Před vydáním hry Abyssal Depths 30. června se ke spoluautorskému řediteli Michaelu Schwahnovi připojili designér bojových scén Nick Yaloz a vedoucí uživatelského rozhraní Raoul Zander, aby představili přepracovaný nový hráčský zážitek, vylepšení uživatelského rozhraní a dvě nové mocné křišťálové zbraně. V této aktualizaci si každý najde něco pro sebe – od nováčků s otevřenýma očima až po ostřílené rváče připravené otřást metou. Pojďme se na ně podívat:
Hlavním cílem Abyssal Depths je podpořit dlouhodobý růst Albionu zlepšením zkušeností nových hráčů, kteří do hry teprve vstupují.
Do Albion Journal byla přidána nová kategorie První kroky:
- Tento systém nabízí strukturované post-turistické cesty pro PvE, PvP a shromažďování.
- Každá cesta postupně představuje základní herní mechanismy s nápovědami a vizuálními pokyny.
- Úplný deník zůstává skrytý až do dokončení cesty, kdy se hráčům odemkne:
- Průvodce, jak používat Deník
- Soubor milníků pro první kroky , které podporují další zkoumání.

Další změny jsou zaměřeny na dřívější seznámení hráčů s větším množstvím obsahu:
- Do modré a žluté zóny byli přidáni sledovací mobové úrovně 3.
- Předváděcí ostrov umožňuje hráčům prohlédnout si funkce ostrova bez nutnosti jeho zakoupení
- Požadavky na sílu předmětů byly sníženy pro arénu a zkažené dungeony lovců.

Samotný tutoriál byl přepracován na:
- Snížení důrazu na shromažďování a výrobu
- Zlepšete tempo zobrazováním menšího množství textu a informací.
Tyto úvodní změny jsou podpořeny širšími změnami, jako je vylepšení počáteční bojové výbavy a vylepšení uživatelského rozhraní.
Několik rozsáhlých změn je zaměřeno na zlepšení použitelnosti a přístupnosti:
- Kompletní rekategorizace všech předmětů ve hře:
- Navrženo tak, aby se zjednodušilo procházení tržištěm a dalšími rozhraními
- Umožňuje hráčům rychle najít a porovnat konkrétní předměty pomocí vylepšených rozbalovacích nabídek kategorií.
- Nový kombinovaný sledovač HUD:
- Sloučí dříve oddělené sledovače do jednoho konzistentního, jednotného rozvržení
- Lépe se integruje s editorem HUD
- Obsahuje globální přepínací zkratku pro uživatele stolních počítačů
- Další vylepšení uživatelského rozhraní:
- Uživatelské rozhraní vzhledu nyní ukazuje, odkud pocházejí marnivé předměty
- Slévárna artefaktů podporuje hromadné craftování
- K budovám a NPC byly přidány nové tooltipy, které hráčům pomáhají najít příslušné úkoly
Abyssal Depths přináší přepracování systému Learning Point .
- Byla odstraněna 20% hranice pro body učení.
- Namísto toho se postupně spotřebovávají a na aktivních uzlech se zisky ze slávy násobí pěti.
- Přepínač automatického učení byl nahrazen přepínačem rychlého učení.
- Hráči nyní jasně vidí:
- Které uzly mají povoleno rychlé učení
- Přehled všech posílených uzlů podle kategorií
- Kdy bude aktualizace spuštěna:
- Jakýkoli uzel dovednosti s pokrokem 20 % nebo více bude automaticky dokončen bez nákladů na LP
- Hráči mohou chtít dosáhnout pokroku 20 % na svých uzlech před spuštěním aktualizace
.
Tato aktualizace také představuje poslední přírůstky do řady křišťálových zbraní:
- Kladivo Truebolt
- Hyperstatické otevírá trhliny magické energie
- Štíty blízkých spojenců
- Aplikuje statickou elektřinu na nepřátele
- Zasažení nepřátel zasažených statickou elektřinou vyvolá silné omráčení.
- Hůl Stillgaze
- Promění uživatele v křišťálovou kobru
- Poskytuje dvě aktivní schopnosti a dvě pasivní schopnosti
- Obsahuje kouzlo Hadí pohled, které zkamení nepřátele bez koně
- . Zkamenělí nepřátelé jsou omráčeni a nelze je vyčistit, ale získávají odolnost proti poškození a jsou imunní vůči nucenému pohybu.
Vzhledem k tomu, že Abyssal Depths je za rohem, jsme velmi blízko tomu, abychom tyto funkce viděli v akci. Pokud jste je zatím neviděli, podívejte se na náš úvod k aktualizaci a na náš hluboký ponor do Hlubin. Nemůžeme se dočkat, až uvidíme, jak tento nový obsah pojmete po vydání aktualizace, a uvidíme se 30. června!





