Preloader
Face Off in the Future Icons Event
0

Pozor, legendy! V Outlandu je sice léto, ale vyučování stále probíhá. Naše aktualizace v polovině sezóny s sebou přináší akci Ikony budoucnosti, která probíhá od 24. června do 15. července 2025. Vyzkoušejte si novou variantu oblíbené hry Arény: Souboje se odehrávají 1v1 bez schopností, bez léčení a bez výmluv. Prostřednictvím balíčků událostí Future Icons odemkněte nové chytré skiny Legendary Legend, skiny Epic Weapon a prestižní skin Wattson „Apex Icon“ s odpovídajícím Dive Trail. Když už je řeč o naší učenlivé Paquette, je pro druhý split nabita buffy hodnými její moci: rychlejší stavění plotů, elektrizující dveře a zpomalení nepřátel (včetně obzvlášť otravného zázraku). Také jsme věnovali trochu lásky Echově mamince – hlavní hráči s předností se radují! Wattson i Vantage budou po dobu trvání akce odemčené, takže si je každý bude moci vyzkoušet. Je čas zaměřit se na velikost a přijmout výzvu.

ARENAS: DUELY

Vyzkoušejte svou sílu v nové časově omezené variantě Arény: Duely. Řetězové duely 1v1 během pětiminutového zápasu na serveru s 30 hráči, přičemž váš výkon sleduje žebříček. Každá legenda, vybavení a místo spawnu jsou náhodné, ale vy i váš soupeř budete zrcadlově obráceni – budete tak nuceni využít každý okamžik na rovné ploše. A protože schopnosti jsou až do 15. července vypnuté, vše se točí kolem základních dovedností se zbraněmi a pohybu. Tohle jsou arény: Duely v nejčistší podobě. Je to také skvělý způsob, jak se zahřát pro ty, kteří se chtějí vrátit do hry, než se vrhnou na své primární režimy.

Později v tomto rozdělení aktualizujeme zážitek zapnutím schopností Legenda pro novou a vzrušující taktickou vrstvu. Uvidíme, kdo jsou skutečné Legendy žebříčků – pokud se nerozhodnete je skrýt pro nějakou neformálnější atmosféru.

TRASA ODMĚN

Plňte denní výzvy událostí a získejte až 1 400 bodů denně, abyste si odemkli odměny Future Icons a zkontrolovali svůj postup za všechny čtyři odznaky událostí.

PŘEDMĚTY Z AKCÍ

Při postupu událostí Ikony budoucnosti jsou k dispozici nové, časově omezené kosmetické přípravky, včetně legendárních skinů pro Rampart, Octane a Peacekeeper.

Všechny předměty bude možné po dobu trvání akce získat v balíčcích Future Icons Event Packs†, přičemž v každém balíčku bude možné odemknout Wattsonův prestižní skin „Apex Icon“, doplněný o odpovídající potápěčskou stopu. Každý balíček události obsahuje jeden předmět události a dva standardní předměty, přičemž v těchto balíčcích nejsou žádné duplicitní předměty události.

POZNÁMKY K PATCHU
AKTUALIZACE ZŮSTATKU

Rotace zlatých zbraní

  • Spitfire, R-301, R-99, Flatline, Akimbo Mozambiques

LEGENDY

Wattson

  • Pasivní: Jiskra génia

    • O 50 % rychlejší spotřeba Ult accel

    • Pasivní regenerace štítu zvýšena na 2 s (byla 1 s)

  • Taktické: Zabezpečení perimetru

    • Zvýšení HP uzlu plotu na 50 (bylo 25)

    • Zkrácení doby odezvy na 4 s (bylo 15 s)

    • Ploty nyní zpomalují klouzající a skákající nepřátele a spotřebovávají cooldowny u Ashova dash a Sparrowova dvojskoku.

    • Ploty umístěné přes dveře elektrizují dveře.

      • Omráčí nepřátele, když otevřou elektrifikované dveře nebo do nich kopnou.

      • Elektrizace se ukončí, pokud je plot zablokován nebo je odstraněn, a znovu se spustí, když je plot opět aktivní.

    • Odstraněné dveře explodují, když se otevřou do linie plotu

  • Vylepšení: Úroveň 2

    • Padající hvězdy: integrováno do základní sady

    • NOVINKA Pomoc je tady: získejte všechny podpůrné výhody (přístup k podpůrným zásobníkům, rychlejší oživení s regenerací zdraví, zisk MRB s prapory).

    • NOVÝ Ultimate Conductor: poškození nepřátel je převedeno na Ult charge a údery dávají dávku 30 % Ult charge.

  • Vylepšení: Úroveň 3

    • NOVINKA Energizovaný léčitel: získejte dvojnásobek léčení malými léky

    • Energetický pylon: zdvojnásobí HP Ult, rychlost léčení a kapacitu

Poznámky vývojářů: Jsme opravdu nadšeni, že jsme do hry přidali novou mechaniku elektrifikovaných dveří, díky které musí nepřátelé mnohem více respektovat ploty. Díky Wattsonovu zkrácenému cooldownu Perimeter Security by navíc mělo být nastavování plotů mnohem svižnější a bude méně trestné, pokud se budete muset přesunout dál.

Výhled

  • Zmenšení hitboxu horní části těla Vantage, aby lépe odpovídal jejímu modelu postavy.

  • Pasivní: Objektiv pozorovatele

    • Nyní můžete pingovat až 3 nepřátele najednou.

    • Lze zobrazit ukazatele zdraví cílového nepřítele

    • Ping na nepřítele odhalí jeho polohu, pokud je vzdálen více než 50 m (dříve 100 m).

  • Taktika: Přemístění ozvěny

    • Echo se po skoku automaticky vyvolá

    • Rychlejší aktivace skoku

    • Zvýšení základní a maximální vzdálenosti, kterou může Echo uletět, o 10 m

    • Integrace funkce Bat Bounce do základní sady

    • Zkrácení doby pro opětovné nasazení zbraní po skoku na 0,2 s (bylo 0,5 s)

    • Rozšíření FOV, ve kterém musí být Echo, aby mohlo vyskočit.

  • Ultimátní: Sniper’s Mark

    • Integrované vylepšení Ultimate Reload do základní sady

      • Ultimátní urychlovače se používají o 50 % rychleji a poskytují 2 náboje navíc.

    • Laser je nyní skrytý, dokud Vantage nevystřelí.

      • Laser vydrží 15 s, časovač se obnovuje s každým výstřelem.

    • Laser je nyní více reprezentativní pro míření

  • Vylepšení: Úroveň 2

    • NOVINKA Ovládání mé kořisti: získejte přístup ke kruhovým konzolám a přebíjení zón

    • NOVINKA Vylepšené označení: ikona označeného nepřítele je viditelná přes stěny, krátce zvýrazní nepřátele a po označení odhalí vaší jednotce jejich ukazatel zdraví

  • Vylepšení: Úroveň 3

    • NOVINKA Taktický cooldown: zkrácení cooldownu Tacu o 5 s.

    • NOVINKA Odstřelovačský kryt: přidává štít zbraně ke značce odstřelovače

Poznámky vývojářů: Díky vylepšení Echo Relocation by měla být mnohem svižnější a my jsme si s novou verzí Echo interně užili spoustu zábavy. Řazení střel v pozdních herních scénářích se Sniper’s Mark by nyní mělo být díky změnám v laseru a možnosti upgradu na Gun Shield jednodušší.

Ash

  • Pasivní: snížení doby odezvy na 8 s (byla 10 s)

  • Taktické: mírně snížena síla lana při silném tahu (například při použití pohybových schopností).

  • Vylepšení: Úroveň 2

    • Dvojí narušení: přesunuto na úroveň 2

    • NOVINKA Nabitý úder: při úderu získáte regeneraci HP

  • Vylepšení: Úroveň 3

    • Ghost in the Machine: odstraněn

    • Greedy Snare a Twin Snares: přesunuty na 3. úroveň

Poznámky vývojářů: Chtěli bychom v této sezóně obnovit rovnováhu Ash tím, že omezíme některé části její výbavy, proti kterým je frustrující hrát, a zároveň zachováme zábavu při pobíhání po bojišti. Snížení základního cooldownu jejího dash doufejme vyváží ztrátu double-dash. Kromě toho výměna jejích vylepšení na 2. a 3. úrovni přinese její vylepšení dvojitého náboje Ult na dřívější fázi zápasu, což udrží vás i váš tým v pohybu.

Alter

  • Ultimate: Void Nexus

    • Zpoždění varování o použití portálu Chase sníženo na 3,5 s (bylo 5 s)

    • Zpoždění aktivace portálu Chase sníženo na 6 s (bylo 8 s, předchozí oprava)

    • Ochlazení po použití zvýšeno na 60s (bylo 30s, předchozí oprava)

Poznámky vývojářů: Celkově jsme měli pocit, že Alterovy týmy bylo příliš těžké potrestat, když se snažily resetovat přes její Void Nexus.

Balistické

  • Taktické: Whistler

    • Poškození při aktivaci sníženo na 15 (bylo 20)

    • Poškození z přehřátí sníženo na 15 (bylo 30, předchozí oprava)

  • Ultimátní: Bouře

    • Odstraněno prodloužení času u úderů (předchozí oprava)

  • Aktualizace

    • Náboje navíc: přesunuto na úroveň 2

    • Trvalá kulka: přesunuta na úroveň 3

Poznámky vývojářů: Měli jsme pocit, že Ballisticův Whistler způsobuje příliš velké poškození na to, jak konzistentní je jeho zásah.

Conduit

  • Taktické: Přenos záření

    • Zkrácení doby odezvy na 21 s (bylo 31 s, předchozí oprava)

    • Snížení zpoždění dobíjení po poškození na 1s (bylo 2s)

Mirage

  • Tac & Ult: návnady nyní vyměňují zbraně, když to děláte, a také správně pouzdro zbraně pro boj zblízka

MUNICE A NÁSTAVCE

GRENADES

Arc Star

  • Exploze snižuje hybnost, pokud je zasažen ve vzduchu nebo při klouzání

  • Exploze snižuje cooldown Ashova dash a Sparrowova dvojitého skoku.

HOP-UPS

Generátor štítu zbraně

  • Nyní lze použít R-301

Urychlovač

  • Odstraněno z: Devotion, Mastiff, Bocek a Sentinel

  • Přidáno do: Havoc, Flatline a Mozambik

ZBRANĚ

AR

Havoc AR (předchozí oprava)

  • Vylepšený zpětný ráz

  • Zvýšené poškození na 20 (bylo 19)

Hemlok Burst AR

  • Zkrácené zpoždění při střelbě dávkou

MARKSMAN

30-30 Repeater

  • Snížené poškození headshotu Skullpierceru

    • Bez nabití: 80 (bylo 86)

    • Nabité: 120 (bylo 130)

Bočkův složený luk (předchozí oprava)

  • Poškození výbušným šípem při zásahu zvýšeno na 55 (bylo 40)

  • Zvýšená rychlost střelby

  • Maximální poškození náloží zvýšeno na 65 (bylo 55)

STŘELNÁ ZBRAŇ

Mastif

  • Nová animace střelby ADS: zbraň se dříve vrátí do středu obrazovky

Poznámka vývojářů: Pokud se střílelo maximální rychlostí, optika Mastiffa se nikdy plně nevrátila do středu obrazovky, což způsobilo, že zaměření cíle mezi výstřely bylo trochu hádavé. Díky této nové animaci se zbraň vrátí na střed obrazovky dříve, což vám umožní přesněji seřadit výstřely.

SMG

Prowler Burst PDW

  • Vylepšený horizontální zpětný ráz při střelbě dávkou a plnou automatickou palbou

  • Zkrácené zpoždění při střelbě dávkou

SNIPER

Sentinel

  • Zvýšená rychlost opětovného zapnutí komory pod napětím

MAPS

Hospody a hodnocení

  • Kings Canyon

  • Hranice světa

  • Zlomený měsíc

Mixtape (24. června – 5. srpna 2025)

  • TDM: Fragment, Party Crasher, Skull Town

  • Ovládání: Žíravina, Výrobní dvůr, Lávový sifon

  • Spuštění zbraně: Skull Town, Monument, The Core

REŽIMY

LTM: Arény: (24. června – 15. července 2025)

  • Boj 1v1: vyhrajte co nejvíce duelů 1v1 v daném čase.

  • Vyrovnané souboje: hráčům v soubojích jsou přiřazeny odpovídající legendy a zbraně pro vyrovnaný souboj.

  • Žebříček: sleduje výkony hráčů v průběhu zápasu

  • Žádné schopnosti: schopnosti budou v první části akce vypnuty, aby se hráči mohli soustředit na dovednosti se zbraněmi a pohyb.

  • Tři mapy: Při spuštění jsou k dispozici mapy Encore, Habitat a Party Crasher s různými body spawnu.

LTM: Arény: srpna 2025): Arény: Souboje se schopnostmi (15. července – 5. srpna 2025)

  • Schopnosti: Schopnosti legend jsou zapnuty a přinášejí novou vzrušující strategickou vrstvu.

RANKED
  • Zobrazení hodnocených úrovní : nyní se zobrazuje rozdělení úrovní na družstvo místo na jednotlivé hráče. Hodnocené zápasy pro předem vytvořené družiny se provádějí na základě nejvyšší hodnoty RP v družině. Tato změna seskupí všechny členy družiny, předpřipravené i jiné, tak, aby se celá družina zobrazovala na základě nejvyšší hodnostní úrovně v dané družině.

  • Stezka pro potápění šampionů žebříčku: udělena všem hráčům, kteří splnili výzvu pro umístění šampionů žebříčku ve Splitu 1, a bude přístupná po celý Split 2. Pokud si chcete zachovat přístup ke Stezce potápění, musíte splnit stejnou výzvu v tomto aktuálním splitu.

OPRAVY CHYB
  • Zvuk: chůze při držení Bočka opět vydává zvuk kroků z pohledu třetí osoby

  • Šipky

    • Měl by se opět správně odpaunovat

    • Osoby střelené do bariérové stěny arény už tam nezůstanou po zahájení kola.

  • Arzenál: již nebude krást munici z vašeho inventáře

  • Střelnice

    • Artemis by již neměl spamovat spawn *meow*

    • Šípy již nelze zvedat napříč instancemi s palebnou vzdáleností.

  • PC: Při každém načtení hry by již nemělo docházet k úplným kompilacím shaderů, zejména po aktualizaci systému Windows.

  • Tac se již občas nepoužívá u některých legend při držení zbraně Akimbo při aktivaci Ult

  • Na kartě „Sledované a doporučené“ se v přehledu zápasů opět zobrazují sledované výzvy.

  • Widget lobby se sledovanými výzvami nyní zobrazuje nejpokročilejší výzvu ze dvou.

LEGENDY
  • Alter

    • Opraven problém, kdy jakákoli legenda rušila aktivaci nexu prázdnoty, pokud jste se k němu pokusili přenést, zatímco jste v rukou drželi ultimátum.

    • Opraven problém, kdy Lifeline rušila aktivaci void nexu, pokud provedla tvrdý dopad při pádu.

    • Opraveno zvýraznění nepřátel a figurín v prázdnotě a z Alterovy taktiky, které nefungovalo, když byla v palebném poli povolena přátelská palba.

    • Opraven problém, kdy Alterův spoluhráč nedostal MRB při výrobě praporů, pokud Alter vybral vylepšení „Přátelé“, ale byl mrtvý.

  • Ash: Greedy Snare nyní správně zasazuje po prvním zásahu

  • Mirage: nyní důsledně opouští maskování při zásahu během léčení

  • Vrabec: Stinger Bolt již okamžitě neprolomí Revenantův stínový plášť

KVALITA ŽIVOTA
  • Arzenál: zvětšila se interaktivní velikost konzolí, takže je méně pravděpodobné, že si při vylepšování stávající zbraně nechtěně vezmete novou zbraň.

  • Vrátilo se obdarovávání Battle Passem

  • Opraveny chyby v předvídání při poškození kroužkem nebo při ukončení léčení.

  • Gibraltarův ramenní štít a generátory štítu zbraně jsou nyní zohledněny v rekapitulaci smrti

  • Rampart nyní může interagovat s více věcmi, když drží Sheilu

  • Přepracovali jsme systém „držení pro použití“, aby byl přesnější, a hráči by tak měli méně často náhodně vyměňovat zbraně.

  • Vizuální aktualizace termitového granátu

    • Přidány detonační FX

    • Přidány nové prvky pro aktualizaci vizuální stránky: aktualizované materiály jisker, žhavější spodní část pro lepší zobrazení termitového AOE, všechny prostředky se rozpouštějí rychleji.

    • Snížení počtu částic

    • Snížení přetažení

    • Aktualizované jiskry pro zlepšení pocitu

AUDIO
  • Zrušení priority přátelských zip-linek, takže nepřátelé budou vždy přehráni.

  • Zrušení priority neohrožujících nepřátelských kroků (pád těla a sestřelení), aby bylo zajištěno, že potenciální hrozby budou vždy přehrány

  • Experimentujeme se sníženou hlasitostí/slyšitelností přátelských kroků při výrazném ohrožení – dejte nám vědět, zda to pomůže!

  • Snížená hlasitost Hovertanků v Kings Canyonu

Poznámka vývojáře: Děkujeme těm, kteří na výzvu nahráli zvukové záznamy poté, co bylo zjištěno abnormální množství přerušení. Náš tým prověřuje všechna aktuální hlášení pro případná opatření. Pokud se s touto výzvou setkáte, pokračujte v zasílání hlášení, protože další údaje pomohou při vyšetřování.

GRAFIKA
  • PC

    • Vylepšený výkon nahrávání na GPU, který může zvýšit stabilitu výkonu a omezit chybějící modely nebo textury u některých hráčů.

    • Spouštěcí argument -no_render_on_input_thread byl nastaven jako výchozí pro hráče s 8 a více jádry na CPU. To zlepšuje stabilitu výkonu a vstupní latenci, zejména ve spojení s myší nebo ovladači s vysokou rychlostí dotazování. Pro hráče s menším počtem jader procesoru ji lze stále povolit ručně a lze ji zakázat pomocí příkazu -render_on_input_thread.

    • Snížení zátěže procesoru při vícevláknovém zpracování na počítačích s mnoha jádry CPU

Původní nepřeložená novinka

Štítky:
Vyberte si svou reakci!
Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude nikde zveřejněna.

Informace o dostupnosti webových stránek Aktualizace 09.06.2025

🔧 Blížíme se do finále!
Spuštění našeho webu je už opravdu za rohem. Probíhá testování posledních detailů a brzy web oficiálně spustíme. Další vylepšení a novinky budeme přidávat postupně po spuštění nebo během pravidelné údržby.

📱 Nově jsme spustili oficiální WhatsApp kanál!
Veškeré novinky budeme na WhatsApp přidávat až při oficiálním spuštění webu – první novinka tam bude právě oznámení kompletního spuštění.

⚠️ Web stále ladíme, proto se může stát, že některé části budou dočasně měněny nebo nedostupné.

Děkujeme, že jste u toho s námi!
– Tým Gamers Crew