Preloader
8.6.2 | Bugfix Patch
0

GHOUL

  • Snížení dosahu chapadel z 16 na 14 metrů.
  • Zkrácení doby rozzuřeného režimu ze 45 sekund na 40 sekund.
  • Zkrácení bonusové doby v režimu Rozzuřený při dokonale načasovaném útoku chvatem z 15 na 10 sekund.
  • Zkrácen efekt doby nalepení zaměřovače na cílového přeživšího z 0,3 sekundy na 0,18 sekundy.
  • Sníženo míření zaměřovače na detekci přeživšího při útoku uchopením o 94 %.
  • Snížení požadavku na minimální vzdálenost poškození při útoku chvatem pro aktivaci přes překážky o -30 %.
  • Po rozbití palety, pokud není Zabijácká síla v cooldownu, přechází síla do nuceného cooldownu rovnajícího se jednomu použití Skoku.
  • Doplněk Čerstvá káva: Změněna vzácnost z obyčejné na velmi vzácnou.
  • Addon Hinami’s Umbrella: Přepracovaný efekt – Za perfektně načasovaný útok s uchopením získáte navíc +10,0 sekund bonusového času v zuřivosti a vzácnost byla změněna z velmi vzácné na neobvyklou.
  • Addon Kapesník potřísněný krví: Snížení dosahu Kagune ze 2 metrů na 1 metr.
  • Doplněk Taiyaki: Zkráceno odpočítávání rozzuřeného režimu z 15 sekund na 5 sekund a změněna vzácnost z Uncommon na Common.
  • Doplněk Yamori’s Mask: Přidána podmínka aktivace „všichni přeživší dále než 40 m“.

NOVÉ PERKUSY ZABIJÁKA ZMĚNY
Žádný není zdarma:

  • Po dokončení všech generátorů jsou za každý žeton zablokována všechna okna a vzpřímené palety na 12/14/16 sekund.
    Odstraněna klauzule o blokování„pro všechny„.
Opravy chyb

Archivy

  • Opraven problém, kdy nebylo možné dokončit úkol „Granátomet“ pro mistra zabijáka.
  • Opraven problém, kdy se textová odměna zobrazovala na stránce Rift 1 místo na stránce náhledu Tome 22.

Krvavý měsíc

  • Krvavá plechovka se již při přikrčení nezapichuje do země.
  • Body krve získané při plnění Jerryho plechovky již nepřekračují limit.
  • SFX interakce naplnění plechovky krve již nezůstává po uchopení zabijákem.
  • Opraven problém, kdy hráči nedostávali body cíle pouze při interakci s generátory paliva.
  • Opraveno několik problémů na mapě souvisejících s palivovým čerpadlem.

Postavy

  • Při otevření skříňky s Trosečníkem se nyní správně přehraje animace Viktora.
  • Výzva QTE již nezůstává neomezeně dlouho zobrazena při sledování Zabijáka ve Vlastních hrách.
  • Diváci nyní mohou vidět stav neúspěchu nebo úspěchu útoku The Ghoul’s Grab.
  • Kamera a pohyb zabijáka již nejsou omezeny po shození palety na zabijáka při pokusu o provedení útoku uchopením.
  • Při míření přes paletu nebo okno se nyní v perspektivě přeživšího konzistentně zobrazuje zaměřovač značky Kagune.
  • Animace Ghoulova skoku s chapadly se nyní přehrává správně po provedení druhého skoku na Přeživšího za překážkou.
  • Ghůl již nemůže v rychlém sledu za sebou provést základní útok na Přeživšího během doby platnosti třetího Kaguneova skoku.

Prostředí/Mapy

  • Opraven problém ve hře Forgotten Ruins, kdy se háky v dungeonech spawnovaly blízko sebe.
  • Opraven problém v Leryho pamětním ústavu, kdy trest prokletých nemohl procházet zdmi.

Výhody

  • Opraven problém, kdy se po vyčerpání stále uplatňoval efekt sníženého staggeru a chrčivého efektu Vyváženého přistání.

UŽIVATELSKÉ ROZHRANÍ

  • Byla opravena chyba v tabulce výsledků Tally při dokování nebo od dokování přepínače.
  • Opraven problém, kdy se při přepínání postavy ve frontě v lobby zabijáka zobrazovalo špatné jméno zabijáka.
  • Opraven problém, kdy se prázdné sloty pro oběti zobrazovaly jako skrytá nabídka.
  • Opraven problém, při kterém se zobrazovala nesprávná ikona pro Zarinino kosmetické torzo Vražedný mlýn.

Různé

  • Opraven problém, při kterém se mohl Killer načíst do zápasu s nevlastněnou kosmetikou při zobrazení náhledu mori s vybranou kosmetikou.
  • Opraven problém, kdy se vyřazené oběti nezobrazovaly v inventáři hráče.
Známé problémy
  • Při použití vyváženého přistání a provedení rychlého pádu se přeživší stále chrčí.

Původní nepřeložená novinka

Vyberte si svou reakci!
Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude nikde zveřejněna.

Chat Icon

Informace o dostupnosti webových stránek Aktualizace 02.05.2025

🔧 Blížíme se do finále!
Spuštění našeho webu je už téměř za rohem. Většina stránek je již přístupná, kromě některých komunitních funkcí – jako jsou uživatelské profily, které zatím mohou vyžadovat přihlášení.

📱 Spustili jsme také oficiální WhatsApp kanál, kde najdete novinky, soutěže a oznámení o důležitých akcích.

⚠️ Web stále ladíme, takže se mohou některé části měnit nebo dočasně mizet. Naším cílem je vše dokončit do konce května.

📝 Registrace zatím není aktivní, ale brzy spustíme předregistrace – první možnost vytvořit si účet před oficiálním startem.

Díky, že jste u toho s námi!
– Tým Gamers Crew