Preloader

Návrat do Verdansku: (1. část z 3) Masivní předávání informací před třetí sezónou Warzone (1. část z 3)

Return to Verdansk: Massive intel drop ahead of Warzone Season 03 (part 1 of 3)
0

Vítejte doma.

Původní zážitek z Call of Duty: Warzone Battle Royale se vrací s Verdanskem, do kterého se hráči mohou ponořit na začátku sezóny 03! Jedná se o návrat k původním kořenům hry Battle Royale s návratem k základům hratelnosti, autentickou přestavbou velké mapy spolu s působivým množstvím vylepšení kvality života.

V tomto velmi podrobném blogu rozebíráme proces přestavby Verdansku, dlouhou prezentaci herních prvků, množství režimů, odměn za události a první detaily o zbraních, jakož i to, jak se připravit na spuštění. Samostatnou kapitolou tohoto blogu je Prohlídka Verdanska, vizuální průzkum všech hlavních bodů zájmu, stejně jako menších, ale přesto důležitých míst, která si budete pamatovat z minulých kapek.

Poznámka: Zajistěte si aktuální informace o veškerém obsahu sezóny 03 tím, že se podíváte na následující blogy:

27. března: Oznámení sezóny 03 (multiplayer, zombie, obecné informace o obsahu)

28. března: Aktualizace hry Ricochet:

2. dubna: Blog o Battle Passu, BlackCellu a balíčcích pro obchod

Pak si nezapomeňte hru před spuštěním sezóny 03 hry Black Ops 6 2. dubna předinstalovat: 24hodinová bezplatná zkušební verze s veškerým prémiovým obsahem dostupným pro všechny a 3. dubna spuštění her Verdansk a Call of Duty: Warzone! Všechny podrobnosti, které potřebujete vědět, najdete později v tomto blogu.

Část 1: Přestavba od základů. Přesně tak, jak si ji pamatujete*

Známý, vylepšený a zdokonalený: Verdansk je od základu znovu pečlivě vytvořen s řadou světelných úprav a vylepšení kvality života.

Příklady, které potřebujete znát: Očekávejte informace o některých přesných duplikacích mapy jedna ku jedné, vylepšené detaily o stavbách a vzdálenostech tahů, další kosmetické detaily, vylepšený přístup po strmých svazích a přes budovy a další.

Boj na Kastovském pobřeží: Připravte se na boje podél jižních útesů; nově přístupné pobřeží a pobřežní zákopy jsou detailně zpracované.

Až se Verdansk 3. dubna 2025 vrátí, měli by hráči, kteří se sem vydali před pěti lety, 10. března 2020, okamžitě poznat, že jde o původní velkou mapu Call of Duty: Warzone.

Tato verze Verdansku byla od základu pečlivě předělána, aby vám poskytla ten nejlepší možný battle royale zážitek. Tento zážitek vyvažuje pohlcení, upravené mechaniky pohybu a charakteristickou hratelnost, kterou si pamatujete z původní hry Call of Duty: Warzone, s jedním hlavním cílem: znovu prožít klasickou a nostalgickou mapu Verdansk, kterou si všichni pamatujeme.

Od prozkoumávání drsné divočiny severních vesnic, vojenské základny a lomu, přes první přistání v Superstore nebo nemocnici až po přežití prvního vězeňského gulagu 1v1 – na co nejpřesnější, nejpodrobnější a nejautentičtější aktualizaci Verdansku bylo odvedeno velké množství práce.

Zjednodušeně řečeno, tato verze Verdansku je z 95 % přestavěnou verzí Verdansku v roce 2020, přičemž přibližně pět procent krajiny mapy dostalo světelné úpravy a vylepšení kvality života. Veteráni, kteří si pamatují sezóny Modern Warfare 2019, by měli Verdansk v sezóně 03 považovat za mapu, která vypadla v březnu 2020, s přidáním několika prvků z pozdějších sezón této hry – například vstupů do stanice metra – a celou řadou dalších změn mapy naplánovaných napříč budoucími sezónami…

Samostatný blog Recon Tour o slavných bodech zájmu Verdansku (pro přečtení klikněte zde) a doprovodné popisy v tomto blogu by měly být veškerou informací, kterou potřebujete k pochopení toho, jak věrná je tato verze mapy.

Známé. Vylepšené. A vylepšené: Jsou to maličkosti

Vzhled a atmosféra sezóny 03 Verdansk spadá do jedné ze tří kategorií:

  • Známé: Mapa je přestavěna tak, aby byla stejná jako původní mapa, kterou si pamatujete. Jedná se přibližně o 95 % herního prostoru.
  • Vylepšené: Stejně jako mapa Verdansk 2020 s prospěšnými úpravami.
  • Vylepšeno: Nové prvky ve stávající oblasti založené na současné hře navržené s ohledem na zlepšení kvality života.

Pojďme se na chvíli podívat na některé konkrétní vizuální příklady těchto úprav. Pamatujte, že jsou většinou velmi jemné a navržené tak, aby byly přínosné a neovlivňovaly původní průběh boje na mapě.

Poznámka: Pokud následující příklady obsahují srovnávací snímky obrazovky, vlevo jsou obrázky původního Verdanska (pořízené v únoru 2020) a vpravo Verdanska sezóny 03 (pořízené v březnu 2025), jak je uvedeno na každém obrázku. V opačném případě považujte všechny snímky za snímky z aktuální verze Verdansku.

Příklad 1 (srovnání): Známé faksimile

FAMILIÁRNÍ: Na naprosté většině mapy jsou stavby, silnice a scenérie duplicitní jedna ku jedné, jak ukazují dva příklady (výše). Jak tato venkovní část lomu Karst River (nahoře), tak interiér Superstore (dole) jsou v podstatě totožné, až na vylepšené vnitřní osvětlení a přečíslování pokladen.

Příklad 2 (srovnání): Vylepšená topografie

ZLEPŠENÁ: Některé stavby – jako například tato hasičská stanice – získaly detailní průkaz. Dole: Most Grazna (západně od televizní stanice) ukazuje, že řeka Gora již není zamrzlá, ačkoli voda je hluboká jen po kotníky. Toto tání půdy se rozprostírá po většině mapy a mění způsob, jakým slyšíte kroky nepřátel, kteří šplouchají ve vodě, místo aby křupali v ledu. Podívejte se také skrz mostní oblouk a porovnejte nedoceněná vylepšení vzdálenosti tažení na větší vzdálenosti.

Příklad 3 (srovnání): Vylepšený detail

ENHANCED: Nahoře: Projděte si město Storage Town a objevíte řadu drobných kosmetických detailů, včetně plevele na střechách garáží a na zemi, reflexních louží, dalšího elektrického potrubí a dalších drobných doplňků. Dole: Bunkr 02 na západním úpatí má vylepšené a šplhatelné skalní výchozy, další detaily po obvodu bojové zóny a viditelnost na větší vzdálenost.

Příklad 4 (srovnání): Zlepšený přístup

ZLEPŠENO: Nahoře: Verdanské policejní stanice – jako je tato poblíž letištní údržby – byly výtvarně a přehledně upraveny. Příkladem jsou tři okna v nejvyšším patře vlevo, která se nyní otevírají, a více prosvětlující vnitřní osvětlení.

Dole: Zpět ve Skladištním městečku, střecha budovy 3 je nyní méně neférovou silovou pozicí, protože na venkovní balkon byl přidán žebřík. Opět se jedná o velmi drobnou úpravu, která však Operátorům umožňuje dostat se na mnohá místa, kam se dosud mohli dostat pouze pomocí padáků.

Příklad 5 (Sezóna 03 Verdansk): Vylepšené detaily všude

ROZŠÍŘENÉ: Navštivte známá místa, jako je přehrada Gora (vlevo nahoře), a můžete najít drobná vylepšení, například molo nad ledem, které zřejmě nevydrží váhu nákladního auta. Nebo projděte autosalon poblíž Letiště (vpravo nahoře), protože venkovní značka spadla a vytvořila rampu do horní části interiéru. Oblíbeným hot-dropem jsou Hangáry (Dole), které obsahují několik mírně přemístěných nákladních letadel, aby pomohly Operátorům spěchajícím na letištní plochu, zatímco samotná hlavní letištní dráha má několik dalších betonových zvedáků, které lze použít jako kryt.

Příklad 6 (Sezóna 03 Verdansk): Bunker 09 Switchbacks (Pobřeží; nové jižní pobřeží, Bunker 09 Switchbacks)

ZLEPŠENO: Nyní, když je možné plavat, se otevřel přístup do Kastovského moře a je možné projít novou pobřežní linií od jihozápadního okraje mapy (jižně od motokárové závodní dráhy) až na východ k vězení. Po cestě jsou stezky po útesech a také dřevěné vyhlídkové plošiny (Horní řada), které umožňují rychlý výstup z vody, jak se ve hře objevují Ascendeři.

Překročte ústí Krasové řeky u Doks, a až se dostanete do bažin na jihovýchodě, objevíte sadu příkopů (vlevo dole). Až se konečně ocitnete v areálu věznice, ve skalách nad Bunkrem 09 byla vytesána nová sada přepínačů cest (vpravo dole), které byly vybudovány pro usnadnění průchodu mapou.

Verdansk Recon Tour: Přístup povolen!

Mnohem více podrobností o topografii mapy najdete na blogu Prohlídka Verdanska, kde si můžete prohlédnout 19 velkolepých hlavních bodů zájmu a řadu dalších nezapomenutelných míst, která navštívíte. Kliknutím sem si můžete prohlédnout a přečíst více. Prozatím se podívejme na některé z těchto lokací:

(ve směru hodinových ručiček zleva nahoru) Je čas začít plánovat svůj první vítězný zápas:

(Po směru hodinových ručiček shora doleva) Bojujte na známém území, protože vlakové nádraží, komplex přehrady Gora, vrakoviště (v rámci Zhokov Boneyard) a letiště jsou přesně takové, jaké si je pamatujete, a jsou to všechno životaschopná místa, kterými se můžete probojovat, když se budete soustředit na vítězství.

(Po směru hodinových ručiček shora doleva) Věže, paneláky, chaos a beton: Největší POI ze všech, čtvrť Downtown Tavorsk, je přesně taková, jakou si ji pamatujete, a umožňuje vítězné strategie, které jste si již naplánovali. Zlatí lvi střeží banku, muzeum je připraveno na odstřelování střech a nechvalně proslulá věž SKN Comm stále hoří.

Zrnitost: Vše záleží na detailech

Nyní, když jste viděli řadu omezených a velmi jemných úprav a vylepšení kvality života na mapě, vám přinášíme obecné shrnutí toho, co můžete očekávat v celé sezóně 03 Verdansk:

  • Stromy nejsou na přesně stejných místech jako v původní mapě.
  • Všechna zaparkovaná vozidla, která nejsou pojízdná, nyní vypadají mnohem více jako doutnající vraky, což zajišťuje, že hráči snadno odliší nepohyblivé automobily od nákladního vozu, LTV a dalších přístupných vozidel.
  • Jednou z největších změn je možnost plavat, což původně nebylo možné. Jižní bojová zóna byla rozšířena do Kastovského moře a pobřeží je nyní přístupné. Pro hratelnost to však není rozhodující a žádný zbytek mapy nevyžaduje plavání.
  • Některé neúprosnější oblasti se strmým a skalnatým terénem byly upraveny tak, aby manévry s mantinely a traverzování byly snazší a „kozí stezky“ byly o něco výraznější.
  • Telefonní a elektrické sloupy byly na některých místech mírně zkráceny, aby bylo možné snadněji přistát s padákem.
  • Drobných úprav se dočkaly i další průchozí body nebo oblasti, které znevýhodňovaly některé hráče, a umožnily tak cesty na střechy, které byly původně přístupné pouze padákem. To zahrnuje přidání nově umístěných žebříků.
  • Dveře se dají prorazit, jsou obvykle dvoukřídlé (otevírají se oběma směry) a dají se rozstřelit nebo vyhodit do vzduchu.
  • Ačkoli Ascendery nebyly v původní verzi Verdansk (původně byly přidány v 5. sezóně Modern Warfare 2019) a jejich příchod je plánován až na pozdější sezónu 03 v zápasech Battle Royale, byly v rámci příprav na jejich návrat do herního režimu testovány na mnoha budovách, aby se hráči mohli dostat na jinak obtížně dostupné střechy. Nejedná se o původní tvar rámu „A“, ale o novější tvar „L“ se současnou mechanikou umožňující mnohem rychlejší přechod z lana zipu na střechu. Budou k dispozici ve hře Plunder při uvedení na trh a mají být přišroubovány ke střechám a převisům, které si pamatujete z původního Verdansku. Více se dočtete v sekci Funkce tohoto blogu.
  • Osvětlení vnější mapy, vzdálenost tažení na dálku, celková viditelnost a „opar“ mapy byly upraveny tak, aby se zvýšila přehlednost a minimalizovalo oslnění.
  • Osvětlení interiérů bylo upraveno ve prospěch bezprostřednějšího zpozorování nepřátelských operátorů a bylo sníženo oslnění mezi výstupem a vstupem do interiérů. Nebo jinak řečeno, „minimalizuje se výhoda skrývání se v tmavých zákoutích v kůži Roze“.
  • Byly přidány detailní umělecké pasáže a vylepšení scenérie pro oblasti, které z toho mohou těžit, například další vnější detaily požárních stanic a další detrit podél břehů řeky. To se týká také některých nových, dodatečných roztroušených trosek, které mohou hráči použít jako úkryt.
  • Písmo textu kompasu HUD v horní části obrazovky označující název lokace, ve které se nacházíte, bylo aktualizováno tak, aby odpovídalo aktuálnímu grafickému uživatelskému rozhraní.
  • Uživatelské rozhraní bylo zjednodušeno, jak je podrobně popsáno dále v tomto blogu.
Část 2: Sezóna 03: Call of Duty: Warzone Funkce

Verdansk se vrací… k základům:

Úpravy všudypřítomného pohybu:

Jako bychom nikdy neodešli: 150 hráčů: Byly provedeny jemné úpravy, aby pohyb více odpovídal tomu, co hráči zažili v počátcích Call of Duty: Warzone. Původní hlasatel. Střelba během volného pádu. Původní filmové záběry Infil. To vše ještě předtím, než se pustíte do hry!

Originální herní mechanismy:

Retro osvěžení: Původní krabice se zásobami, plovoucí kořist, brašny se zbrojí a nabídky nákupních stanic spolu s aktuálními Loadouty a Perky, s vysoce hodnotnými Loot zónami po celé mapě, kde se nachází prémiová kořist: Kontrakty, veřejné události v zápasech, vylepšení v terénu a Killstreaky se vracejí k základům: Herní kořist se dočkala retro osvěžení, Thermite je zpět, zatímco kontrakty, veřejné události v zápasech, vylepšení v terénu a Killstreaky se vracejí k základům:

Cargo Truck. Heli. A další:

Samý plyn, žádné brzdy: Na druhém a pátém kruhu se objevuje Loadout Drops, mechanika Circle Collapse je přesně taková, jakou si ji pamatujete z doby před pěti lety. Takzvané endgame „mrtvé zóny“ byly minimalizovány.

Going Up in the World: Vnější Ascendeři přicházejí do Verdanska, ale později v sezóně v režimech Battle Royale, poté, co budou použity původní herní mechanismy z března 2020 (před příchodem Ascenderů do hry). Střešní exploity jsou však zmírněny.

Verdansk se otevírá: V průběhu sezóny 03 očekávejte otevření prvních bodů zájmu. To je jen začátek úprav map, které můžete očekávat v průběhu několika nadcházejících sezón. Prozkoumejte oblasti nahoře i dole, nasedněte do jedoucího vlaku a odhalte [[REDAKCE]] a mnoho dalšího v Mid-Season.

QOL Updates: V Call of Duty: Warzone se také objevuje řada aktualizací kvality života, včetně přerozdělování jednotek na nákupních stanicích, popisu příloh na inspekcích zbraní, podrobných rekapitulací úmrtí ve hře a později v průběhu sezóny také příznaku na HUD, díky kterému budete přesně vědět, kdy je váš Loadout k dispozici ke koupi.

Tajemství Verdanska: V celé sezóně 03 i v dalších sezónách najdete více odhalení, velikonočních vajíček a skrytých vodítek k [[REDAKCE]] než kdykoli předtím.

Přehled: Verdansk je zpět!

„Ruck up! Míříte do válečné zóny!“

S příchodem nejdůležitější mapy ve hře Call of Duty: Warzone se tak vrátilo mnoho fanoušky oblíbených prvků; řada herních prvků „zpět k základům“, které odkazují na první iteraci hry, spolu s nejnovějšími současnými a fanoušky oblíbenými mechanikami, a to vše bez obětování toho, co dělalo Verdansk tak výjimečným.

Úpravy hry Call of Duty: Warzone Omnimovement (spuštění)

Zavedení funkce Omnimovement ve hře Black Ops 6 bylo pro hru významným mezníkem, který vytvořil nový základ pro pohyb hráčů. Zpočátku hra Call of Duty: Warzone převzala hodnoty pohybu přímo z hry pro více hráčů s dobrým úmyslem, ale je třeba provést úpravy, aby lépe odpovídaly jedinečným požadavkům map a stylům zapojení ve hře Call of Duty: Warzone.

Season 03 slouží jako příležitost k doladění pohybu hráčů mírným omezením některých zvýšení rychlosti zavedených v posledních několika měsících. Díky těmto úpravám se pohyb více přiblíží tomu, co hráči zažívali v prvních dnech Call of Duty: Warzone.

Kromě toho dochází ke změnám ve škálování rychlosti omni-sprintu a tření při klouzání, aby se řešila síla strafe soubojů a zároveň se zachoval pocit ze sprint-strafe nabíjení a celkového pohybu.

Počet hráčů, infiltrace a střelba během volného pádu (spuštění)
150 hráčů, původní hlasatel, původní filmové záběry, střelba během infiltrace (spuštění)

150 hráčů: Battle Royale se vrací do Verdansku s velkým počtem hráčů v bitvách, který se vyrovná původnímu zážitku. Tyto žhavé kapky nikdy nebyly žhavější a 30 dalších soupeřů zajistí, že budete mít cíle, které získáte až do posledního kola.

Původní oznamovatel:

Střelba během volného pádu: Původní hlasatel – někdy známý jako „Velitel britského týmu“ s podobným přízvukem jako kapitán Price – je zpět, stejně jako boj o pozici před vysazením z původního nákladního letadla nad Verdanskem: Na cestě dolů z infiltrace (nebo při návratu do akce po úspěchu v Gulagu, výsadku z helikoptéry či vzdušném sestupu z vysoké budovy) můžete přepínat mezi mírným klouzáním na padáku a pádem volným pádem, což je optimální, pokud chcete vyčistit oblohu od nepřátel, kteří se na ni také snášejí: Střelba během volného pádu je zpět! Vytáhněte svou startovní zbraň – 9mm pistoli PM – a zlikvidujte nepřátele nebo jim způsobte nějaké poškození, než se s nimi setkáte na zemi!

Infil a Exfil Cinematics: V Infilu očekávejte, že vystoupíte z hangáru obřího nákladního letadla, které ční z mraků, a ti dostatečně zkušení Operátoři očekávají klasický vrtulník Exfil, který jim po zneškodnění všech hrozeb spustí lano pro závěrečný únik před blížícím se plynem. Pak obrazně řečeno stiskněte „F“, abyste vzdali hold poraženým oddílům, které jste ovládli na své cestě k zápasovému vítězství!

Bedny, Brašny se zbrojí, Lootování, Loadouty, Zóny s vysokou hodnotou kořisti (spuštění, polovina sezóny)
Původní barvy beden se zásobami, původní plovoucí kořist, původní brašna se zbrojí (spuštění)

Původní barvy zásobovacího boxu: Jakmile se ocitnete na zemi, je čas na kořist: Než nějakou uvidíte, pravděpodobně uslyšíte známé „originální hučení“ krabice se zásobami. Samotné bedny jsou původní; šedě zbarvené běžné bedny a legendárnější oranžové bedny spolu se speciálními zásobovacími bednami se žlutým označením, které jsou přístupné během mrchožroutských kontraktů.

Původní plovoucí kořist: Jak se dalo očekávat, pozemní kořist – ať už nalezená na nákupní stanici, v zásobovací bedně nebo po prohlídce skoleného nepřítele – je barevně odlišena podle vzácnosti a nyní vyskakuje z bedny různými směry a vznáší se několik centimetrů nad zemí, stejně jako tomu bylo původně.

Aktuální opakovaně použitelná bedna se zásobami: Tmavší modré bedny se zásobami, které se v průběhu zápasu doplňují, jsou k dispozici také po celém Verdansku.

Původní brašna na brnění: Vrací se také původní brašna na brnění, která byla poprvé přidána v sezóně 03 Reloaded hry Modern Warfare 2019 a umožňuje nosit osm plátů brnění namísto obvyklých pěti bez brašny. Brašnu Armor Satchel najdete v zásobovacích bednách nebo jako pozemní kořist.

Původní Armor Satchel nahrazuje současnou Armor Satchel. Všechny ostatní typy brašen (brašna na munici) jsou odstraněny, což umožňuje co nejvíce se přiblížit původnímu verdanskému zážitku.

Aktuální zásoba kořisti, aktuální uživatelské rozhraní kořisti, aktuální vybavení (spuštění)

Aktuální zásoba kořisti: Očekávejte, že typ kořisti, kterou najdete na zemi, u padlých nepřátel a v bednách, bude vycházet z nabídky výzbroje, kterou si můžete vybrat v současné době ve hře Call of Duty: Warzone. To zahrnuje zbraně (primární, pistole, zbraně pro boj zblízka), taktické zbraně a smrtící zbraně. Níže naleznete dostupná vylepšení polí a Killstreaky, které vycházejí z těch původně dostupných.

Aktuální uživatelské rozhraní kořisti: Na každý předmět, na který se podíváte, je aplikován aktuální systém grafického uživatelského rozhraní, který umožňuje získat jednoduché, přehledné informace a hodnotu vzácnosti s přílohami pro vzácnější modrotisky zbraní.

Aktuální Loadouts a Perks: Před Infil do Verdanska si můžete normálně vytvořit několik Custom Loadouts pro použití v zápase, s plným výběrem zbraní a vybavení MWII, MWIII a BO6. To zahrnuje zbraně (primární, pistole, zbraně pro boj zblízka), taktické zbraně, letální zbraně, tři perky a divokou kartu.

Call of Duty: Warzone Verdansk Kredity

Call of Duty®: Warzone™ Verdansk Kredity: Beenox, Raven Software a High Moon Studios. Další podporu poskytly společnosti Activision Shanghai, Activision Central Tech, Sledgehammer Games a Treyarch. Původní návrh mapy od Infinity Ward.

© 2025 Activision Publishing, Inc. ACTIVISION, CALL OF DUTY, CALL OF DUTY WARZONE, MODERN WARFARE a CALL OF DUTY BLACK OPS jsou ochranné známky společnosti Activision Publishing, Inc. Všechny ostatní ochranné známky a obchodní názvy jsou majetkem příslušných vlastníků.

Další informace naleznete na http://www.callofduty.com/ a http://www.youtube.com/callofduty a sledujte @Activision a @CallofDuty na X (dříve Twitter), Instagramu a Facebooku. Pro aktualizace Call of Duty sledujte @CODUpdates na X (dříve Twitter).

(*Verdansk je takový, jaký si ho pamatujete, ale s několika výhradami podrobně popsanými v blogu výše)

Původní nepřeložená novinka

Štítky:
Vyberte si svou reakci!
Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude nikde zveřejněna.

Chat Icon

Informace o dostupnosti webových stránek Aktualizace 02.05.2025

🔧 Blížíme se do finále!
Spuštění našeho webu je už téměř za rohem. Většina stránek je již přístupná, kromě některých komunitních funkcí – jako jsou uživatelské profily, které zatím mohou vyžadovat přihlášení.

📱 Spustili jsme také oficiální WhatsApp kanál, kde najdete novinky, soutěže a oznámení o důležitých akcích.

⚠️ Web stále ladíme, takže se mohou některé části měnit nebo dočasně mizet. Naším cílem je vše dokončit do konce května.

📝 Registrace zatím není aktivní, ale brzy spustíme předregistrace – první možnost vytvořit si účet před oficiálním startem.

Díky, že jste u toho s námi!
– Tým Gamers Crew