Vážení válečníci,
Mnozí z vás nám řekli, že to, co dělá svět Dobyvatelovy čepele skutečně zářivým, nejsou jen samotné bitvy, ale i kamarádství, které se v žáru války vytváří. Ať už se jedná o neochvějné štíty jednotek v soubojích nebo řadových bitvách, odvážné dobývání hradeb a zásobovacích bodů ve válkách o území, důmyslné rozmístění dělostřelectva nebo moře rodových praporů hrdě vlajících po celém světě – tyto legendární výkony, vyřčené přes hlasovou komunikaci a zapsané do análů nesčetných kampaní, dokazují především jednu věc:
Po pěti letech vývoje však z mnoha vojevůdců vyrostli ostřílení veteráni. Neustálý proud nových jednotek, map, mechanik a funkcí nadále obohacuje ekosystém Dobyvatelovy čepele a nabízí nové zážitky a nové výzvy pro ty, kteří stále bojují na frontách.
Zároveň však tyto přírůstky mohou vytvářet překážky pro naše nové vojevůdce – a pro ty, kteří se chtějí k Dobyvatelově čepeli znovu vrátit. Ať už se vášnivě ozývaly během komunitních setkání nebo se ozývaly napříč hráčskými diskuzemi, vyslyšeli jsme vaše volání: nováčci i vracející se válečníci potřebují hladší cestu do hry.
„Pozval jsem kamaráda do hry, a jakmile vstoupil do hlavního města, byl úplně ztracený..“
„Noví hráči nedokážou ani sestavit slušnou sestavu jednotek, než to vzdají…“
„Je tu tolik systémů – ani nevím, které jsou důležité…“
Na základě vaší zpětné vazby a návrhů jsme identifikovali několik klíčových problémů, kterým čelí noví a vracející se vojevůdci:
- Odemykání a vylepšování jednotek je příliš pomalé, takže je těžké se připravit na bitvu.
- Hlavní město je rozlehlé, ale chybí mu jasná orientace – snadno se v něm ztratíte.
- Výběr zbraní na začátku je omezený, což omezuje rozmanitost a průzkum.
- Výukové programy pro jednotky nejsou intuitivní, takže noví válečníci jsou zmatení z role jednotlivých jednotek.
- Uživatelské rozhraní se stalo složitějším – důležité informace se špatně hledají.
Proto jsme se rozhodli: už žádná polovičatá opatření. Pod vedením našich producentů jsme vyzpovídali stovky tvůrců obsahu hry Conqueror’s Blade a využili jejich zkušeností z první linie, kde pomáhali novým hráčům. Spolupracovali jsme s několika herními platformami, abychom provedli uživatelský průzkum s tisíci lidí, kteří hru Conqueror’s Blade nikdy předtím nehráli. Uspořádali jsme stovky schůzek, týdny pálili půlnoční olej a připravovali jeden plán za druhým – to vše s jediným cílem: odstranit překážky, které brání novým a vracejícím se válečníkům zapojit se do boje.
Tyto dlouhodobé problémy samozřejmě nezmizí přes noc. Ale se spuštěním našich přepracovaných vstupních zkušeností a zbrusu nové květnové akce Wargames Fest jsme udělali první krok. Válečníci, to je teprve začátek. Jsme plně odhodláni zlepšit cestu vpřed – pro každého nového i vracejícího se warlorda!
Takže – co přesně děláme pro podporu nových warlordů?
- Zjednodušené návody k jednotkám na začátku, díky nimž je snazší než kdy dříve pochopit roli každé jednotky a jak s nimi efektivně hrát.
- Odemknutí osobního stanu a dalších prvků na začátku hry, aby se noví hráči neztratili, a zároveň soustředění pozornosti na odpovídající bitvy a další základní herní prvky hry Conqueror’s Blade.
- Zcela přepracovaná lobby a uživatelské rozhraní – intuitivní, přístupné a vytvořené tak, abyste se rychleji dostali do bitvy.
- Podrobnější návody na zbraně, které pomohou válečníkům vyzkoušet si každý typ zbraně a zjistit, co jim nejlépe vyhovuje.
A to není všechno. Wargames Fest je tady! [30 jednotek nejvyšší úrovně], okamžitě hratelné – během akce zdarma!
Nejste pozadu.
S novou postavou můžete odemknout plně vybavené jednotky za méně než 20 minut a užít si nelítostné bitvy!
Už žádné grindování. Jen čistá válka.
Na závěr vyzýváme všechny naše zkušené válečníky, aby se k nám připojili a přivítali nové i vracející se válečníky! Vaše postřehy, vaši průvodci a vaše nadšení jsou ve světě Conqueror’s Blade neocenitelným pokladem. Společně můžeme udělat hru Conqueror’s Blade lepší než kdykoli předtím!