmístění majáků
  • Opraveny případy náhlého načítání planetárních přístavů po výstavbě bez opětovné instalace, což mělo za následek, že přístav byl umístěn nad vrcholem staveniště.
  • Opraveno, že žádné z tlačítek nemělo výchozí zaměření v panelech kolonizace soustavy při použití ovladače.
  • Opraveno uživatelské rozhraní, které správně nezvýrazňovalo zaměření ovladače na tlačítka View Claim/Abandoning.
  • Přidána funkce ovladače na obrazovky nápovědy ke kolonizaci
  • Opraveno zrušení výběru kolonizační lodi na navigačním panelu při vstupu do superkruhu.
  • Opravena staveniště, která byla po dokončení stále uvedena v seznamu SRV a pěšky
  • Opraveno, že místo rozmístění majáku nebylo po rozmístění správně převedeno na systémový kolonizační maják.
  • Opraveny případy použití tlačítka „Kopírovat název“ na systémové mapě na stavebních slotech při kopírování poškozených textových řetězců.
  • Opraveny některé drobné případy chybějící kolize a vyřazení zadní plochy na stanicích pod nasazením
  • Opraveny případy, kdy byl okolní provoz v orbitálních stavebních zařízeních vždy zarovnán podle výkonu
  • Úpravy ikon stavenišť, aby byly konzistentnější ve všech staveništích.
  • Upraven text o vhodnosti výstavby planet s tenkou atmosférou, aby se zvýraznily požadavky Odyssey.
  • Opraveny případy plovoucích obranných věží osad u planetárních zařízení
  • Opraveny případy zobrazení nesprávných obrázků pro základny ve výběru zařízení
  • Opraven nefunkční vyhledávací panel na panelu „Moje kolonie“.
  • Přidána položka v kodexu pro kontakty rafinerie
  • Přidán vlastní text pro systémové kolonizační lodě
  • Opraveno nesprávné vykreslování schematických obrysů přistávacích plošin na orbitálních staveništích
  • Opraveny hodnoty úrovně rozvoje primárního přístavu, které neodpovídaly uživatelskému rozhraní pro výběr zařízení ve hře
  • Opraven nefunkční textový řetězec pro tlačítko Nápověda v zobrazení Architekt na mapě systému ve všech jazycích.
  • Opraven nefunkční textový řetězec při zobrazení obrazovky Stavební úsilí na staveništi
  • Upraven text z kolonizačního efektu na stavební úsilí, aby lépe odrážel uživatelské rozhraní stavebních služeb
  • Upraveny barvy ikon výstavby planet v sekci Kolonizace systému na pravé straně mapy systému tak, aby lépe odrážely vhodnost výstavby.
  • Opravena nesprávná ikona na obrazovce Úsilí o výstavbu
  • Opraven panel náhodného přejmenování, který po zakoupení vlastního přejmenování zobrazuje počet zbývajících přejmenování, který se nemění.
  • Opraveno uživatelské rozhraní pro výběr planetárních zařízení, které zobrazuje 0 stavebních bodů, dokud není vybrána kategorie.
  • Opraveno zařízení uvádějící „Maximální velikost přistávací plochy: „Střední“ v uživatelském rozhraní pro výběr zařízení
  • Opraveno zobrazení nesprávných zpráv u zařízení Ra-name pro hráče, kteří nejsou architekty.
  • Opraveno prázdné zobrazení panelů Souhrn a Možnosti zobrazení po přepnutí mezi režimy zobrazení na systémové mapě.
  • Opraven prázdný panel Systémové informace po přepnutí mezi režimy zobrazení na systémové mapě.
  • Opraveno přetrvávání zaškrtávací značky v zobrazení Architect View při přepínání mezi zobrazeními Powerplay a Architect View na mapě galaxie.
  • Opraveno nesprávné zobrazování šedého tlačítka Zobrazení správy letadlových lodí na kolonizační lodi soustavy při skoku ze soustavy
  • Opraveny různé položky zástupného textu v kolonizačních obrazovkách
  • Opraveno několik překlepů na obrazovkách nápovědy ke kolonizaci a v kodexu.
  • Opraveny chybějící obrázky na obrazovkách nápovědy ke kolonizaci
  • Opraveno nesprávné vykreslování obrazovek nápovědy k programu Kolonizace v nabídce Pauza
  • Opraven drobný překlep u high-tech ekonomik v uživatelském rozhraní pro výběr zařízení
  • Opraveny různé drobné problémy s textem v režimu nároku na systém
  • Opraven drobný překlep u inženýrského efektu odolnosti proti strážní zóně u modulů
  • Upraven úhel kamery pro sedadlo v levém kokpitu letounu Cobra Mk V
  • Zvuk během dokování – Modrý Dunaj – bude ztlumen, pokud byl povolen režim streamování.
  • Na některých lodích se motor utlumil dvakrát, což vedlo ke snížení obsahu basů.
  • Přidán zvuk při změně množství komodit k přenosu na systémové kolonizační lodi, protože chyběly zvuky interakce.
  • Opravena drobná mezera v modelu Type-8
  • Opraveno nesprávné zobrazení nepřátelských lodí ve scénářích Trénink a Výzva
  • Opraveno nesprávné LODování Betelgeuse
Opravy jazyka:
  • Opraven chybný překlad španělštiny pro Power
  • Opraven chybný překlad španělštiny u položky System Colonisation Suite
  • Opraveny chybějící řetězce pro materiály v Kontaktu rafinerie při zobrazení v ruštině
  • Opraven nefunkční překlad v ruštině při zobrazení kontaktu Kolonizace
  • Opraveny nefunkční překlady v ruštině pro uživatelské rozhraní Podpovrchové přemístění při těžbě
  • Opraven nefunkční překlad do ruštiny pro informace o pěším osídlení na panelu pěší navigace.
  • Opraveny nefunkční překlady do ruštiny pro panel Souhrn systému onfoot
  • Opraveny nefunkční překlady do ruštiny pro obrazovku Místní úřad
  • Opraven drobný problém s textem v brazilské portugalštině na mapě galaxie při zobrazení již nárokovaného systému.
  • Opraven chybějící překlad stránky pro rozmístění majáků
  • Opraveny zkrácené přeložené textové řetězce při prohlížení statistik primárních portů v nástroji pro výběr zařízení
  • Opraveny zkrácené přeložené textové řetězce v záhlaví nástroje pro výběr zařízení
  • Opraveny překlady požadovaných komodit v zobrazení Mapa systému
  • Opraveny překlady typů planetárních přístavů ve více jazycích v nástroji pro výběr zařízení
  • Opraven exponovaný textový řetězec ve více jazycích při přijetí oznámení o přípitku za úspěšné potvrzení systémové reklamace
  • Opraveny chybějící překlady a zkomolené řetězce na obrazovce Přejmenování stanice ve více jazycích.
  • Opraveny nefunkční textové řetězce na obrazovce s fanfárami stavby ve více jazycích.
  • Opraveno několik nefunkčních textových řetězců na panelu „Moje kolonie“ ve více jazycích.
  • Opraven exponovaný řetězec pro časovač odpočítávání kolonizace ve více jazycích
  • Opraven nefunkční řetězec na mapě galaxie pro ikonu systémů, které nelze obsadit, ve více jazycích
Kosmetika:
  • Opraven problém s LOD u nátěru Type-9 Hazard Construct na spodní straně lodi.
  • Úprava velikosti obtisků na křídlech, aby nedocházelo k překrývání větracích otvorů na křídlech Cobry Mk V.
  • Opraveno nefunkční zrcadlení obtisku Onionhead 2
  • Opraveny problémy s díly lodní soupravy Thargoid Bleached, které způsobovaly časté spouštění funkce „Signal Lost“ (Ztráta signálu) u kamery marnosti.
  • Opravena chybějící kolize nohou na nárazníku lodního kompletu Mandalay Ace
  • Drobná úprava umístění banneru Vulture’s Powerplay, aby nedocházelo ke střetu s jinými díly sady shipkit.
  • Drobná úprava umístění banneru hry Powerplay pro delfína, aby nedocházelo k ořezávání o jiné části sady lodí.
  • Úpravy polohy kamery na křídlech lodního kitu Mandalay v části Doplňky k livrejím a vozidlům, aby byly díly lodního kitu zřetelněji vidět.

Pokud se i nadále setkáte s problémy, nezapomeňte je nahlásit v našem nástroji pro sledování problémů.
Pokračujeme v revizi zařízení a ekonomického procesu Kolonizace systému, stejně jako množství poskytovaných informací a dokumentace. Zvažujeme možná vylepšení pro budoucí aktualizace.

Původní nepřeložená novinka

Štítky:
Vyberte si svou reakci!
Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude nikde zveřejněna.

Chat Icon

Informace o dostupnosti webových stránek Aktualizace 02.05.2025

🔧 Blížíme se do finále!
Spuštění našeho webu je už téměř za rohem. Většina stránek je již přístupná, kromě některých komunitních funkcí – jako jsou uživatelské profily, které zatím mohou vyžadovat přihlášení.

📱 Spustili jsme také oficiální WhatsApp kanál, kde najdete novinky, soutěže a oznámení o důležitých akcích.

⚠️ Web stále ladíme, takže se mohou některé části měnit nebo dočasně mizet. Naším cílem je vše dokončit do konce května.

📝 Registrace zatím není aktivní, ale brzy spustíme předregistrace – první možnost vytvořit si účet před oficiálním startem.

Díky, že jste u toho s námi!
– Tým Gamers Crew