Jedná se o malou opravu zaměřenou na další vylepšení vybraných řad zbraní a opravu některých chyb.
Změny ve vyvážení bojeProkleté hole
Po předchozích úpravách, které zrychlily použití prvního stacku Zlé kletby, se Prokletý dehet stal příliš silným ve skupinových soubojích. Z tohoto důvodu byl zvýšen její cooldown.
- Prokletý dehet (všechny prokleté hole)
- Doba odezvy:
- 3s → 4s
Vnitřní stín se dočkal několika úprav svých efektů Plate a Cloth, aby tato kouzla působila citlivěji, zatímco u efektu Leather bylo zvýšeno poškození proti hráčům, aby se přiblížil alternativám.
- Vnitřní stín (Shadowcaller)
- Oblast efektu plátu nyní sleduje cíl
- Kožený efekt způsobuje poškození proti hráčům:
- 33 → 40
- Počáteční tiknutí plátových efektů: 0,2s → 0,1s
Dýky
Poté, co bylo zvýšeno poškození vrhacích čepelí, neměly by mít také dostatečnou pohyblivost, aby předčily ostatní čistě pohyblivé možnosti. Proto byl snížen její bonus za rychlost pohybu na jeden zásobník.
- Vrhací čepele (všechny dýky)
- Zvýšení rychlosti pohybu na zásobník: 25 % → 15 %.
Mrazivé hole
S odstraněním doby obsazení, velkým dosahem a nízkým cooldownem bylo poškození Frost Lance příliš vysoké a nyní bylo sníženo.
- Frost Lance (všechny Frost Staffs)
- Poškození:
- 160 → 148
Hail má nyní malé zpomalení, které pomáhá hráčům Great Frost poskytovat spojencům určitou užitečnost a pomáhat při následných obsazeních.
- Hail (Great Frost Staff)
- Přidáno: 10% zpomalení na 2s
Tyče měňavců
Nestabilní projektil získal mírné zvětšení šířky přední části kužele, což umožňuje zaklínači častěji zasáhnout nepřátele sousedící s cílem, a také má každý výbuch o něco větší sílu.
- Nestabilní projektil (všechny hole měňavců)
Kuželové
- poškození při rozstřiku:
- 40 → 44
Zbroje
Requite je dominantním předmětem v obsahu 1v1, protože nabízí obranu, poškození a CC. Chceme zachovat jeho obranu s vysokým dopadem a CC, ale snížili jsme jeho poškození, abychom snížili jeho sílu v případech s vysokým počtem zásahů.
- Requite (Armor of Valor)
- Poškození:
- 31 → 27
Různé
- Judgment (Lightcaller)
- Vizualizace byla aktualizována, aby byla čitelnější v rozsáhlých soubojích.
- Tyto schopnosti již nevyžadují přímou viditelnost:
Prokletý
- dehet (všechny prokleté hole)
- Výbušný blesk (všechny kuše
- ) Výbušná mina (Plačící opakovačka)
- Osudové ostří (Hůl černého mnicha
- ) Rozkvět semenáčků (Hůl s kořeny)
OpravyOpravy uživatelského rozhraní
- Opraven problém, kdy se na kartách Zabití a Úmrtí v uživatelském rozhraní statistik hráče po opětovném otevření zobrazovaly všechny výsledky bez ohledu na zvolený filtr.
- Opraven problém, kdy se některé odměny za Avatar a Avatar Ring pro celý účet nezobrazovaly jako odemčené.
- Opraven problém, kdy oprava předmětu po přesunu nasáté energie v inventáři mohla zabránit jeho přebití.
- Opraven problém, kdy ruční odebrání naplněného deníku od žoldáka mohlo zabránit vyzvednutí stříbra a opětovnému vyslání žoldáka do práce.
- Opraven problém, kdy nabídky na tržišti nebylo možné seřadit podle nejnižší ceny po seřazení podle položky a následném opětovném otevření uživatelského rozhraní.
Další opravy
- Opraven problém v lese Timbertop, kdy hráči a moby mohli v dynamickém táboře propadnout zemí.
