Tento patch se zaměřuje na obsah guildovní sezóny, zavádí další várku křišťálových zbraní a několik změn vyvážení, které mají před novou sezónou otřást metou ZvZ.
Nové křišťálové zbraněTento patch přináší tři zbrusu nové křišťálové zbraně, které lze vyrobit z artefaktů získaných v Dobyvatelských truhlách na konci 26. sezóny. Každá křišťálová zbraň má své vlastní, jedinečné a mocné kouzlo:
- (Ohnivá hůl ): Spontánní hoření vás promění v zuřící ohnivou kouli, která letí směrem k nepřátelům a způsobuje poškození těm, kteří vám stojí v cestě.
- Hůl z kůry (Přírodní hůl): Dvojitá příroda umožňuje přepínat mezi posilováním spojenců a lapáním nepřátel.
- Arclight Blasters (kuše): Flickershots (Blikavé střely) vypustí při otáčení vzduchem příval energetických blesků, které způsobují poškození a zvyšují odolnost.
Změny v 27. sezóněNásledujícím kategoriím v Dobyvatelské výzvě byly sníženy požadavky na sílu na úroveň a zároveň byl snížen jejich sezónní bodový výtěžek za každou úroveň, aby se zachovala celková výplata sezónních bodů:
Poklady
- Potřeba moci na úroveň: 13 000 → 10 400
- Sezónní body na úroveň: 20 → 16
Křišťálové bytosti
- Potřebná síla na úroveň: 6 000 → 4 000
- Sezónní body na úroveň: 30 → 20
Pašeráci
- Potřebná síla na úroveň: 34 000 → 27 200
- Sezónní body na úroveň: 20 → 16
U sběru byla také snížena potřeba moci na úroveň, aby menší cechy mohly snáze získávat sezónní body z této činnosti:
Sběr
- Potřebná moc na úroveň: 3 500 → 2 700
Další změny
- Pašerácké bedny jsou nyní viditelné na minimapě pro všechny ve stejné oblasti.
- Hráči nyní mohou posílat pouze jednu zprávu každé dvě sekundy v následujících chatovacích kanálech:
- Say
- Whisper
- Help
- Faction
- Faction Local
- Všechny jazykové kanály
- Byla změněna následující automatická chatová zpráva:
- „Hráč x spáchal sebevraždu.“ →“Hráč x zemřel.“
- Text zadaný do vyhledávacího pole uživatelského rozhraní tržiště se nyní přenáší při přepínání mezi kartami Koupit a Objednat.
- Karty Zabití a Úmrtí v uživatelském rozhraní statistik hráče si nyní při otevření pamatují předchozí výběr z rozbalovacího seznamu.
Změny ve vyvážení bojeSekery
Navzdory několikanásobnému oslabení je pekelná kosa i nadále dominantním nástrojem pro rozdávání poškození ve ZvZ a vytlačuje alternativy. Poškození druhého švihu bylo zvýšeno, ale bylo přeměněno na DoT, aby se zergové odradili od provozování pěti švihů v partě.
- Krvavá sklizeň (Infernal Scythe)
- Druhý švih nyní uděluje poškození ve třech taktech po dobu 2 sekund (nesčítá se
)
- Poškození za každý takt pod 40 %: Poškození za tik nad 40 %: 85 (celkové poškození 220 → 255)
- Poškození za tik nad 40 %: 47 (celkové poškození 120 → 141)
Zuřivé čepele byly silnou součástí dominance sekerníků ve ZvZs, proto byla jejich oblast zmenšena, aby se omezila jejich účinnost v největších soubojích.
- Zuřivé čepele (všechny sekery)
- Poloměr: 6 m → 5 m
Kuše
Energy Shaper zůstal ve ZvZs výklenkem. Jeho celková doba trvání kanálu byla zkrácena, zatímco poškození za tik bylo zvýšeno, aby přesné paprsky byly smrtelnější za kratší dobu.
- Božský motor (Energy Shaper)
- Doba trvání kanálu: 3,3 s → 2,6 s (celkem 11 tiků → 9)
- Poškození za tik (proti hráčům): Poškození za tik (proti mobům): 96 → 117
- Poškození za tik (proti hráčům):
- Počáteční tik: 0,2s → 0,1s
Dýky
Protože byl Demonfang ve ZvZ hrozbou, byl v předchozích patchích několikrát vylepšen na poškození a penetraci odolnosti. Část tohoto poškození byla nyní obnovena.
- Krvavý rituál (Demonfang)
- Poškození na jedno seslání: 106 → 112
Vzhledem k tomu, že Prsten smrti vyžaduje značnou přípravu, byl zmírněn jeho postih za chybné provedení, což dává hráčům Twin Slayeru více příležitostí k provedení one-shotu.
- Prsten smrti (Twin Slayers)
- Cooldown 1. obsazení: 25s → 15s
- Cena energie: 12 → 10
Ohnivé hole
Poškození Raging Flare bylo zhuštěno a zvýšeno, aby uživatelé ohnivých holí získali rychlejší a účinnější možnost poškození na velkou vzdálenost.
- Raging Flare (všechny ohnivé hole)
- Doba odhození: 0,6 s → 0,4 s
- Poškození při dopadu: 186 → 205
- DoT tiků:
- Poškození DoT za tik: 7,2 → 21,4
- Celkové poškození DoT: 43.2 → 64.2
Frost Staffs
Požadavek na zásobník kouzel Frost byl snížen, protože se zdál být příliš vysoký u sestav, které používají méně spamovatelné schopnosti jako Frozen Surge a Frost Nova. To pomůže hráčům Frostu důsledněji držet nepřátele pod zámkem.
- Frost (všechny hole Frost)
- Požadavek na zásobník: 5 → 4
Icicle Staff zůstala ve ZvZ obrannou tankovou možností, ale její dramatické zpoždění zásahu způsobilo, že v moderním Albionu působila zastarale, takže byla snížena, aby se zlepšila odezva.
- Frozen Hell (Icicle Staff)
- Zpoždění zásahu: 0,7s → 0,3s
Permafrost byl silnou volbou ZvZ, ale jeho kontrola davu, když je naskládán jako 8členné bombardovací družstvo, ponechává příliš málo prostoru pro reakci. S tak důsledně cenným omráčením na dálku bylo jeho poškození sníženo, aby se to kompenzovalo.
- Ledový krystal (Permafrost Prism)
- Poškození:
- Doba trvání omráčení nyní ignoruje klesající návratnost (ale neuplatňuje ji)
- Doba trvání omráčení se již neobnovuje po sobě jdoucími omráčeními ledovým krystalem
.
Kladiva
Grovekeeper upadl v nemilost jako možnost zapojení i odlepení tanku. Bonusové odolnosti za zasažení cíle se hráčům Grovekeepera nezdály být účinné, takže byly odstraněny ve prospěch okamžitého vyřazení, čímž se engages staly smrtelnějšími, a to i proti nepřátelským čističům.
- Ground Pound (Grovekeeper)
- Odstraněn: Zvýšená odolnost na zasažené cíle
- Přidáno: Srazí všechny cíle na dobu trvání podle počtu zasažených nepřátel
- 1, 2 nebo 3 zasažení nepřátelé: 0,4s knock up
- 4, 5 nebo 6 zasažených nepřátel: 0,8s knock up
- 7 a více zasažených nepřátel: 1,2s knock up
Svaté hole
Aby byla povýšená hůl pohotovější a úspěšněji plnila svou úlohu při čištění nepřátelských oblastí, byla zkrácena její dlouhá doba odhozu.
- Sanctify (Exalted Staff)
- Doba obsazení: 1s → 0,6s
Mačety
Dreadstorm Monarch se snaží najít silnou pozici v metě. V důsledku toho byla zvýšena hodnota redukce odolnosti Eye of the Storm, která se nedá vyčistit, aby pomohla konkurovat alternativním možnostem propíchnutí.
- Eye of the Storm (Dreadstorm Monarch)
- Snížení odolnosti: 0.15 → 0.18
Zpoždění tahu Vendetty se zdálo být k soupeřům příliš štědré, proto bylo zkráceno, aby pomohlo Camlannu konkurovat ostatním možnostem clump tanků.
- Vendetta (Camlann Mace)
- Zpoždění zásahu: 1,5s → 1,2s
Přírodní hůlky
Ochrana přírody byla silným obranným nástrojem s velmi vysokým uptime. Její vysoká redukce poškození v kombinaci se získaným bonusovým léčením vedla k tomu, že cíle měly v menších skupinových soubojích příliš často příliš velkou schopnost přežití, takže její odolnost byla poněkud snížena.
- Ochrana přírody (všechny přírodní hole)
- Odolnost: 0.24 → 0.2
Čtvrtinové hole
Aby Fatal Blades lépe čelily rychlým útokům ZvZ, snižuje se nyní poškození rychleji, ale se sníženou dobou trvání.
- Fatal Blade (Black Monk Stave)
- Snížení poškození (proti hráčům): 22% → 30%
- Doba trvání:
- Počáteční tik: 0,25s → 0,1s
- Rychlost střely: 30 m/s → 35 m/s
Soul Shaker upadl v nemilost jako životaschopná možnost obranného tanku ve ZvZ. Aby hráči mohli lépe chránit boky svého týmu, bylo prodlouženo trvání jeho kořenů tak, aby odpovídalo jeho trvání v oblasti.
- Soul Shaker (Grailseeker)
- Trvání oblasti: Doba trvání: 4s → 3,5s
- Doba trvání kořene: 3s → 3,5s
Soulscythe zůstal ve ZvZs okrajovou možností shotcalleru, proto byla zkrácena jeho pohotovostní doba, aby působil citlivěji a rychleji vracel kontrolu svým uživatelům.
- Tornádo (Soulscythe)
- Pohotovostní doba: 0,7 s → 0,4 s
Kopí
Ačkoli byl Cripple dobrým nástrojem proti mečům, byly provedeny úpravy, aby se cítil silnější ve více situacích a častěji.
- Cripple (všechna kopí)
- Typ poškození: magické → fyzické
- Přidáno: Rychlost automatického útoku je snížena o 25 % na 4 s
- Cooldown: Délka trvání bonusu k rychlosti pohybu: 20s → 18s
- : 5s → 4s
- Už nedává bonusové poškození při čištění sprintu
.
Meče
Předchozí vylepšení pro Blade Cyclone bylo zrušeno, protože se stal výchozí volbou a překonal všechny ostatní možnosti, zejména pro hráče Carvingu a Infinity Blade.
- Blade Cyclone (všechny meče)
- poškození 1 náloží: 70 → 60
Válečné rukavice
Abychom pomohli ursínským maulerům k většímu úspěchu, bylo vráceno snížení poškození z předchozího nerfu, které bylo původně spojeno s výrazným snížením penetrace odolnosti.
- Sto úderných pěstí (Ursine Maulers)
- Poškození za tik: 32,4 → 36 (proti hráčům)
- Zpožděné poškození: 27 → 30 (na hromádku)
Část okamžitého poškození Infernal Boulder byla přesunuta do jeho DoT složky, aby byli zkušení hráči odměněni za zasažení všech tří balvanů a aby se omezila jeho účinnost při stacku ve ZvZ.
- Infernal Boulder (Hellfire Hands)
- poškození 1. balvanu: Poškození 2. balvanu: 199,5 → 177
- : Poškození 3. balvanu: 133 → 126
- : DoT tick damage: 66.5 → 76
- : 14 → 18
Zbroje
Aby byla Ochrana ďáblů riskantnější, byl zvýšen její postih za negativní odolnost, takže je důležitější kombinovat se spojenci nebo včas zrušit kanál.
- Ochrana ďáblů (Démonská zbroj)
- Snížení odolnosti proti obsazení: 0.34 → 0.37
Taunt byl zjednodušen tak, aby měl stejné účinky bez ohledu na vybraný cíl, a zároveň se zvýšila jeho hodnota jako možnosti krátkodobého poškození pro uživatele plátové zbroje.
- Taunt (všechny plátové zbroje)
- Už nerozlišuje mezi typy cílů
- Bonusové poškození proti všem: 10% → 20%
- Obrana proti hráčům: -10% → -20%
Pláště
U pláště Fort Sterling byl výrazně snížen cooldown na vyšších úrovních, aby se ospravedlnilo zvýšení jeho ceny a hráči se na něj mohli spolehnout jako na konzistentní možnost čištění.
- Untouchable (Fort Sterling Cape)
- Základní cooldown:
- Zkrácení cooldownu na 100 IP: 3s → 8s (118s → 112s při 700 IP, 91s → 40s při 1600 IP
)
Lektvary
Snížení poškození u lektvaru neviditelnosti nebylo dostatečně výrazné a netrvalo dostatečně dlouho na to, aby měli protivníci dostatečnou šanci reagovat na zcela nezjistitelné zapojení. Snížení poškození bylo nyní změněno tak, aby snižovalo veškeré poškození způsobené hráči, což ztěžuje obcházení postihu pomocí stohovaných bonusů poškození. Efekt také přetrvává 2 sekundy po opuštění skrytého režimu, místo aby začínal od okamžiku použití, což dává hráčům šanci bojovat, pokud jsou odhaleni dříve.
- Lektvar neviditelnosti
- Snížení poškození schopností → Snížení poškození proti všem (hodnota -50 % se nemění
)
- Trvání: Pevná doba při obsazení → Během neviditelnosti a po odhalení zůstává po dobu 2 s.
Další
- Vizualizace rozsudku (Lightcaller) byla aktualizována, aby byla čitelnější v rozsáhlých soubojích.
OpravyOpravy kouzel
- Točící se čepele (duální meče): Opraven problém, kdy po nárazu přetrvávala imunita vůči ovládání davu.
- Svatý paprsek (Svaté hole): Opraven problém, kdy po přerušení obsazování přetrvávaly hromádky.
- Řez břitvou (Medvědí tlapy): Opraven problém, kdy mohl být stejný nepřítel zasažen vícekrát.
- Zastavení času (Velké obloukové hole): Opraven problém, kdy zmražení nepřátelé mohli stále dostávat léčení z efektů životaschopnosti.
Opravy uživatelského rozhraní
- Opraven problém, kdy se časovač fronty v aréně znovu neobjevil, pokud hráč zrušil pozvánku na zápas.
- Opraven problém, kdy se při přepínání karet v uživatelském rozhraní přepisovaly záznamy o boji v rekapitulaci smrti novými akcemi provedenými na hráči.
- Opraven problém, kdy tlačítko „Vzít vše“ na tržišti resetovalo filtry, aniž by se resetoval text filtru
- Text se nyní resetuje spolu s filtry
.
- [MOBIL] Opraven problém, kdy se mohlo zdát, že hlavní tlačítko dynamické akce na virtuálním ovladači zůstane po použití v pohybu.
- [OVLADAČ] Opraven problém, kdy v nabídce Nastavení chyběla možnost „Vybrat dalšího člena party“.
Další opravy
- Opravena „chyba spojení“ ve válce frakcí; nyní je vždy možné obsadit základny v regionu, pokud je alespoň jeden sousední region na frontové nebo zadní linii ve vlastnictví vaší frakce.
- Opraven problém, kdy bylo možné, aby si hráči na tržišti kupovali vlastní předměty
- Opraven problém, kdy Aspekt skalního obra nepronásledoval hráče a nepoužíval útoky zblízka.
