GHOUL
- Snížení dosahu chapadel z 16 na 14 metrů.
- Zkrácení doby rozzuřeného režimu ze 45 sekund na 40 sekund.
- Zkrácení bonusové doby v režimu Rozzuřený při dokonale načasovaném útoku chvatem z 15 na 10 sekund.
- Zkrácen efekt doby nalepení zaměřovače na cílového přeživšího z 0,3 sekundy na 0,18 sekundy.
- Sníženo míření zaměřovače na detekci přeživšího při útoku uchopením o 94 %.
- Snížení požadavku na minimální vzdálenost poškození při útoku chvatem pro aktivaci přes překážky o -30 %.
- Po rozbití palety, pokud není Zabijácká síla v cooldownu, přechází síla do nuceného cooldownu rovnajícího se jednomu použití Skoku.
- Doplněk Čerstvá káva: Změněna vzácnost z obyčejné na velmi vzácnou.
- Addon Hinami’s Umbrella: Přepracovaný efekt – Za perfektně načasovaný útok s uchopením získáte navíc +10,0 sekund bonusového času v zuřivosti a vzácnost byla změněna z velmi vzácné na neobvyklou.
- Addon Kapesník potřísněný krví: Snížení dosahu Kagune ze 2 metrů na 1 metr.
- Doplněk Taiyaki: Zkráceno odpočítávání rozzuřeného režimu z 15 sekund na 5 sekund a změněna vzácnost z Uncommon na Common.
- Doplněk Yamori’s Mask: Přidána podmínka aktivace „všichni přeživší dále než 40 m“.
NOVÉ PERKUSY ZABIJÁKA ZMĚNY
Žádný není zdarma:
-
Po dokončení všech generátorů jsou za každý žeton zablokována všechna okna a vzpřímené palety na 12/14/16 sekund.
Odstraněna klauzule o blokování„pro všechny„.
Archivy
- Opraven problém, kdy nebylo možné dokončit úkol „Granátomet“ pro mistra zabijáka.
- Opraven problém, kdy se textová odměna zobrazovala na stránce Rift 1 místo na stránce náhledu Tome 22.
Krvavý měsíc
- Krvavá plechovka se již při přikrčení nezapichuje do země.
- Body krve získané při plnění Jerryho plechovky již nepřekračují limit.
- SFX interakce naplnění plechovky krve již nezůstává po uchopení zabijákem.
- Opraven problém, kdy hráči nedostávali body cíle pouze při interakci s generátory paliva.
- Opraveno několik problémů na mapě souvisejících s palivovým čerpadlem.
Postavy
- Při otevření skříňky s Trosečníkem se nyní správně přehraje animace Viktora.
- Výzva QTE již nezůstává neomezeně dlouho zobrazena při sledování Zabijáka ve Vlastních hrách.
- Diváci nyní mohou vidět stav neúspěchu nebo úspěchu útoku The Ghoul’s Grab.
- Kamera a pohyb zabijáka již nejsou omezeny po shození palety na zabijáka při pokusu o provedení útoku uchopením.
- Při míření přes paletu nebo okno se nyní v perspektivě přeživšího konzistentně zobrazuje zaměřovač značky Kagune.
- Animace Ghoulova skoku s chapadly se nyní přehrává správně po provedení druhého skoku na Přeživšího za překážkou.
- Ghůl již nemůže v rychlém sledu za sebou provést základní útok na Přeživšího během doby platnosti třetího Kaguneova skoku.
Prostředí/Mapy
- Opraven problém ve hře Forgotten Ruins, kdy se háky v dungeonech spawnovaly blízko sebe.
- Opraven problém v Leryho pamětním ústavu, kdy trest prokletých nemohl procházet zdmi.
Výhody
- Opraven problém, kdy se po vyčerpání stále uplatňoval efekt sníženého staggeru a chrčivého efektu Vyváženého přistání.
UŽIVATELSKÉ ROZHRANÍ
- Byla opravena chyba v tabulce výsledků Tally při dokování nebo od dokování přepínače.
- Opraven problém, kdy se při přepínání postavy ve frontě v lobby zabijáka zobrazovalo špatné jméno zabijáka.
- Opraven problém, kdy se prázdné sloty pro oběti zobrazovaly jako skrytá nabídka.
- Opraven problém, při kterém se zobrazovala nesprávná ikona pro Zarinino kosmetické torzo Vražedný mlýn.
Různé
- Opraven problém, při kterém se mohl Killer načíst do zápasu s nevlastněnou kosmetikou při zobrazení náhledu mori s vybranou kosmetikou.
- Opraven problém, kdy se vyřazené oběti nezobrazovaly v inventáři hráče.
- Při použití vyváženého přistání a provedení rychlého pádu se přeživší stále chrčí.